19.1.21

WINTER DAY


Witajcie Kochani!

Jestem bardzo ciekawa jak miewa się Wasze samopoczucie i zapał do pracy. U mnie niestety ostatnio kuleje, stąd rzadko pojawiają się wpisy na blogu. Z góry Was za to przepraszam. Minimum jeden na miesiąc to obowiązek ale postaram się dodawać dwie stylizacje w miesiącu. Sytuacja z koronawirusem chyba i mnie przytłoczyła ale dosyć tego narzekania. Podczas jednego ze styczniowych weekendów miałam okazję wybrać się w góry dokładnie do Ustronia, gdzie można naprawdę wypocząć i poobcować z naturą. Śnieg w mieście to wiadomo radość ale śnieg w górach to po prostu bajka. W ten dzień wybrałam bardzo wygodną i nie przekombinowaną stylizację. Długi szary golf oraz czarne leginsy połączyłam z szarą pikowaną kurtką z kapturem. Moje dodatki to ciepła czapka, skórzane rękawiczki z dodatkiem sztucznego futerka oraz welurowa saszetka. Pomimo, iż podróżowanie jest stosunkowo ograniczone to miło było wybrać się na taką krótką wycieczkę. 

Co sądzicie o mojej zimowej stylizacji? Lubicie góry?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :*













 Kurtka - Esprit

Leginsy - Takko fashion

Sweter - Bershka

Czapka - Ochnik

Rękawiczki - Quiosque

Saszetka - Reserved

96 komentarzy:

  1. Przepiękna z Ciebie modelka . Super look

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zimowa stylizcja- ciepła i wygodna.
    Góry bardzo lubię <3
    Trzymaj się cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) ja także ;) chociaż bardziej morze ;)

      Usuń
  3. super zestaw na zimowy spacer!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Ja też chętnie bym się wybrała w góry:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także znowu bym się wybrała ;) zimą mają śiwetny klimat ;)

      Usuń
  6. Spokojnie, powoli do przodu :D
    Ale masz piękne, długie włosy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz i super stylizacja. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.1.21

    Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Podoba mi się kurtka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. What a nice photos:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie na szczescie zapal do pracy jest ciagle! ;D jak widze efekty, coraz bardziej mi sie chce... zawsze nalezy sie dotlenic na swiezym powietrzu ;) podoba mi sie ta stylizacja ;) w ogole to mam prawdopodobnie ten sam sweterek z bershki :D pozdrawiam! czekam na druga, styczniowa stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę Ci tej motywacji ;) haha jak widać mam podobny gust ;)
      Pozdraiwam i dziękuje ;)

      Usuń
  11. What A Beautiful Location - Keep Thinking Snow - Dig The Jacket As Well - Stay Strong

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zapał do pracy ostatnio jest marny :D Myślę, że wróci mi dopiero na wiosnę bo zimą to ja jedynie egzystuję :p Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha coś w tym jest ;) myślę że i w moim przypadku może się to sprawdzać ;)

      Usuń
  13. U mnie zapał na razie jest :) oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W górach zimą jeszcze nie byłam. Na pewno wygląda magicznie :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam! ;) ja akurat mam niedaleko w góry ;)

      Usuń
  15. U mnie niby zapał cały czas jest, ale czuję się zmęczona. Wolę jednak śnieg dookoła niż deszcz. Przynajmniej od czasu do czasu zajrzy do nas słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z moim zapałem do pracy też ostatnio ciężko ;D Bardzo ładna kurtka, świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja i świetna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) widoki były nieziemskie ;)

      Usuń
  18. Uwielbiam góry cały rok... Fajny zimowy outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja każdą porą roku prezentują się cudnie ;)

      Usuń
  19. Kocham góry! Mogłabym mieszkać w jakimś mieście na południu Polski... :) A Twoja stylizacja jest super! Wydaje się wygodna i jednocześnie wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam na południu także w óry mam jakąś godzinkę ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Ciepła kurtka to podstawa co do zimy.... mam nadzieje, że szybko odejdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja! haha widzę że nie jesteś zwolennikiem zimy ;P

      Usuń
  21. Super stylizacja, jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :-) Bardzo lubię góry, ale tak szczerze to nie pamiętam kiedy byłam w górach, jak się skończy ta cała pandemia to chyba zwiedzimy w pierwszej kolejności całą Polskę wzdłuż i wszerz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jakie urocze :* koniecznie jak skończy się to całe szaleństwo to pora się zabrać za wycieczki po Polsce ;)

      Usuń
  22. U mnie z zapałem ostatnio bardzo kiepsko. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie z zapałem jest (póki co 😁)jest ok 🙂
    Pięknie wyglądasz 😍
    Śnieg w górach to musi być bajeczny widok 😍
    Bardzo mi się podoba ten klimat zdjęć 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) to prawda śnieg w górach to super sprawa ;)
      Pozdrawiam i dziękuje kochana :*

      Usuń
  24. Great outfit for winter season. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia. Uwielbiam mróz i śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia.
    Srebrny kolor twojej kurtki świetnie prezentuje się na śnieżnym tle.
    Podoba mi się twoja kurtka 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie stylizacje :)
    Świetna kurteczką :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, zimowa stylizacja <3
    Rozpuszczone piękne włosy dodają całości niesamowitego uroku! :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. snieg to mnie zaskoczył, od razu poszłam na sanki z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękna stylizacja :D Wyglądasz fantastycznie!
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwujących :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy jest się odpowiednio ubranym, to i mroźny dzień nie straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zimowe fotki ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie umiem wyglądać pięknie zimą. Zawsze jak kartofel owinięty warstwą szali. Moja kurtka wygląda jakbym zaraz miała zbić na K2. Bardzo podziwiam taką umiejętność połączenia ładnych ubrań z ciepłymi ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Uświadomiłam sobie że nie mam nic szarego

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie ♡
    Cudowny look, wyglądasz pięknie :) Kocham takie zimowe dni i te zimowe stylizacje :) Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz Jagodo :)
    Super zimowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw. Sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie masz piękne włosy, ten kolor i długość!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) lata zapuszczania ;P

      Usuń
  39. Przepiękna stylizacja. Ja osobiście nie przepadam za zimą. Głównie ze względu na fakt, że nie lubię grubych ubrań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to jest minus :( ale wiosna już tuż tuż ;)

      Usuń
  40. Saszetka bardzo ładna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne ciuszki, natomiast ja mocno trzymam kciuki za wiosnę, aby jak najszybciej przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że większość osób nie może doczekąc się wiosny ;)

      Usuń
  42. Fajnie i na luzie:), Super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja właśnie na wypad w góry :) u mnie z tym zapałem to ciężko chociaż akurat w blogowaniu jestem bardzo regularna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociaż z blogowaniem masz motywację ;)

      Usuń
  44. Przepiękne fotki! Ja w tym roku zakochałam się w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej chyba jesteś jedyną osobą która tak pozytywnie mówi o zimie ;)

      Usuń
  45. Ja zdecydowanie wolę letnie dni. Czekam z niecierpliwością na ocieplenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ale trzeba jakoś przetrwać tę zimę ;)

      Usuń
  46. Świetny zestaw w góry i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super. Ja już mam dosyć tego śniegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha chyba już dużo osób ma go dość ;)

      Usuń
  48. Świetna stylizacja! :) Sportowa, ale z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak dla mnie zima mogłaby być cały rok. Uwielbiam ten klimat, ciuchy zimowe i mimo wszystko lekki przymrozek!

    OdpowiedzUsuń
  50. Kapitalne słońce Ci się trafiło. U mnie niestety ponura zima :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia, zimowej sesji nie robiłam sobie w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  52. Coś ta wiosna nie chce się u nas pokazać, zimno i zimno. Pięknie wyszły zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  53. Myślałam, że ta kurtka ma takie futerko przy rękawach, a to rękawiczki. Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne zdjęcia, Podoba mi się :) Niszczarka Kobra SSD HS pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Super stylizacja i te Twoje włosy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy5.11.23

    Dama z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger