3.11.16

JESIENNE USTA



Witajcie Kochani!

 Dzisiaj przychodzę do Was z moimi jesiennymi ulubieńcami w postaci zestawów do ust. Jak wiadomo każda pora roku rządzi się swoimi prawami, dlatego też trzeba odpowiednio się do niej przygotować. Chciałam Wam zaprezentować kolorki, które najczęściej pojawiają się na moich ustach i w których czuję się piękna w te szarobure dni. Ostatnio bardzo na topie są matowe pomadki, które od razu skradły moje serce! Nie tylko wyglądają bardziej estetycznie, ale również nie pozostawiają resztek na zębach..czego szczerze nie cierpię. Zazwyczaj każda z moich pomadek posiada swoje rodzeństwo w postaci konturówki. Myślę, że to właśnie dzięki niej możemy stworzyć ładny kształt beż żadnego ,,faux pas''.Wszystkie odcienie, które Wam prezentuję królowały w latach 90-tych bo właśnie wtedy modne były nudziaki, ciemne brązy i burgundy. Kolory te są bardzo twarzowe zarówno dla blondynek, szatynek jak i rudych. Zapraszam Was do zapoznania się z moimi maleństwami ;)
A według Was który zestaw jest najlepszy? a może macie swoich ulubieńców?
Piszcie Koniecznie ! ;-)
Buziaczki :*




Zestaw 1
Słynna już pomadka Golden Rose liquid matte lipstick jak dla mnie jest rewelacyjna!. Nie wysusza ust, jak za tą cenę naprawdę długo się utrzymuje, a kolor jest uniwersalny i pasuje do wielu stylizacji. Konturówka z Sephory została zakupiona przypadkowo, jednak bardzo szybko ją polubiłam, a zaletą jej jest to, że jest malutka i zmieści się do każdej torebki. Oba produkty w połączeniu ze sobą utrzymują się długo na ustach.






Zestaw 2
Kolejna pomadka z tej samej serii jest bardziej wyrazista. Mogliście zobaczyć ją w mojej wcześniejszej stylizacji, miała ona wielu wielbicieli. Moje serce skradła już po pierwszym nałożeniu, efekt na ustach bardzo mi się podoba. Konturówka jest również z marki Golden rose i jak dla mnie sama w sobie świetnie radzi sobie na ustach oraz doskonale współgra z pomadką.





Zestaw 3
Zestaw z Lovely jest moim nowym zakupem. Jak wiadomo jest on mocno ,,inspirowany'' zestawem od Kylie Jenner, dlatego musiałam koniecznie go przetestować. Powiem szczerze, że jest tak delikatny, że zapomniałam że mam cokolwiek na ustach. Dodatkowym plusem jest fakt że nie wysusza i utrzymuje się długo na ustach. Chętnie zakupię inne odcienie z tej serii.





Wiele innych pięknych makijażowych inspiracji znajdziecie tutaj ZAPRASZAM kobieceporady.pl

109 komentarzy:

  1. Chyba wiem jaki bedzie kolejny mój zakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że zachęciłam Cię do zakupu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. I lovely i Golden Rose robią świetne maty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) świetna jakość i do tego dobra cena ;)

      Usuń
  3. Kupiłam ostatnio pomadkę z GD. Kolor obłędny. Trzy dni po zakupie zgubiłam ją :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw pierwszy mi się podoba :) lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ja też bardzo dobrze się w nich czuje ;)

      Usuń
  5. Dramat ;-(... musisz koniecznie zakupić kolejną ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) szczerze polecam wypróbować ;-)

      Usuń
  7. Mnie się marzy Pink Poison i Neutral Beauty Z K Lips

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Ja poluje na neutral beauty:-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  8. Mi najbardziej podobają się burgundowe kolorki na jesień ;) Ten zestaw z Lovely to jakiś hit chyba, wszyscy je chwalą *.* dodaję do obserwujących również :D
    http://sarowly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ich fanką ;) Dokładnie! są same pozytywne opinie na temat tych zestawów ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :) Mi niestety te pomadki z GR wysuszają usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ojejku :(.. to niezbyt fajnie może spróbuj je mocno nawilżyć balsamem przed nałożeniem ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Uwielbiam maty, ale mam tylko Burżujki. Przymierzam się teraz do kupna Golden Rose i K - lips.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem ich wielbicielką ;).Burżujki też mam jednak jakoś teraz moje serce skradły te ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ja od jakiegoś czasu choruję na pomadki w takich kolorach :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wyglądają te pomadki, 3 chyba najbardziej wpadła mi w oko, ostatnio mam fazę na takie kolorki podchodzące pod brąz lub brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) to widzę że również przypadł Ci do gustu powrót do lat 90-tych ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Jakie śliczne kolory! Muszę koniecznie coś kupić! :) Masz śliczne zęby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ostatnio na okrągło noszę je na ustach ;)

      Usuń
  15. Wszystkie pomadki mają piękne kolory <3 Golden Rose to totalny hit <3 Uwielbiam te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) O tak zgadzam się ;) są genialne ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Piękne kolorki! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow przepiękne kolory i odcienie ;)
    Świetny post , te kolorki są z pewnością śliczne i jesienne ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Na tą porę roku sprawdzają się rewelacyjnie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Opcja numer trzy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. och, widzę, że gustujemy w podobnych produktach :D mam te same kosmetyki, z tym, że w innych odcieniach ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć że ktoś lubi takie same produkty ;)
      Chętnie przetestuję również inne odcienie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Masz przepiękny uśmiech! Poluję już od dawna na pomadkę z lovely :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, staram się często uśmiechać ;) Polecam ją zakupić ! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. KOlorki iście moje ♥ A Ty wyglądasz w nich przepięknie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz je przetestować ;) bardzo mi miło że tak uważasz ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Uwielbiam produkty Golden Rose! Muszę się w końcu zaopatrzyć w te płynne pomadki bo aż wstyd ich nie mieć!

    Obserwuję <3

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ich wieloletnią fanką ;) Koniecznie! to podstawa każdej damskiej kosmetyczki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  23. świetne kolory, lubię pomadki z GR, muszę rozejrzeć się za tymi, które polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) pasują wielu typom urody ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Beautiful shades! Great review!
    Have a good weekend!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetny post!
    Zaciekawiłaś mnie tą pomadką K*Lips ;)
    Również mam te produkty z Golden Rose i uważam, że są świetne! ♥
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ! ;)
      Jest to moja nowość i szybko stałą się moim ulubieńcem;)
      Polecam i pozdrawiam ;)

      Usuń
  26. Ja uwielbiam pomadkę z Rimmela, odcień Vintage Pink, w podobnym klimacie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, która to bo mam taką samą w domu ;D również jest piękna ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Beautiful shades!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1 zestaw jest super!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam matowe pomadki, sama też mam kilka:)

    http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ! ;) wyglądają bardzo estetycznie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Te szminki z GR są rewelacyjne! Ja za to ostatnio dorwałam fajną pomadkę ze Sleeka w pięknym śliwkowo-różówym kolorze <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych ze Sleeka i widziałam je na ustach.. przyznaje wyglądają świetnie ! ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Jak dla mnie odcien numer 1 najpiękniszy ,3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) nadaje się na różne okoliczności ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. Idealne na jesień!




    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! wpasowują się w jesienne tony ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  33. Dokładnie! Ja codziennie rano staje z dylematem, którą pomadkę wybrać ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne propozycje! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy zestaw to mój ulubieniec ;) Też wolę matowe pomadki i chyba powinnam urodzić się w latach 90 :D Bo nudziaki, beże i brązy to zdecydowanie moje ulubione kolory na ustach ;) Na szczęście wracają do mody ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam to samo przeczucie ;)
      Czuję się w nich jak ryba w wodzie ;)
      Dziękuje i Pozdrawiam ;)

      Usuń
  36. Najbardziej podoba mi się ostatni zestaw. ♥
    PS: Zaobserwowałam. ^^
    http://zapomniany-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten duet jest świetny ;) Gorąco polecam ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  37. Kocham kredki i pomadki z GR <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem fanką wielu ich produktów ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  38. Anonimowy6.11.16

    Kocham tego typu posty! Śliczny kolor pomadki :)

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/sammydress-active-wear.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) ja dla modowej odmiany czasem lubię popisać o kosmetykach :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  39. Masz takie piękne ząbki ! :D

    Kusi mnie ten kit z lovely ;3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam :D jest świetny :-)
      Pozdrawiam i dziękuję ;-)

      Usuń
  40. Najlepsze pomadki z GR <3
    uwielbiam je
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;-).Golden Rosę ma szeroka game cudownych szminek ! :-)

      Usuń
  41. Mój faworyt to zdecydowanie zestaw 1 :)
    P.S. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej naturalne usta :-) takie odcienie zawsze sa w modzie ;-)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  42. Najbardziej spodobał mi się zestaw nr 1. ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się ta 10 z GR ale trochę się jej boję :D zastanawiam się już od dłuższego czasu czy ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam brązy, te ciepłe i zmimne! Też mam pomadkę w płynie od GR w tym chłodnym kolorze oraz K'Lips - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zastanawiam się nad zakupem pomadek z K-Lips - na YouTube wszyscy je wychwalają, tu spotykam się z kolejną pozytywną recenzją...
    Chyba nie pozostaje mi nic innego niż wybrać się do Rossmanna z nadzieją, że jeszcze jakieś zostały. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ajaj, przepiękne kolorki :) Uwielbiam matowe pomadki... Mam pomadkę k-lips lovely lips, ale swoim kolorem bardzo przypomina Twoją, która jest innym odcieniem. Trochę kontrowersji wzbudziła na moim Instagamie ;) Tak wszyscy chwalą matowe GR, a ja wciąż żadnej nie mam.
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dzisiaj kupiłam K*lips - Neutral Beauty i bardzo podoba mi się efekt. Już się rozglądam za kolejnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super są te produkty Golden Rose, to moje must have w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  49. kupiłam właśnie tą pomadkę i już wiem, że jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  50. Skusiłam się na te pomadki i jestem bardzo zadowolona. Fajny efekt w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne kolory i świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam te pomadki! :) Piękny kolor i super trwałość!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger