24.3.20

STAY HOME


Witajcie Kochani!

Nastał dla Nas wszystkich naprawdę trudny czas, w którym to musimy się zmobilizować i pomyśleć nie tylko o sobie ale także o naszych bliskich i wszystkich ludziach Nas otaczających. Osobiście przeraża mnie fakt siedzenia w domu niczym w klatce ale jak trzeba to trzeba. Mam nadzieję, że każdy z Was zdaję sobie sprawę z powagi sytuacji. Oczywiście wyjście do pracy, do sklepu (po najzważniejsze produkty!), z zakupami do bliskich czy apteki to wiadome powody do wyjścia z domu. Niestety wszelakie spacery i wyjścia na rower czy też rolki nie wchodzą w grę. Dlatego też trzeba ten czas zagospodarować sobie w jakiś racjonalny sposób. Przychodzę do Was z moimi kilkoma propozycjami, które u mnie się sprawdzają. Pierwsza to oddanie się swojej pasji, moja to rysowanie i malowanie, które towarzyszy mi od dzieciństwa, dlatego też staram się tworzyć ile się da! Drugi wariant to również coś co kocham, a mianowicie gotowanie, uwielbiam testować nowe przepisy ale także stawiam na klasyki czyli tak jak w tym przypadku pierogi ruskie...któż ich nie uwielbia :-). Trzecia opcja to propozycja dla tych, którzy mieszkają z bliskimi. Nic tak nie spaja rodziny jak dobra gra planszowa!, ja ostatnimi czasy uwielbiam Scrabble. Czwarta możliwość to coś co bardzo lubię i myślę, że nie tylko ja ale na pewno każda kobieta, mianowicie makijaż. Z racji tego, że jestem po studiach z wizażu mam czas żeby poeksperymentować z różnymi make-upami ale oczywiście same dla siebie zróbmy makijaż, żeby nawet w domu czuć się piękne i zadbane. Ostatnia już alternatywa to coś co podejrzewam, że jest świetne dla Naszego umysłu. Przeniesienie się do innego świata, czyli świata książek sprawdzi się zarówno u dziecka jak i osoby dorosłej. Rzecz jasna propozycji na spędzenie czasu jest od groma, ja podałam tylko kilka. Mam nadzieję, że jakoś sobie radzicie i miejmy nadzieję, że ta niecodzienna sytuacja szybko minie i wszystko wróci do normy.

A jaki Wy macie pomysł na spędzanie czasu w domu?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

1. Pasja 




2. Gotowanie




3. Gry planszowe



4. Makijaż




5. Książki





69 komentarzy:

  1. Uważam że dodanie zdjęc jak sama też wykonujesz te rzeczy zmienia podejście moje do tego posta. Bo nie są to same suche przykłady ale coś więcej :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) chciałam aby post był ciekawy ;)

      Usuń
  2. Ja pracuje zdanie w domu wiec polowe dnia mam juz zajęte praca ale za to wieczorami nadrabiam zaległości z filmami i mam mega porzadeczek w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracuje zdalnie co drugi dzień ;) no tak porządki i filmy to też rzeczy które pozwalają na zagospodarowanie jakoś tego czasu ;)

      Usuń
  3. Zawsze podziwiałam i będę podziwiać osoby, które rysują- dla mnie to magia. :D Podobnie, jak matematyka;p
    Ja staram się ten czas wykorzystywać na maksa, nie nudze się:>
    Pozdrawiam!

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha miło mi to słyszeć ;) ja akurat z matmy jestem noga ;D

      Usuń
  4. Świetne pomysły :) Ja w sumie mam tylko wolne do poniedziałku :) Planowałam wielkie porządki, mycie okien, pranie firanek.. Ale przy 4 stopniach to średnio mi się to uśmiecha :D Nadrabiam serialami oraz sporo gotuję :) W poniedziałek wracam do rzeczywistości :(

    Miłego wieczoru :)
    Moncia :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak w taką pogodę to faktycznie mycie okien jest bezsesnu ;(. Mam nadzieję że w pracy macie zachowane środki ostrożności ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Świetne pomysły na spędzenie czasu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie gotowac :) teraz caly dzien w kuchni siedze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ;) gotować, i piec ale nie ma komu tyle tego jeść ;P

      Usuń
  7. Super pomysły ;) ja jeszcze trenuje w domu i bawię się z psem - ćwiczę z nią komendy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także trenuję codziennie wieczorem ;) żeby się nie zapuścić ;)

      Usuń
    2. A ja dlatego ze to uwielbiam ;p
      Niestety muszę chodzić do roboty ale ktoś musi . Śliczne masz włosy

      Usuń
  8. Bardzo fajne propozycje 🙂
    U mnie oprócz makijażu ,książek i filmów są jeszcze treningi 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;) tak treningi to ważna rzecz zwłaszcza jak siedzi się tylko w domu :(
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. IT'S DIFFICULT TO STAY HOME,BUT WE WILL WIN =)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Seems you are very enjoy to spend your time for "stay at home".
    I would like to try your cooking! Looks so yummy!

    Stay healthy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yess i think i like my home i can do a lot of exercicses ;)

      Usuń
  11. Masz bardzo piękne włosy :) ja też uwielbiam sztukę i też maluję, chociaż Twoje obrazki są pewnie namalowane bardziej doświadczoną ręką, ale mimo wszystko publikuje też na moim blogu to co sobie namaluję różnymi technikami. Jakoś mi to idzie. U każdego sytuacja jest nie pewna ale tak do końca tygodnia mam wolny więc chce sobie pomalować i popisać wiersze. Kocham gotować ! Codziennie robię pyszności. Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że także jesteś pasonatką malowania ;) i do tego piszesz wiersze ;) Wow

      Usuń
  12. Czas wolny wykorzystuje przede wszystkim na pielęgnowaniu swoich pasji i poznawaniu innych, cennych właściwości. Jedną z nich jest pieczenie słodkości - myślę, że jestem w tym na prawdę dobra :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! pielęgnowanie pasji jest zalecane w każdym czasie ;)

      Usuń
  13. Świetny wpis ! Widać, że się nie nudzisz w domu - pięknie malujesz :D A ja niestety wolnego mało mam, bo teraz zabawa z dziećmi na okrągło hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przy dzieciach ma się dosyć mało czasu dla siebie ;)

      Usuń
  14. Jeju, pięknie malujesz! Ja teraz też staram się rozwijać swoje pasje - testuje różne fit przepisy, dużo się rozciągam, ćwiczę, czytam książki o metodyce ruchu, mobilizacji, a także ogólnie o zdrowym stylu życia, no i robię zadania na uczelnię, a że studiuję dietetykę, to ostatnio mój świat naprawdę mocno kręci się koło słowa FIT, haha ;)
    Trzymaj się, buziaki!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi ciekawie! sport i ćwiczenia są super, ja też staram się ćwiczyć w domu żeby się nie zapuścić od tego siedzenia w domu ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  15. Your activities at home during the corona quarantine epoch ... inspire many people.

    I also salute your photos in this article made very cool 👍

    Staf safe ...
    And greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że wykonałaś zdjęcia jak wykonujesz te czynności :) Post stał się przyjemniejszy :)

    PS. Nie ma to jak domowe pierogi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;) a co do pierogów to uwielbiam je robić i jeść ;)

      Usuń
  17. Pracuję zdalnie, więc na nadmiar czasu nie narzekam, ale w wolnych chwilach czytam książki, oglądam filmy, a gotowanie zostawiam mężowi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to czas spędzasz bardzo aktywnie ;) dobrze mieć męża który ma dar do gotowania ;)

      Usuń
  18. U nas gra monopoly prawie codziennie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! niegdyś uwielbiałam tę grę ;)

      Usuń
  19. Mi tam jest dobrze w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ale oragnę już wyjść do ludzi ;)

      Usuń
  20. It's so important to keep self caring and try keep yourself busy! you look great.. :)

    i miss you poems

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już mam zdecydowanie dośc siedzenia w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mam być szczera, to wcale nie narzekam na to całe siedzenie w domu :P odpoczywam, sprzątam, na wszystko mam czas. na filmy, rysowanie, bloga :) tylko szkoda, że nie mogę wyjść na spacer :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak można ponadrabiać trochę rzeczy na kóre nigdy nie miało się czasu ;)

      Usuń
  23. Ja chodzę do pracy, ale i tak mam dużo czasu i wszystko prócz gotowania z Twojej listy robie.

    Zapraszam do siebie na bloga na wspólny challenge!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czyli nie ma u Cb czasu na nudę ;)

      Usuń
  24. Kochana, powiększ lub zmniejsz czcionkę bo rozchodzą się literki, są tak ciupeńkie że muszę wzrok wciskać wręcz w monitor :P
    Co do rysowania - piękne prace, dlaczego nie widziałam ich wcześniej :oo Wszystko mi się podoba, grunt że nie stoisz w miejscu - działasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już naprawiłam czcionkę ;) wkradł mi się jakiś bła ;) dzięki za czujność ;)

      Usuń
  25. Ja staram się wykorzystać ten czas na porządki w domu, ćwiczę jogę, gotuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. I've been working out everyday. Yesterday I also played scrabble...super fun.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciężkie nas nastały czasy, ale mogłoby być gorzej. Najważniejsze to dla dobra siebie i wszystkich innych robić to, co nam mówią. Ten czas minie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła artystka z Ciebie :) Pięknie rysujesz. Ja połączyłam wariant pierwszy i ostatni. Wzięłam się ostro za pisanie. Dobry czas na powstanie drugiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Super widzę że masz wenę ;)

      Usuń
  29. Mega zazdroszcze, że umiesz rysować. Gdybym miała te talent nigdy bym się nie nudziła <3

    Ostatnio wróciłam do pisania, więc zapraszam do mnie VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny talent ;) Ty na pewno też masz wiele ;)

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger