23.12.20

CHRISTMAS EVE


Witajcie Kochani!

Nie zdawałam sobie sprawy, że ten przedświąteczny czas, aż tak szybko zleci, a tu już 24 grudnia! Wigilia, czyli święto na które wszyscy czekamy jest w tym roku nieco inne, niż dotychczas. Niestety ze względu na koronawirusa i restrykcje nie spędzę świąt Bożego Narodzenia z całą swoją rodziną co ogromnie mnie boli, jednak mam nadzieję, że przyszły rok będzie tym lepszym. Uwielbiam te święta z racji na ich rodzinną atmosferę, kolędowanie, pyszne potrawy no i wiadomo prezenty ( chociaż z biegiem lat bardziej cieszy mnie dawanie, aniżeli dostawanie). Stylizacja, którą mam na sobie jest moim typem na Wigilię. Zdecydowałam się na czarny kombinezon w stylu smokingowym, zwężany w talii, świetnie ją podkreśla. Moim zdaniem jest niezwykle kobiecy, a jego kolor to totalny klasyk. W kwestii makijażu postawiłam na ciemniejsze oko i naturalne usta. Biżuteria w moim wydaniu jak zawsze jest minimalistyczna, wybrałam złote wiszące kolczyki, które to pięknie współgrają z guzikami. Jestem bardzo ciekawa Waszych stylizacji i Waszych odczuć co do tegorocznych świąt. Przy okazji chciałam Wam życzyć przede wszystkich zdrowych ale także wesołych, spędzonych w rodzinnym gronie, przepysznych świąt Bożego Narodzenia.

Co sądzicie o mojej Wigilijnej stylizacji? 
Co Wy macie zamiar założyć?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki:*












Kombinezon - Mohito
Kolczyki - Sinsay
 

34 komentarze:

  1. Śliczny jest ten kombinezon. U mnie będzie prosta sukienka w kratkę :)
    Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pełna elegancji stylizacja :) Ja także na czarno ;) Chociaż u mnie to klasyk na co dzień :D
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń to zdecydowana klasyka a więc znasz się na rzeczy ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz! Tobie również Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja! Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ale jak dla mnie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta Bożego Narodzenia u mnie zawsze na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten kombinezon. Naprawdę wyglądasz w nim super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wyrwać ten kombinezon, bo jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz w tym kombinezonie zjawiskowo. Jest idealny na wiele okazji. Każda kobieta powinna taki kombinezon posiadać w szafie. Byłby idealnym rozwiązaniem na każdą okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% na pewno wykorzystam go na wiele okazji :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna i elegancka sukienka:*:*Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, kobieca stylizacja! Jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Klasyka zawsze najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;) to się zawsze sprawdza :)

      Usuń
  14. Cudowny jest ten kombinezon :)
    Wyglądasz bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Skromna i elegancka, czyli idealna na święta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko pomyśleć, ale mialam bardzo podobną stylizację na święta. Uwielbiam czerń!

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancka stylizacja. Bardzo fajna na jakieś święta albo nawet do biura. Niszczarka Kobra SSD HS pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny zestaw! Ja bym chyba jeszcze dodała jakiś delikatny naszyjnik, ale Ty w takiej wersji wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger