13.3.20

TOTAL WHITE


Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że Dzień Kobiet spędziłyście w miłej atmosferze i dostałyście po przysłowiowym kwiatku. Ja w tym dniu byłam wraz z rodziną i chłopakiem na uroczystej kolacji. Oczywiście jak przystało na tę okazję chciałam wyglądać elegancko i kobieco. Tym razem postawilam na coś niezbyt oczywistego, tak zwany white total look, czyli cały biały strój. Biel zarezerwowana jest raczej w miesiącach ciepłych ale myślę, że jesienią i zimą także świetnie się broni. Oczywiście warto zauważyć, że odcieni bieli jest od groma więc trzeba podchodzić bardzo ostrożnie do tej barwy. Aby stylizacja nie była zbyt mdła można przełamać ją jakimś kolorem, ja w tym przypadku zdecydowałam się na beż. Beżowe kozaki mogliście już podziwiać w poprzedniej stylizacji. Białe klasyczne spodnie zestawiłam z trykotowym golfem. Puchowa kurtka o odcieniu kości słoniowej koresponduje z całościa looku. Ponadto to co niewątpliwie dodaje jej uroku to zamek błyskawiczny wykończony lamówką z logotypem marki Monnari. Jeżeli chodzi o biżuterię to zdecydowałam się na złoty naszyjnik i złote wiszące kolczyki. 

Z racji tego co aktualnie dzieje się zarówno w Naszym kraju jak i na świecie proszę Was o to żebyście uważali zarówno na siebie jak i innych. Pamiętajcie lepiej zapobiegać niż leczyć, bądźmy rozważni. 

Jeżeli szukacie białych kurtek to zapraszam tutaj
https://www.dresshead.com/c/white-jackets/

Co sądzicie o takiej mlecznej stylizacji? Podoba Wam się?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*






 








Golf - Camaieu
Kurtka - Monnari
Spodnie - Promod
Kozaki - Bershka
Kolczyki - Noname

Kochani zapraszam Was również do sklepu DRESShead




41 komentarzy:

  1. I weszła cała na biało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłanie ;) w końcu biel to nowa czerń ;)

      Usuń
  2. W Twoim wydaniu biel na 1000% obroni się i zimą i jesienią 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Te kozaki baaardzo mi się podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! ;) muszę powiedzieć że chyba w żadnym kolorze nieczuję się tak elegancko :)

      Usuń
  3. Wyglądasz bosko <3 Pasuje do Ciebie biel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) przyznam że czułam się w tym wydaniu naprawdę dobrze ;)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz! Fajna kurtka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sobie nie lubię bieli w total looku, ogólnie z bieli mam tylko tshirty. Ale na kimś to bomba, bardzo kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że przypadła Ci do gustu moja stylizacja ;) Kto wie może skuisz się na białe spodnie albo białą sukienkę? ;)

      Usuń
  6. super wyglądasz, kurteczka i buty bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam podobna kurtkę i bardzo ją lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest bardzo wygodna i do tego pięknie sieprezentuje ;)

      Usuń
  8. Super kozaki . Śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz. Do twarzy Ci w białym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) uwielbiam biel ;)

      Usuń
  10. Fajny zestaw jednak ja bym dodała trochę więcej kolorów ;)

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj chciaąłm postawić tylko na biel ;)

      Usuń
  11. Lubię białe ubrania, ale stanowczo się za szybko brudzą

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię białe ubrania, mam takich najwięcej w szafie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie total white jedynie w pracy. Natomiast bardzo lubię biały kolor na co dzień, może nie w wersji całkowitej, ale np. spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czy to oznacza ż pracujesz w branży medycznej ? ;)

      Usuń
  14. Pasuje Ci ta biel kochanie :*. Super się komponuje z odcieniami beżu i szarości :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci biel :) Ja jednak gustuję w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) ja czerń noszę na jakieś specjalne okazje ;)

      Usuń
  16. Fajna stylizacja, podoba mi się :D!!!
    P.S. Przypomniałaś mi, że mam w szafie takie spodnie. Najwyższy czas je wygrzebać :D!!!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowia :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) w końcu wiosna już do Nas przyszła ;)
      Pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  17. Właśnie zaczęłam się zastanawiać czy mam jakąkolwiek białą rzecz w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno jakiś t-shirt się u Cb znajdzie ;)

      Usuń
  18. Ubranie całe na biało, to jest to, efektownie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja - podoba mi się!

    Ciekawe obuwie znanych marek takich jak Anis oraz Badura zamawiam w tym sklepie internetowym https://www.sklepkamil.pl. Uwielbiam mode oraz wygodne buty.

    Świetny blog, będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger