1.12.20

ROMANTIC GIRL

 


Witajcie Kochani!

Nie mam pojęcia jak to możliwe ale właśnie dzisiaj rozpoczyna się 1 dzień grudnia, najbardziej magicznego i rodzinnego miesiąca. Jednakże ja jeszcze chciałam Wam pokazać sesję z wakacji, która będzie ostatnią, bądź przedostatnią w klimacie letnim. W końcu zaczęła się już zima! a Święta Bożego Narodzenia tuż tuż. Mój dzisiejszy outfit jest minimalistyczny ale i romantyczny. Sukienka, którą mam na sobie jest świetna bo przewiewna co sprawdza się w upały, a jej plisowany dół i groszkowy wzór są niezwykle urocze, a zarazem eleganckie. Góra natomiast obcisła, wykonana z eko skóry dodaje pazura. Jeżeli chodzi o obuwie to zdecydowałam się na czarne klapeczki na klocku, a w kwestii akcesoriów wybrałam okrągły wyklinowy koszyk, który jest niezwykle wygodny. Charakteru całej stylizacji dodają czerwone usta, które tworzą obraz outfitu na randkę we Włoskim stylu, co podkreśla dodatkowo sceneria. A jeżeli chodzi o ,,tło''  to jest to stare miasto w mieście Makarska w Chorwacji. Niezwykle urokliwe miejsce, które na pewno zapamiętam do końca życia. Jestem ciekawa jak podoba Wam się mój wakacyjny look. Przyznam, że już powoli ucieka mi fakt, że byłam na urlopie.

Co sądzicie o moim outficie? Jesteście na tak?

Piszcie koniecznie!

Buziaczki:*












Sukienka - Zara

Klapki - Rezerved

Torebka - Noname


55 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili myślałam że to Wenecja ;) sukieneczka bardzo fajna, prosta a jednocześnie z klasą i na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak wygląda :)
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Ja uwielbiam grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) ja także ;) ahh ten magiczny czas

      Usuń
  3. Świetnie wygladasz! Aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, a Twoje włosy są obłędne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super włosy! I stylizacja też ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, czerwona szminka i paznokcie idealnie do niej pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) czerwień podbija ten outfit ;)

      Usuń
  8. Ale bym wróciła do takich lekkich stylówek. Ciężkie kurtki puchowe niedługo mnie wykończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki romantyczny z pazurem
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Jagglam.
    Pięknie wyglądasz w ubraniach i uzupełniasz okrągłą rattanową torbę.
    Pozdrowienia ode mnie z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że zwracasz uwagę na dodatki ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Miło pooglądać wakacyjne fotki biorąc pod uwagę że ja o nich już dawno zapomniałam i z wytęsknieniem czekam już na kolejne. Jak dla mnie stylizacja jest super. Sama w lato stawiam na podobne chociaż nie przepadam za spódnicami
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) ten czas tak szybko leci że już się zdołało zapomnieć o jakichkolwiek wakacjach ;)

      Usuń
  12. śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te zdjęcia są piękne!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Aż zatęskniłam za latem, szczególnie że dzisiaj tak zimno, że ciężko wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż w takie dni można sobie umilić czas przeglądając fotki z wakacji ;)

      Usuń
  15. Śliczna stylizacja a twoje włosy są obłędne :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna dziewczęca i romantyczna stylizacja 😍
    Miło się ogląda takie letnie zdjęcia, teraz gdy jest zima (przez co i ja zapomniałam jak to było, gdy było +20 stopni 😊)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) czasami w takie mroźne dni lubię sobie poprzeglądać zdjęcia z wakacji ;)

      Usuń
  17. Jak ładnie! Sukienka w 100% w moim stylu! Widzę się w niej :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Ty masz cudowne włosy kochana! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5.12.20

    Świetna stylizacja! Na początku myślałam, że to połączenie topu ze spódnicą.
    Sukienka bardzo fajnie się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób tak myśli ;) a jednak to sukienka ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. What a pretty dress! You look fantastic!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja! :) Sukienka jest bardzo oryginalna, a torebka?! No cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja piękna. Ja już też zapomniałam ,że byłam na urlopie i powoli szykuję się wyjazdowo na przyszły rok. Mam nadzieję,że tym razem mój marcowy wyjazd dojdzie do skutku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) ja jeszcze nie myślę o urlopie. ta całą sytuacja jest tak dynamiczna że nie wiadomo co będzie za tydzień ;P

      Usuń
  23. ta sukienka jest genialna! bardzo fajne połączenie materiałów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż się teskni za ciepłem

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna romantyczna stylizacja :)
    Super klapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na randkę jak znalazł stylizacja ;) super wyglądasz. Niszczarka pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger