3.2.20

MERMAID DRESS


Witajcie Kochani!

Dzisiejsza nazwa posta to w tłumaczeniu na język polski ,,syrenkowa sukienka'' ale co ma ona wspólnego z moją stylizacją? Otóż kolor, który mam na sobie nawiązuje do barwy syren, a syreny jak wiadomo kojarzone są z wodą lub jeszcze bliżej z oceanem. Jego piękna turkusowa barwa skradła moje serce i postanowiłam chociaż tym małym elementem poczuć się niczym na rajskiej plaży. Syrenkowe motywy zapewne kojarzycie również ze zdobień na paznokciach, które w zeszłym sezonie były jakimś totalnym szaleństwem. Turkus to barwa, która świetni sprawdza się w okresach wiosenno-letnich ale jak widać na moim przykładzie w zimie radzi sobie równie dobrze. Oprócz tego cudownego koloru ja widzę jeszcze jedno nawiązanie do mitycznych istot, a mianowicie fakturę, która przypomina łuski. Sukienka dzięki ozdobnej falbanie u dołu tworzy kobiecą całość. Na wierzch narzuciłam czarny kożuszek, a jako obuwie zdecydowałam się na czarne kozaki na obcasie. Miłym dodatkiem jest tutaj futrzana mała torebeczka na złotym łańcuszku. Jeżeli chodzi o biżuterię to jak zwykle postawiłam na minimalizm. Mój makijaż bazuje na odcieniach niebieskiego i dzięki temu koresponduje z całą stylizacją.

Co sądzicie o takiej syrenkowej barwie? Pasuje do mojej sukienki?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Sukienka - Zara
Kurtka - Stradivarius
Kozaki - Noname
Torebka - Bershka
Kolczyki - YES

48 komentarzy:

  1. Piękna sukienka - ma taki niebanalny kolor! Świetnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) kolor jest cudny ;) od razu mnie zauroczył ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo mi się podoba makijaż - idealnie pasuje do tej sukienki 😍
    Sama sukienka również robi wrażenie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) czasami lubię postawić na jakiś koloroyw makijaż ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo dobrze:) Materiał wydaje się mięciutki i wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) mięciutki i bardzo wygodny ;)

      Usuń
  4. Przyjemna dla oka sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.2.20

    Super zdjęcia :D Sukienka nie jest zbytnio w moim stylu, ale torebka bardzo mi się spodobała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love how you styled your dress!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi kolor, gdyby nie była pod szyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , nie każdy lubi sukienki golfowe ;)

      Usuń
  9. Fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana nagłówku bloga - cudna ♥
    Stylizacja również i turkus to mój ulubiony kolor ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś to jako jedyna! ;) bardzoo mi miło że Ci się podoba ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładna ta sukienka, "taka twoja" :D. Pięknie wyglądasz kochanie :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka moja ;D dokładnie ;P. Dzięki misiu :*

      Usuń
  12. Świetny kolor i faktura sukienki. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś w niej piękna po prostu jak syrenka <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jakie to urocze ;) dziękuje Kochana :*

      Usuń
  14. Piękna sukienka, trochę taka vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh so cute dress darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mi się ona kojarzy z taką syrenka. Kolor plus te imitacje łusek na niej
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że masz podobne skojarzenia ;)

      Usuń
  17. Sukienka ma swietny kolor. I moje ulubione kozaki za kolanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię ;) są niesamowicie kobiecie ;)

      Usuń
  18. Ciekawa sukienka, ma rewelacyjny kolor :) Cała stylizacja jest bardzo udana, bardzo bardzo podobają mi się twoje buty! Mam hopla na punkcie butów, zwłaszcza kozaków za kolano :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że kozaki za kolano pokochało wiele kobiet ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  19. Pięknie Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja. Nie przypuszczałam, że taka sukienka będzie dobrze wyglądać z tymi dodatkami. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak ;) bardzo się ciesze że moja stylizacja wpadła Ci w oko ;)

      Usuń
  21. Bardzo udana sesja i super sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przekaże mojemu fotografowi ;)

      Usuń
  22. Świetna stylizacja. Bardzo Ci do twarzy w tej sukience, super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger