31.12.20

HAPPY NEW YEAR


Witajcie Kochani!

Doczekaliśmy się końcówki tego dosyć nieudanego 2020 roku. Jak wiadomo codzienne życie i jego przyjemności uprzykrzył Nam koronawirus. Pandemia, która dotknęła cały świat jest czymś co na pewno zapamiętamy do końca życia. Jednak pomimo tego wirusa muszę przyznać, że ten rok był dla mnie łaskawy przede wszystkim dlatego, że spędziłam go z całą moją rodziną, która była zdrowa i to jest dla mnie najważniejsze. Mam nadzieję, że przyszły rok pod tym względem będzie taki sam no i oczywiście bez tego nieszczęsnego wirusa. W tym dniu świętuje w bardzo małym gronie, ale i tak doceniam ten fakt. Postanowiłam pomimo tego, że spędzam ten dzień w domu ubrać się elegancko. Założyłam sukienkę mini z haftowanym wzorem w klasycznej biało-czarnej barwie. W kwestii makijażu podkreśliłam oko i postawiłam na neutralne usta. Biżuteria, którą mam na sobie to srebrne wiszące kolczyki i bransoletka do kompletu. Z racji tego, iż mamy Sylwestra to chciałam wszystkim Wam życzyć samych przyjemnych chwil, powrotu do normalności, zdrowia, spełnienia marzeń i pieniędzy. Mam nadzieję, że ten przyszły 2021 rok będzie lepszy! :)

Co sądzicie o mojej Sylwestrowej stylizacji? 
Koniecznie dajcie znać co robiliście w tym dniu.
Piszcie koniecznie :)
Buziaczki :)














 Sukienka - H&M

Biżuteria - AWEG

42 komentarze:

  1. Sukienka jest bardzo stylowa. Pieknie na Tobie leży. Dla mnie 2020r też był mimo wszystko baardzo udany! Spełniaj marzenia w 2021! Zdrowia!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że dla wielu z nas ten rok był nieciekawy (lub tez ciekawy aż za bardzo) to uważam, iż mimo wszystko nie było tak źle. Skończył się i lecimy dalej. Mam nadzieję, że wkrótce bez obostrzeń.
    Cudna kreacja. Świetnie, że mimo wszystko się przebrałaś. My również spędziliśmy Sylwestra we dwoje i ubraliśmy się odświętnie, aby później przebrać się w ciepłe kombinezony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) super że Wy też ubraliście się odświętnie pomimo tego że Sylwester spędziliście w domu :)

      Usuń
  3. Fantastyczna stylizacja! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś, ten haft na sukience robi wrażenie i muszę wspomnieć też o włosach, bo masz cudownie długie :) Życzę pomyślności i zdrowia w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) Tobie również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  6. ŁAdna kreacja.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka idealna na taką okazję

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka . Piękna Ty :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :* wzajemnie wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  9. The dress is super pretty darling
    Happy New Year 2021
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! What software do you use to edit your photos?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey, where do you get your outfit inspiration?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. From street, instagram, fashion website :)

      Usuń
  12. Ale śliczna sukienka! Szkoda, że w tym roku nie można było się pokazać w takich kreacjach :) Ja sylwestra przeżyłam w dresie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ;) ale w domu też można było poczuć się elegancko ;P. A sylwester w dresie też jest świetną opcją ;)

      Usuń
  13. Oby 2021 rok był zdecydowanie lepszy od minionego 2020!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka i świetny, delikatny makijaż! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) na zdjęciu faktycznie makijaż jest delikatny ale na żywo był nieco mocniejszy ;P

      Usuń
  15. Ekstra, nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  16. Spełnienia marzeń w 2021. Oby najgorsze już za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tej sukience :)

    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnienia wszystkich marzeń w 2021 roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie rok 2020 lekko średni, także w aktualnie trwającym mam dużo celów do zrealizowania. Tego też Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja udana. Jeżeli sylwester był podobny, to jestem pewna że w 2021 roku będziesz świętowała pasmo samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesli chodzi o moje marzenia, to mi się marzy, zeby ten wirus sobie już poszedł w 2021 roku i żeby wszystko wróciło do normalności

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sukienka. Idealna nie tylko na Sylwestra. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger