18.2.20

VALENTINES DAY


Witajcie Kochani!

Pomimo faktu, że od Walentynek minęło już kilka dni to chciałam zaprezentować Wam moją stylizację, którą miałam w tym jakże specjalnym dla par dniu. Jak przystało na ten ognisty czas, mój outfit był w kolorze czerwieni. Piękna sukienka o malinowo-bordowej barwie dodaję klasy i tworzy monumentalną sylwetkę. Jej baza to prosta halka, robotę robi tutaj warstwa wierzchnia, która posiada przepiękny krój oraz materiał. Jest ona wykonana z tiulu czyli leciutkiej, ażurowej tkaniny, która dzięki swojej przeźroczystości dodaje lekkości w wielu stylizacjach. Wykorzystywana jest często przy sukniach balowych, ślubnych, bądź w bieliźniarstwie. Podobno materiał ten został stworzony już w XV w. w francuskim mieście Tulle, stąd właśnie pochodzi jego nazwa tiul. Muszę przyznać, że materiał ten pozwala poczuć się niczym prawdziwa księżniczka. Moja sukienka jest sama w sobie taka ,,bogata'', że postawiłam na minimalistyczna biżuterię i czarne mokasyny. Wraz z chłopakiem byliśmy na Mazurach oraz spędziliśmy czas w romantycznej knajpce. Jestem bardzo ciekawa jak Wy spędziliście swoje Walentynki i jakie były Wasze stylizacje. 

Co sądzicie o moim Walentynkowym looku?
Lubicie ten dzień? A może nie obchodzicie tego święta?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - Zara
Mokasyny - Badura


80 komentarzy:

  1. Kolor stylizacji idealny na walentynki :). Wyglądasz pięknie moja walentynko :*. Kocham :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Walentynki spędziłam fatalnie. Zawsze były one dla mnie czymś, co kojarzy się źle, ale o tegorocznych chciałabym jak najszybciej zapomnieć. Ale cieszę się (i zazdroszczę), że inni mogą je wspominać pozytywnie. Śliczna sukienka!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że były fatalne, mam nadzieję że kiedyś będą dla Cb miłym dniem ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  3. Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo i ta stylizacja i makijaż :) Świetne uzupełnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, bardzo efektowna, ale nie przesadzona. Moje walentyntki były jak każdy inny dzień, może w przyszłym roku będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Też mam taką nadzieję że Twoje przyszłe Walentynki będą lepsze ;)

      Usuń
  6. Kolor sukienki, natomiast krój niestety totalnie nie mój:(

    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tej sukience ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i tak się też w niej czułam ;)

      Usuń
  9. wow jaka długość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna sukienka, Ty też- jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fason sukienki nie za bardzo przypadł mi do gustu, ale kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie kolor ma odważny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) ale do odważnych świat należy ;)

      Usuń
  13. Nie obchodzę Walentynek
    Pięknie wyglądasz w tej sukience 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor idealny na walentynki!

    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor sukienka ślicznie do Ciebie pasuje :) Ja tegoroczne walentynki spędziłam pod kocem. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod kocem też super ;) cieplutko i milutko ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  16. Prześliczna sukienka!!! Wyglądasz w niej cudownie :D!!!
    P.S. Walentynki spędziłam w domu. Była romantyczna kolacja, wino, świece. Przyjemny wieczór :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) świetnie! domowa randka to świetny pomysł i do tego jaki komfortowy ;)

      Usuń
  17. Wyglądasz królewsko w tej sukience :) Mniemam, że Walentynki były boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie ;) oj tak były naprawdę rewelacyjne ;)

      Usuń
  18. Super stylizacja. Skromna, a jednocześnie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej sukience, niczym członkini brytyjskiej rodziny królewskiej. Do Walentynek nic nie mam, nie obchodzę jakoś hucznie, ale też nie uważam, żeby było to jakieś okropne święto. Jestem całkowicie neutralnie nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej takiego porównania jeszcze tutaj nie było ;) bardzo miło mi to słyszeć ;)

      Usuń
  20. Jak pięknie ;) Bardzo lubię takie zwiewne materiały, zwłaszcza w sukniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) są niezwykle eleganckie ;)

      Usuń
  21. Szczerze mówiąc, nie wiem czy czuła bym się w takiej sukience.. Średnio do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sukienka i ten kolor - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta sukienka i mokasyny :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, bardzo pasuje Ci czerwony kolor! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) niegdyś nie byłam do niego przekonana a teraz wprost go uwielbiam ;)

      Usuń
  25. Anonimowy23.2.20

    Sukienka super się prezentuje :D Na Walentynki idealna ;)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. What a fun red maxi dress! Nice outfit for Valentine's Day :)

    Hope that you are having a lovely weekend! :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ! ;)
      Yess was amazing! ;)
      Have a nice weekend for you ! ;)

      Usuń
  27. Przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor ma ta sukienka. JA niestety w długich sukienkach wyglądam niekorzystnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to kwestia przyzwyczajenia ;) mam nadzieję że kiedyś przekonasz się do maxi dress ;)

      Usuń
  29. Śliczny look, wyglądasz świetnie! Cudowna, urocza sukienka :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  30. Bardzo ładna sukienka i wygląda na wygodną!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna sukienka! Ładnie w niej wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Tobie sukienka prezentuje się naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahhh jak romantycznie i kobieco! <3
    Czerwień to zdecydowanie Twój kolor.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie chciałam się czuć w tym dniu ;)
      Bardzo Ci dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  34. Fiu, fiu, fiu ooooo Pani- czerwony dywan jej rozłożyć <3
    Zachwycam się- wyglądasz niesamowicie kochana ! :)

    My byliśmy na kolacji z Mają, ale wiadomo jak to z dzieckiem hahahahaha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na czerwonym dywanie nigdy nie byłam ale przyznam że w tej sukni z chęcią bym się wybrała ;)
      No tak wiadomo z dzieckiem wygląda to inaczej ale i tak fajnie że spęziliście ten dzień razem a nie osobno ;)

      Usuń
  35. Śliczna sukienka, właściwy wybór na walentynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna, kobieca stylizacja. jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger