7.4.20

COMFY LOOK


Witajcie Kochani!

Trudny czas przed Nami, pogoda coraz piękniejsza, a zasady w przemieszczaniu się zostały zaostrzone, jednakże uważam, że świeże powietrze jest Nam potrzebne. Osoby, które mają domy, a co za tym idzie ogrody mają ułatwioną sprawę, jednakże co gdy ktoś mieszka w mieszkaniu, w dodatku bez balkonu? Robi się coraz cieplej, a więc siedzenie 24 na dobę w czterech ścianach mnie osobiście przeraża i nie wpływa dobrze na psychikę. Krótki spacer wokół bloku, bądź miejsca, które wiadomo, że nie jest zbyt chętnie odwiedzane jest jak najbardziej wskazane. Niestety parki oraz lasy to miejsca, za które odwiedzenie jest wystawiany mandat. Oczywiście wszelakie wyjścia zalecane są w towarzystwie domowników/rodziny i nie w dużych grupach. Nie wiem jak Wy ale ja ostatnimi czasy ubieram się raczej wygodne i tak też zrobiłam w tym przypadku. Dzianinowa bluza o bordowej barwie, klasyczne jeansy i adidasy to opcja dla każdego. Pikowana kurtka to można rzec basic, który znajduje się w szafie każdego. Moje dodatki w tej stylizacji to szara opaska, która niewątpliwe nadaje całości to ,,coś'' oraz bawełniana torba na zakupy, którą ozdobiłam swoim rysunkiem co czyni ją unikatową. Jestem ciekawa jak Wy radzicie sobie z ograniczeniami przebywania na świeżym powietrzu.  

Co sądzicie o takim luźnym wydaniu? 
Lubicie takie komfortowe stylizacje?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Bluza - Calvin Klein
Jeansy - Reserved
Kurtka - Esprit
Buty - Calvin Klein
Opaska - Noname
Torba - Noname

39 komentarzy:

  1. Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to szczęście że mieszkam na wsi z swoim własnym podwórkiem. A stylizacja na dni i tak kiedy nigdzie nie wychodzimy super. Zwłaszcza buty mi się podobają :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zzazdroszczę! ;) ja niestety w bloku i to bez balkonu..

      Usuń
  3. Ale fajny look- świetnie wyglądasz 😍
    Stylowka idealna na wiosenny spacer 🙂
    Niestety z racji tego że mieszkam w blogu ,liczę na to że w Wielkanoc będę mogła się przejść do lasu- są podobno pozamykane do 11.04
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) na luzie ;) jak to odobrze że od dzisiaj można już wychodzić do lasów i parków ;)

      Usuń
  4. Nie sposób nie lubić komfortowych stylizacji- w końcu są bardzo praktyczne, wygodne :D
    Ja uwielbiam bluzy z kapturem- mój must have:)
    Rzeczywiście, sama mam ogród i jestem za to niesamowicie wdzięczna.. nie wyobrażam sobie, co było, gdybym go nie miała. Także podziwiam, ale też szczerze współczuje osobom bez:(
    Pozdrawiam, 3maj się!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak blusy z kapturem są super ;) sama mam swoją ulubioną w szafie ;)

      Usuń
  5. Swietnie wyglądasz. Ja lubie takie luźne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, naprawdę urocza wiosenna stylówka :)
    Pozdrawiam ciepło i dużo zdrówka ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ekstra wyglądasz! ja tak spędzma ostatnio moje #stayhome już od miesiąca haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wszyscy musimy przez to przejść ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. Calvinowa z Ciebie dziewczyna :). Stylówka super, dla mnie najfajniejszy punkt to opaska. Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć ;) lubię tą markę ;)

      Usuń
  9. Fajnej lekkości i dziewczęcości dodaje ta opaska na włosach :)

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurtka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie umiem zrozumieć fenomenu tych opasek :P zupełnie mi się nie podobają ale oczywiście to kwestia gustu. Cała stylizacja jest super, bardzo lubię takie luźne zestawy. Ja ostatnio nawet się nie stroję. Czasem zakładam tylko moje pluszowe "onesie" i tak spędzam cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kwestia gustu ;) ja za to nie rozumiem fenomenu onesi ;D

      Usuń
  12. Widać że idzie wiosna :). Ręcznie zdobiona torba wygląda super z tą stylizacją. Żeby tylko więcej czasu można spędzać na powietrzu... . Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochanie ;) dobrze że od dzisiaj można wychodzić na spacery! wreszcie będzie można jechać na rowery ;)

      Usuń
  13. Tez mieszkam w bloku i nie mam ogrodu i balkonu, ale jakos sobie radzę, chcę czy nie, trzeba się dostosować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza ma ładny odcień, lubię bordowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger