26.2.20

90'S LOOK


Witajcie Kochani!

Mój dzisiejszy look przenosi mnie trochę do lat 90-tych, w których to moda była nieco kiczowata ale jednak miło się do niej wraca. Górowało wtedy wiele trendów, które widoczne są dotychczas. Gołe brzuchy, dzwony, sztruks, ortalion, kombinezony oraz flanelowe koszule w kratę. Warto też zwrócić uwagę na dodatki; kolczyki w pępku, duże koła, smycze, a także łańcuchy dopinane do spodni. Element ten był w klimatach Grunge, które wtedy można powiedzieć były modne, a to za sprawą Nirvany i jej słynnego na całym świecie wokalisty Kurta Cobaina. Moja stylizacja ma w sobie coś mocnego i męskiego, jednakże kombinezon ten, dzięki suwakowi w okolicach dekoltu dodaję seksapilu. Ciekawym detalem jest również zapięcie w talii, które dodatkowo ją podkreśla nadając sportowego image'u. Osobiście uwielbiam nosić kombinezony, które według mnie są niezwykle oryginalne i potrafią stworzyć nietuzinkową stylizację. Moje dodatki to srebrne kolczyki koła oraz ciężkie militatne buty.

A czy Wy lubicie nosić kombinezony? Co sądzicie o moim?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Kombinezon - Bershka
Buty - Bershka
Czapka - Calvin Klein
Kolczyki - Yes

78 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon! Chociaż spodnie jak dla mnie trochę za luźne. Ale lata 90 rządzą się swoimi prawami :D

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki krój ;) Dokładnie masz racje ;)

      Usuń
  3. Na kims mi sie podoba, sama bym go nie zalozyla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię kratę, super

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie idealne dla mnie góra nie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie potrafię dobrać odpowiedniego kombinezonu dla siebie, dlatego ich nie noszę. Natomiast u innych mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kombinezony to trudna sprawa ale na pewno są bardzo oryginalne ;)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się moda z lat 90. :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także ;) w końcu to moje dzieciństwo ;)

      Usuń
  8. super stylizacja, uwielbiam takie kombinezony :-0

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Bardzo pasuje Ci taki kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam zwłaszcza w porze letniej. Jakoś w zimie sprawiają one mi lekki dyskomfort :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę je niezależnie od pory roku ale rozumiem Twój wybór ;)

      Usuń
  11. Próbuje się przekonać do kombinezonów...
    Twój bardzo mi się podoba - może to za sprawą kraty , którą uwielbiam 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że wyglądałabyś w nim świetnie ;)

      Usuń
  12. Ja wole bardziej dopasowane kroje ale dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię kombinezony, w tym bym tylko rozsunęła nieco suwak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze sobie kupić taki kombinezon, przegenialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kombinezon. Lubię kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przekonują mnie długie kombinezony jak na razie, ale spódniczka w taką kratę lub marynarka myślę, że też mogłaby się fajnie sprawdzić. Fajnie, że teraz jest tyle nawiązań do mody z porzpednich dekat :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się to że można szaleć z krojami z różnych lat ;)

      Usuń
  17. Pretty! Love wearing overalls. I have denim ones that I wear a ton.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niezbyt lubię kombinezony, ale Tobie w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezon zawsze podkreśla idealnie figurę kobiety ;) . Masz super włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) i dziękuje bardzo za komplement ;)

      Usuń
  20. wow! genialny kombinezon i cały zestaw super!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten kombinezon!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny z pazurem w kratę kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy29.2.20

    Muszę przyznać, że Twoja stylizacja bardzo mi się spodobała :D
    Kombinezon jest naprawdę świetny :D Super zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. You look gorgeous in this style!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie mam jeszcze w swojej szafie kombinezonu. Kiedyś przymierzałam jeden neonowy, już byłam bliska zakupu, ale mimo wszystko go nie wzięłam. Chyba nie moje klimaty. No, ale nigdy nie mów nigdy. :D może kiedyś się jakiś zagości w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonowy to jest coś! ;) też w zeszłym roku polowałąm na taki ale niestety szybko się wyprzedał :(

      Usuń
  26. super wyglądasz, włosy masz piękne

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie prezentuje się na Tobie ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda genialnie, coś innego. Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kombinezon kombinezonem ,ale modelka...Piękna! Śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  30. kombinezony noszę tylko latem ;) sama stylizacja zupełnie nie kojarzy mi się z latami 90' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż każdy ma inne skojarzenia ;)

      Usuń
  31. Ładny kombinezon. Pasek podkreśla styl tego ubrania. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) pasek robi tutaj robotę ;)

      Usuń
  32. Wyglądasz pięknie :) Lubię kombinezony, ale wydaje mi się że nie pasują do mojej figury :( Przepiękna stylizacja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie znalazłaś jeszcze odpowiedniego fasonu ;)

      Usuń
  33. Kombinezon mi się bardzo podoba, ale ja nie czuję tego trendu suwaka.. nie moje czasy (lata 90.) to i nie rozumiem tej mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kombinezon w twoim stylu :D. Wyglądasz w nim super kochanie :*. Od razu mazury się przypominają :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) dziękuje Kochanie! :* było pięknie szkoda tylko ze tak szybko minęło :(

      Usuń
  35. Bershka is on 100% in Spain ;) it is very popular brand ;)
    Sure i want ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger