6.3.20

BAGUETTE BAG


Witajcie Kochani!

Przeglądając ostatnie moje posty łatwo zauważyć w nich ponurą aurę. Dzisiejszy post ukazuje słoneczny dzień wyjęty niczym z wakacyjnej pocztówki. Stylizacja, którą mam na sobie idealnie koresponduje z otaczającą mnie dookoła przyrodą. Spódniczka na zakładkę z wiązaniem w pasie sprawdza się na każdą porą roku. Beżowy sweterek, który został wydziergany przez moją koleżankę nadaję świeżości, a jego miękkość przyjemnie otula ciało. Buty w tym przypadku to brązowe botki z zamszowej tkaniny, które tworzą look w kolorach ziemi. Dodatek, na którym chciałabym się skupić to malutka torebeczka noszona pod pachą, tak zwana ,,Baguette''. Kultowy już model z lat 90-tych stworzony przez włoską markę Fendi, lecz tak naprawdę spopularyzowany przez Sarah Jessikę Parker. To właśnie ona w słynnym serialu ,,Seks w wielkim mieście'' spopularyzowała ten model. Osobiście wydaje mi się ona urocza i zarówno ma w sobie coś dziewczęcego jak i kobiecego. Oczywiście jest to model torebki, który nie pomieści wiele, dlatego też nadaje się na wyjście z przyjaciółką, randkę, bądź imprezę. Moja torebka pochodzi z marki Guess i jej kolorystyka jest na tyle uniwersalna, że sprawdza się w wielu stylizacjach. 
Jestem ciekawa czy przypadnie Wam do gustu.

Co sądzicie o takich miniaturowych torebkach?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :)

Zachęcam Was do zajrzenia na profil mojej koleżanki,
 która dzierga prawdziwe cuda ;-)
















Sweter - Noname (rękodzieło koleżanki)
Spódniczka - Medicine
Kozaki - Bershka
Torebka - Guess
Naszyjnik - Tous

45 komentarzy:

  1. You look so gorgeous!
    It is a nice and cute bag!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się połączenie kolorystyczne butów i spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) wszystko bazuje na kolorach ziemi ;)

      Usuń
  3. Piękny klimat tych zdjęć 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Stylowka boska 😍
    Ach ,chętnie bym Ci ten sweterek podebrała 😁😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ten sweterek to jak narazie mój ulubieniec ;)

      Usuń
  4. Ostatnio kupiłam taki sam sweterek, bardzo ładnie on się prezentuje. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! :) Warto mieć taką małą torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przekaże mojej koleżance ;)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna sesja i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, ale w tej stylizacji za dużo koloru :) Wszystko z innego koloru, co dla mnie nie jest dobrym rozwiązaniem. Dałabym sweterek w kolorze butów, a spódnice bym zostawiła :) Tutaj za duży konktrast robią buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię szaleć z kolorami i wzorami także jak dla mnie jest idealnie ;)

      Usuń
  10. Przepiękna sesja! Cudowny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo się zastanawiam nad taką torbą, ale bardziej myślę o tej kultowej od LV ♥
    buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak Lv to wiadomo klasyk ale cena też inna ;)

      Usuń
  12. Mega mi się podoba sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest super. Twoja koleżanka świetnie szyje :) torebka tez mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz skarbie :*. Super sesja, no i ten sweterek :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moda wraca i "bagietki" też wróciły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jedyną chyba osobą której nie podobają się te torebki. Ale spódniczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem ;) nie każdy musi lubić ten model torebki ;)

      Usuń
  19. Torebeczka śliczna, spódniczka też ale i tak najbardziej będę się zachwycać rękodziełem *.* świetny sweterek, brawa dla koleżanki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże jej komplementy ;) ja sama się zachwycam co chwilę tym sweterkiem ;)

      Usuń
  20. Rzeczywiście piękne, słoneczne te zdjęcia, piękny klimat, już powiedziałabym nawet taki letni <3
    Brakuje takich dni ajćććć <3 wiosno nadchodź <3

    kiecka jest mega <3
    sweter również, koleżanka ma talent i cierpliwość :) hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak coś w tym jest, czuć taki letni klimacik ;) niestety jeszcze temparatura nie ta :(
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger