21.1.18

HOLOGRAPHIC JACKET


Witajcie Kochani!

 Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego na co polowałam od dłuższego czasu! Mowa o pięknej, holograficznej kurtce. Urzekła mnie mieniącą barwą przechodzącą od turkusu, zieleni, aż po fiolet. Holografia w modzie pojawia się tak naprawdę dosyć późno bo w latach 90-tych, teraz powraca na nowo zarówno w modzie jak i we fryzjerstwie. Na pewno wiele z Was widziało kampanie marki Loreal z modelkami o trójwymiarowych fryzurach lub fryzurach typu ''unicorn''. Hologram zawładnął również światem paznokci tworząc na nich przepiękny efekt ''syrenki''. Co by nie mówić ten trend na pewno nie pozwala na nudę, jest mega nowoczesny i po prostu ciekawy. Tak naprawdę jedna rzecz o charakterze holograficznym potrafi stworzyć cały look. Prosty t-shirt, sukienka lub jeansy w połączeniu z tym trójwymiarowym elementem dodadzą mu charakteru. Wybór, jeżeli chodzi o ten trend jest naprawdę szeroki, dla osób chcących tylko lekko podkręcić outfit polecałabym lakier do paznokci,okulary, torebkę, bądź plecak. Dla fanów błysku i szaleństwa dobrą opcją będą buty lub tak jak w moim przypadku kurtka. Model, który mam na sobie jest jak wyczytałam w internecie niezwykle popularny i pochodzi z marki Mohito. Oprócz cudownego koloru kurtka jest bardzo wygodna i do tego ciepła, jednak z racji tego, że weekend spędziłam na wycieczce założyłam pod nią czarny golf, który dodatkowo mnie ogrzewał. Do kurtki dobrałam spodnie ombre o luźnym kroju i militarne buty na słupku. Jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na lekko podkreślone kredką oko i mieniące się usta. Ten weekend był dla mnie bardzo udany, a to z racji tego, że wybrałam się wraz z chłopakiem do Poznania na długo wyczekiwaną wystawę malarstwa Fridy Kahlo, która naprawdę mnie zachwyciła. Poniżej kilka jej obrazów oraz oczywiście sesja zdjęciowa.

A czy Wy lubicie holograficzny trend?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*
















Kurtka - Mohito
Jeansy - Pull&bear
Buty - Bershka
Golf - Lidl
Okulary - Sinsay

125 komentarzy:

  1. Niezwykła ta kurtka :) Chyba bałabym się wyjść w takiej na ulicę, bałabym się, że będę za bardzo przyciągać wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no to fakt, że każdy kto przechodzi to na nią spogląda ;D

      Usuń
  2. Kurteczka niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie w moim stylu ale tobie pasuje :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice jacket babe! Love this! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;) i love them too ;)
      Sure i visit your blog ;)
      xoxo

      Usuń
  5. Ale ta kurtka świetna ;) Zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) a do tego jest mega wygodna ;)

      Usuń
  6. Kurtka prezentuje się niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) przyznam że tak też się w niej czułam ;D

      Usuń
  7. wow ı love it .
    kisses
    dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz <3
    kurtka jest fenomenalna !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, a kurteczka jest po prostu boska! :) sama bym nie ubrała, bo niestety źle się czuję w takich krótkich puchatych kurtkach, ale Tobie bardzo pasuje *.* ja ostatnio kupiłam sobie paletkę cieni, która ma holograficzne opakowanie i pięknie to wygląda jak się mieni kolorami przy najmniejszym ruchu :) obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holograficzne rzeczy faktycznie pięknie wyglądają ;) Miło mi że podoba Ci się moja stylizacja ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Fajnie wygląda ta kurtka, ja jednak bym jej nie założyła. Zdecydowanie bardziej wole czerń albo jakieś stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam w poście nie każdy lubi takie błyszczące elementy ;) Ja jednak naprawdę dobrze się w niej czuje ;)

      Usuń
  12. Zazdroszczę kurtki, jest przecudowna !!!!!!!!!!!! <3
    Dodaje do obserwowanych, zachęcam do tego samego :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta kurtka, zaczęłam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Anonimowy22.1.18

    Śliczna kurtka ❤
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22.1.18

    Super kurtka, obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest rewelacyjna. :)
    Sama bym takiej nie założyła, ale na Tobie prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) no to ten typ kurtki na który nie każdy się zdecyduje ;)

      Usuń
  17. wyglądasz przepięknie i masz śliczne włosy :)
    oobserwuję! <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! Prześliczna ta kurteczka - robi wrażenie! :) No i jest w moich ulubionych kolorach :D

    Zaobserwowałam i followuję :* Czekam na Twój ruch :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :-) Jak tylko ją zobaczyłam to wywarła na mnie ogromne wrażenie:-D.
      Dzięki wielkie:-*

      Usuń
  19. Bardzo ciekawa stylizacja i fajna kurtka! Będę tutaj wpadać :D

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli będziesz miała ochotę i czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zapraszam do odwiedzania mojego bloga częściej:-) Ja z miłą chęcią zajrzę do Cb :-)

      Usuń
  20. zakochałam się w tej kurtce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:-D. Ponoć w sklepach stacjonarnych można ją jeszcze dorwać :-)

      Usuń
  21. muszę przyznać, że ciekawie wygląda ta kurtka :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) na ulicy widok ją z kilometra ;D

      Usuń
  22. Wow wyglądasz fantastycznie 😍
    Ja zdecydowanie bardziej wolę stonowane kolory-przynajmniej jeśli chodzi o kurtki☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie rozumiem ;) ja czasami jednak lubię zaszaleć z barwa ;D
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  23. Zaobserwowałam,liczę na rewanż. Mega śliczna stylizacja oraz genialny kolorek kurteczki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama bym jej pewnie nie założyła, bo wolę ubrania mniej rzucające się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie lubisz za bardzo rzucać się w oczy to faktycznie stonowane ubrania są lepszą opcją ;)

      Usuń
  25. Też się zastanawiałam nad tą kurtką 🙈 Pewnie już ich nie ma .. Wygląda świetnie ! Oczywiście muszę Ci napisać jakie masz piękne włosy 😍 Pewnie słyszysz/czytasz to sety raz.. hehe
    Oki, chętnie zaobserwuję i teraz czekam na Ciebie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Online nie ma ale stacjonarnie możesz gdzieś dorwać ;) A co do włosów to faktycznie często to słyszę ale i tak bardzo dziękuje ;)
      Niestety nie widzę żebyś mnie obserwowała ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  26. Świetna kurtka i pomadka :D Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) pomadka jest również z metalicznej serii ;)

      Usuń
  27. Jaka ta kurteczka jest świetna i jak fajnie się mieni, super :) obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieni się na tysiąc odcieni ;)
      Dzięki wielkie i pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. Cześć bardzo fajnie wyglądasz! Właściwie czegokolwiek nie założysz, wyglądasz tak jakby było dobrane idealnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) cieszę się że podoba Ci się moja propozycja ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Faktycznie kolor jest obłędny :D Bardzo mi się podoba. Obserwuję blog i dzięki za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również totalnie urzekł ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  30. Bardzo odważna kurtka ! :) i super w niej wyglądasz. Zostawiłaś u mnie komentarz do wymiany obserwacji :) ja już obserwuje mam nadzieje że się zrewanżujesz 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zaszaleć w kwestii stylizacji ;) Cieszę się że podoba Ci się kurtka ;)

      Usuń
  31. Osobiście unikam tego typu ubrań, ale podoba mi się ten trend. Pasuje Ci ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że jednak przekonałaś się do holograficznego trendu ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  32. Ta kurtka ostatnio podbija internet :) Na wystawę Fridy muszę się koniecznie wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! jest o niej głośno ;) a co do wystawy Fridy to niestety ale trwała do 21 stycznia :(

      Usuń
  33. jestem zakochana wtej kurtce - jest boska! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtka nie trafila w moj gust, chyba te hologramy nie dla mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie każdy przepada za takim szaleństwem ;)

      Usuń
  35. This jacket is FAB! I can't take my eyes away from it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, kurtka robi wrażenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  37. o kurczaki fajna ta kurtka ale nie wiem czy odważyła bym się taką założyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czy lubisz się wyróżniać w tłumie ;P

      Usuń
  38. bardzo fajna kurtka :) podoba mi się :) ale sama nie wiem, czy odważyłabym się ją założyć :) Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówisz jest bardzo fajna ale odważna także rozumiem że nie każdy wyszedłby w niej na ulicę ;)

      Usuń
  39. Kurtka nie w moim stylu i raczej nie miałabym tyle odwagi by ją ubrać.
    Ty ślicznie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) ja czasami lubię zaszaleć w kwestii ubioru ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  40. Te kurtki są super, ja skusiłam się na metaliczny trend i mam złotą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! to świetnie! jestem ciekawa jak się na Tobie prezentuje ;)

      Usuń
  41. Te włosy! Marzenie;o
    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) a ile z nimi roboty ;p
      Na pewno do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  42. Przepiękna jest ta kurtka :) Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam że muszę ją mieć ;)

      Usuń
  43. Wow!! Kurtka jest Mega! Wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. błyszczysz w tej kurteczce jak milion dolarów *_*
    a mi taki efekt podoba się też na paznokciach :P

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach faktycznie wygląda to obłędnie! Szkoda tylko że taki efekt można uzyskać tylko na hybrydach :(
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  45. Nice post! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    My blog ♥ https://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie ty masz cudowne włosy :) Kurtka bardzo fajna :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Oddaj mi ta kurtke :* Jest super totalnie w moim stylu:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci wybrać się do Mohito ;) myślę że jeszcze ją dorwiesz ;)

      Usuń
  48. Anonimowy25.1.18

    Świetne zdjęcia i ładna stylizacja! Kurteczka najbardziej przykuła moją uwagę ^^ Fajnie się prezentuje. Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) Kurtka faktycznie rzuca się w oczy ;)

      Usuń
  49. Pewnie nie będę oryginalna jeśli napiszę, że kurtka fenomenalna - widzę, że serducho wszystkich skradła <3
    Taki trochę kameleon - jest bardzo oryginalna, więc z całą pewnością wyróżniasz się na ulicy <3

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością na ulicy nie da się jej nie zauważyć ;) Cieszę się że wpadła Ci w oko ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  50. Kolor kurtki niewątpliwie robi wrażenie, rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ta kurtka jest genialna! krój i kolor wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) a do tego jest cieplutka ;)

      Usuń
  52. widziałam tą kurtkę na żywo i jest boska <3
    cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ja również po zobaczeniu jej na żywo zdecydowałam się na kupno ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  53. Rewelacyjna ta kurtka! Super wyglądasz! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna kurtka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna ta kurtka, nie wiem czy bym się odważyła taką założyć ale robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Super! Bardzo fajnie wygladasz! szacunek!:) Jak bede robic zakupy na nastepny sezon to juz wiem gdzie przyjsc i kogo podpatrzec:) Swoja droga trafilam na taki sklep: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-zimowe-1084.html Jak myslisz? Wybralabys cos dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowna jest ta kurtka! Świetnie na Tobie lezy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna kurtka, ja osobiście nie widzę siebie w takich kurtkach. :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger