10.12.20

HELLO SANTA


Witajcie Kochani! 

Pierwszy zimowy post, a zarazem w klimacie świątecznym uważam za dodany! Jako, iż parę dni temu były Mikołajki, które są początkiem tego świątecznego szaleństwa to nie mogłam nie uczcić tego dnia. Zapoczątkowałam go ubieraniem choinki, zdobieniem mieszkania, a także pieczeniem piernika. Do tego doszła Mikołajkowa stylizacja, którą koniecznie chciałam Wam zaprezentować. Mój sweter przypomina sweter norweski, który to jest dumą narodową tego kraju. Wykonany jest on z wełny, dzięki czemu jest w nim naprawdę ciepło, co jest świetnym rozwiązaniem na tamtejszy klimat. Mój niestety nie jest 100% wełniany ale i tak jest milutki i jak dla mnie wystarczająco mnie ogrzewa. Do niego założyłam jeansy boyfriendy oraz świąteczne skarpetki. Dopełnieniem całego looku jest przeuroczy kubek, w którym wypiłam pierwszą w tym roku gorącą czekoladę nadającą się w sam raz na zimowe wieczory. Jestem ciekawa jak Wy spędziliście Mikołajki i czy były one udane :)

Lubicie świąteczne swetry? 
Jak podoba Wam się mój outfit?
Piszcie koniecznie!:)
Buziaczki :*











 

Sweter - House

Jeansy - Reserved

Skarpetki - Noname

Kubek - Home&you

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajna świąteczna stylizacja, ten kubek wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo świątecznie i klimatycznie! ogarnęłam teraz, że ze wszystkich blogów, tylko mój nie jest świąteczny jeszcze haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylówka na zimowy chill :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie skarpetki! Uwielbiam takie w różne wzorki <3 Te są bardzo tematyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten sweter! Uwielbiam takie swiąteczne ubrania :) Ja w weekend chciałabym przystroić mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że o dziwo właśnie takie sweterki kojarzą mi się najbardziej ze świętami. Uwielbiam takie swetry są dla mnie bardzo śliczne i urocze :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie powoli też już robi się świątecznie. Pierwsze ozdoby pojawiły się kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely post my dear!
    Your style is so amazing and inspiring
    simply love it!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham swetry w norweskie wzory :)
    Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świateczne swetry. Nawet mam taki sam jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, twój sweter jest piękny pod względem wzoru i koloru. Imponująco mocny Matal. Mój sweter jest prawie podobny do motywu swetra, którego używasz, tylko mój sweter ma tylko dwa kolory biały i niebieski ..., motyw ma też świąteczny charakter.

    Witamy na powitaniu Bożego Narodzenia,

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweter! A kubek jest naprawdę przeuroczy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. That's a beautiful sweater! You look great in it!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden świąteczny sweterek :-) Twój jest piękny i idealny na ten okres roku :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylóweczka idealna na zimowy ,przedświąteczny czas 😍
    Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Bardzo fajny jest ten sweter ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz, idealny outfit na zimowe dni w domu <3
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  19. Super świąteczna sesja 😍 sweterek też świetny, ja od dawna szukam jakiegoś fajnego ale nic ciekawego nie mogę znaleźć a Twój naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny sweterek :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci ładnie w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świąteczne swetry, noszę całą zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudnie, świątecznie! Ten sweterek, kubeczek i te czerwone usta :)) Ja wczoraj kupiłam kolejny świąteczny kubek z reniferem, to uzależnia, lepiej nie wychodzić z domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak miło świątecznie, super jest ten kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie. Ja od kilku lat w ogóle nie czuję nastroju świątecznego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Oj ja mam ogromną słabość do świątecznych sweterków! Mam szafie kilka rożnych wzorów- w mikołajki, renifery, elfy :) Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja! <3 I ten uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrego tygodnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny sweter :) wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po Twoich zdjęciach stwierdzam, że na przyszły roku POTRZEBUJĘ świątecznego swetra :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo.. jaki fajny sweterek świąteczny :) też muszę sobie taki sprawić :) Niszczarka pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger