16.1.17

GLENCHECK


Witajcie Kochane! 

W moim dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować cieplutką sukienkę w kratę ze sklepu ZAFUL. Ktoś mógłby powiedzieć, że jest to zwykła krata..a jednak nie. Jej nazwa to Glencheck lub krata Księcia Walii. Bo to właśnie Edward VIII upodobał sobie ten rodzaj kraty będąc na polowaniu w Glenurquahart, na którym łowczy mieli nakrycia głowy właśnie w ten deseń. Tak bardzo mu się spodobała, że kazał uszyć sobie garnitury z nią w roli głównej. A właściwie jak ją poznać? W zasadzie jest to drobna pepitka, przecinająca się, o różnej grubości. Najbardziej znana kolorystyka to czerń i biel. Często pojawia się również na niej nałożona delikatna kratka o czerwonym lub niebieskim kolorze. Kojarzona jest ona głównie z mężczyznami, zwłaszcza z ich garniturami, które mi samej bardzo się podobają. Jednakże krata ta przyjęła się również wśród kobiet, więc sama także wybrałam sukienkę w ten deseń. Wzór ten jest na tyle bogaty, że zrezygnowałam już z biżuterii. Do tego założyłam czarne wysokie kozaki oraz gruby beżowy szal również ze sklepu ZAFUL. Na wierzch założyłam brązowy kożuszek, który w połączeniu ze srebrną pikowaną torebką nadaje elegancji. Aby nie zamarznąć musiałam założyć czapkę w musztardowym kolorze oraz zamszowe rękawiczki w nieco jeździeckim stylu. Przyznam, że w mojej szafie widnieją ubrania o różnych rodzajach krat, ale chyba ta zdecydowanie wygrywa ;).

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA.

A czy Wy lubicie tego typu kratę? Czy może jednak jest ona zarezerwowana dla mężczyzn?
Piszcie Koniecznie ;)
Buziaki :*











Sukienka - ZAFUL
Szalik - ZAFUL
Kurtka- Stradivarius
Buty - Zara
Torebka - Dresslily
Czapka - Diverse
Rękawiczki - Reserved

STRONA INTERNETOWA

INSTAGRAM

FACEBOOK

ZAFUL BUYERS SHOW

ZAFUL PROMOTION ACTIVE

117 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lovely matt & lasting nr 3 ;) Bardzo ją lubię ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja lubię nawet koszule w kratę, więc uważam, że kobiety jak najbardziej mogą chodzić w ubraniach w kratkę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Koszule w kratę są dobrym zastępstwem dla zwykłej białej ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Sukienka bardzo mi się podoba tylko gdyby troszeczkę dłuższa była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ja też wołałabym troszeczkę dłuższą jednak do butów na płaskiej podeszwie wygląda ok ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie wygladasz :) Ta sukienka jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jak sukienka, ale kolor Twoich ust jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone usta zawsze przyciągają uwagę ;)

      Usuń
    2. hej obserwuje już od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  7. zdjęcia świetne, ja uważam, że kratka pasuje zarówno do kobiet jak i do mężczyzn :) Pozdrawiam <3<3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. No proszę. .. Nie wiedziałam, ze wzory na tkaninach maja swoja historie... Całość bardzo ładnie sie komponuje :)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaką ciekawą historię ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ale cudownie wyglądasz w niej!
    Jak zawsze przemyślane zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie!

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Mój fotograf spisuje się coraz lepiej ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Fajna sukienka, a frędzelki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) te frędzelki sprawiają że sukienka nie jest nudna ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajna sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się bardzo podoba ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia mega klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, piękna stylizacja oraz... piękna kobieta z Ciebie!!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz !
    super stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześlicznie. Ten kolor ust bardzo do Ciebie pasuje.
    Muszę przyznać, że to niezwykły kolor pomadki, uwielbiam takie odcienie i po prostu noszę je z całą przyjemnością :)
    Prześwietna propozycja!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam czerwienie w takim kolorze czuję się mega kobieco ! ;)
      Bardzo mi miło że Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Z czerwona szminka taka sukienka fajnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) mnie samej te połączenie bardzo się podoba ;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) niedawno znalazłam ją w mojej szafie ;D

      Usuń
  20. Zaful jak zwykle wymiata!
    Perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może to głupie oceniać po wyglądzie, ale wydaje mi się, że cała ta stylizacja idealnie ciebie opisuje, a co najważniejsze do ciebie pasuje! Ślicznie!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa ;) Ja sama bardzo dobrze czułam się w tej stylizacji ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. bardzo ładnie wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz , ładnie ci w tym kolorze na ustach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bardzo lubię czerwone szminki jednak niewiem czemu rzadko w nich chodzę ;)

      Usuń
  24. lubię kratę, ostatnio mam do niej słabość :)

    sukienka prezentuję się na Tobie bardzo fajnie :) chętnie zajrze do zaful :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) Koszule w kratę to już totalna klasyka ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  25. fantastycznie wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię motyw kraty. Masz piękną pomadkę na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata ma wiele wielbicielek ;) Dziękuje bardzo lubię czerwień na ustach ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się makijaż jaki dobrałaś do tej stylizacji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zazwyczaj mając czerwone usta mam lżejsze oko a tutaj jakoś te ciemniejsze ładnie się prezentuje w całości ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  28. Ale ładna sukienka..... bardzo mi się podoba ta tkanina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten materiał jest typowo zimowy coś jak tweed ;)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  29. przepiękna ta sukieneczka! i bardzo mi się podobają Twoje usta - piękny odcień!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) To moja jedyna matowa czerwień ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam ubrania w kratę. Przyznam jednak, że gdybym nie przeczytała wstępu to po zdjęciach nie zorientowałabym się, że chodzi o wpis dotyczący sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na pierwszy rzut oka nie wiadomo o co chodzi ;) Ale opis na pewno pomaga ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Ty wiesz, że ja uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje! Piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) staram się z każdym postem ;)

      Usuń
  32. Kochana wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze ! Uwielbiam Twoje modowe inspirację, jesteś śliczna :* Ja osobisćie uwielbiam takie kraty , a najbardziej zainpoowało mi że znasz jej historię! Zawsze czegoś nowego mogę się u CIebie dowiedzieć :* Kliknięte :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje ;) Ty jesteś osobą o której wiem, że na pewno czyta w całości moje posty ;) Zawsze staram się wpleść jakąś notkę historyczną do posta ;) Krata jak najbardziej do Cb pasuje ;)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. Zawsze Kochana :*:*

      Usuń
  33. Anonimowy16.1.17

    SUPER STYLIZACJA! PIĘKNY BLOG, DODAJE ( ;

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja :) Dziękuję za tą historyczną ciekawostkę, fajnie dowiedzieć się czegoś nowego i zaskakującego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki miło mi że Ci się podoba ;) bardzo lubię wplatać jakieś ciekawostki do postów ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  35. fajna sukienka:)
    pozdrawiam i zapraszam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna sukienka, wyglądasz wspaniale <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia, jesteś śliczną dziewczyną! bardzo podoba mi się twój styl :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana! ;) Cieszę się że podoba Ci się mój styl ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  38. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :) Śliczna szminka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Przyznam się że bardzo lubię pozować do zdjęć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  40. Bardzo fajna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi bardzo podoba się ta krata, jest oryginalna i rzadko spotykana, bo te czarn-czerwone już trochę znudzily się :/
    Miejscówka idealnie oddaje rodzaj tej kraty- księcia Walii :)

    super wyglądasz kochana!

    28,67$, 10,45$
    mogę prosić rownież o klika klików na koncu mojego posta ? :)
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Krata Glenchek jest w porządku, według mnie bardziej kobieca niż męska. 😉

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja kratkę bardzo lubię! Ładnie wyglądasz i śliczny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Krata rzeczywiscie niezwykla! :) I klimacik zdjec tez mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne, zdjęcia, piękne tło, piękna Ty :D *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18.1.17

    Piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawa sukienka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam podobny kożuszek ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie! Krata, kratą, ale Ty masz mega dluuuugie włosy ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Już Obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful photos! Gorgeous!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie, super kurtka, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  54. sukienka bardzo fajnie się prezentuje :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  55. Idelana na zimę, bardzo lubie takie ciepłe sukienki

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy22.10.19

    Pięknie, prawdziwa Dama.

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowne zestawienie! Aż zamarzyłam o zimie! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna sukienka, idealna na chłodniejsze dni!

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy17.11.23

    Piękna i elegancka kobieta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger