22.9.16

SHINY EYES


Witajcie Kochani!

W taką brzydką i deszczową pogodę jaką mam za oknem najlepiej jakoś rozweselić sobie dzień na przykład poprzez piękny make-up. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować błyszczący makijaż, który można stosować na różne okazje, dzienne jak i te wieczorowe. Do dzisiejszego make-upu wybrałam miedziany, metaliczny odcień, który króluje na wybiegach w tym sezonie. Trend ten stosowany był wiele lat temu na wybiegach m.in Gucci jesień/zima 2013/2014 oraz Christian Dior jesień/zima 2010/2011. Jednak dopiero teraz jest to jeden z najbardziej pożądanych kolorów jesieni 2016 na całym świecie. Miedziany odcień bardzo ładnie współgra z niebieskimi oraz zielonymi oczami. To gdzie nałożycie cień jest dowolnością, ja jednak postanowiłam nałożyć go na całą powiekę . Ważne jest to aby przy tak mocnym makijażu dobrze rozświetlić cienie pod oczami (ja niestety mam z tym problem). Kolejnym krokiem jest użycie ciemno brązowego cienia tak aby uzyskać efekt smokey-eyes. Następnie aby oko stało się wyrazistsze narysowałam kreskę eyelinerem również w odcieniu brązowym. Do kącików oka nakładam odrobinkę rozświetlacza i na koniec tuszuje rzęsy. Oczywiście do tak wyrazistych oczu stosuje naturalną szminkę/pomadkę , odrobinę bronzera i rozświetlacza na kości policzkowe. Miedziany motyw oka na pewno sprawdzi się jesienią kiedy aura za oknem nas nie rozpieszcza a my chcemy się wyróżnić w tłumie. Trend przeniesiony prosto z wybiegów high fashion świetny sprawdzi się u każdej z nas ;-)
A co Wy myślicie o miedzianym trendzie?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaki :*
















Kosmetyki których użyłam:

Miedziany cień - Inglot 605
Korektor - Maybelline affinitone 01
Brązowy cień - Naked 2 ,,undone''
Eyeliner - Revlon colorstay brown
Tusz do rzęs - Maybelline lash sensational
Bronzer - Bourjois ,,Sienne'' 85
Rozświetlacz - Mary - lou manizer
Szminka - Golden Rose velvet matte 16

Wiele innych błyszczących makijaży znajdziecie tutaj ZAPRASZAM kobieceporady.pl

52 komentarze:

  1. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ;*
      Have a nice day too;)
      Kisses :*

      Usuń
  2. Dziękuje za komentarz. Bardzo ładny makijaż :)
    I zaobserwowałam. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz zjawiskowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.9.16

    what a great post :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz .
    Piękny makijaż.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, nie za mocny, idealny :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) idealny na każdą okazję ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. ale piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny makijaz! a szminka.. musze ja koniecznie kupic :D
    obserwuje ;*
    www.tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Szminka jest genialna ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękny makijaż, uwielbiam miedziane cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je pokochałam ;) Bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  11. Jakie piękne oczy <3 świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, zazwyczaj używam takich brązowo-rudych cieni
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! ;) Kolory świetne dla blondynek ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Pięknie :) Ja uzywam tylko tuszu do rzęs i szminek :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Ja czasami tez mam ochotę na minimalistyczny makijaż :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz ppiękną nietypową buzie :D

    Ja zawsze zaczynam od oczy póżniej dopiero cienie podkład itd :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana;-) Ja zazwyczaj od podkładu ale tutaj zrobiłam wyjątek :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Swietny makijaz. ;)
    Bardzo pasuje do Ciebie
    Buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
  17. Magicznie ci wyszedł ten makijaż *.*

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) starałam się o jak najlepszy efekt ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. ładnie :) obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż. Z tej serii szminek, posiadam dwa kolory i je uwielbiam.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Ja również posiadam dwa i są rewelacyjne zarówno pod względem koloru jak i nawilżenia ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Beautiful make-up! I Love Mary-Lou manizer))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ! I love them too! IT'S THE BEST ;)
      Kisses :*

      Usuń
  21. Ja nie przepadam za makijażem , zawsze podkreślę brwi i rzęsy,ale odcień miedziany jest na prawdę świetny :)
    Pozdrawiam ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też stawiam na naturalność ;)
      Miło mi to słyszeć ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Masz bardzo ładne oczy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż, ale przede wszystkim śliczna buzia!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow boski ten makijaż! super, że pokazujesz krok po kroku jak go zrobić. Ja zawsze mam problem z wykonaniem takiego perfekcyjnego makijażu ale po tych wskazówkach myślę, że bez problemu w końcu go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger