27.1.20

CORD JACKET


Witajcie Kochani!

Wczorajszy dzień postanowiłam spędzić pomimo chłodu na spacerze. Z racji niedzielnego dnia chciałam wyglądać kobieco, a także co ważne nie zmarznąć. W tym pomogła mi przepiękna sztruksowa kurtka w odcieniach beżu, która jest ocieplana od środka białym kożuszkiem. Muszę się Wam przyznać, że podkradłam ją chłopakowi, no ale która z Nas tego nie robi ;). Sztruks na nowo rządzi w tym jak i w poprzednim sezonie, chociaż najwięcej wielbicieli miał w latach 50-tych XX w., wśród gwiazd m.in. Brigitte Bardot. Ta gruba prążkowana tkanina świetnie sprawdza się w jesienno-zimowym sezonie ponadto wygląda wspaniale niezależnie od wieku. Wynaleziona w XVII w. nie przynależała do żadnej klasy społecznej. Materiał ten stosowany jest zazwyczaj w modzie codziennej. Przeważnie wykonuje się z niego spodnie, które jeszcze parę lat temu nie były aż tak uwielbiane. Dobrze prezentuje się też w innych krojach m.in.  spódnicach, sukienkach czy właśnie jak wygląda to w moim przypadku w kurtkach. Obowiązkowym elementem mojego looku jest mięciutki golf ze zwierzęcym printem oraz klasyczne jasne jeansy o dopasowanym fasonie. Niewątpliwie to co dodaje tutaj nieco kobiecości to kozaki na obcasie o beżowym odcieniu. 

Jak podoba Wam się ,,moja'' kurtka? Jesteście fanami sztruksu?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*











Kurtka - Levis
Jeansy - Bershka
Sweter - Orsay
Buty - Bershka


59 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta kurteczka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego looku moja ulubiona kurtka pasuje Ci idealnie :D. W końcu dostałem ją od Ciebie :*. Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w końcu ja ją wybierałam ;D Na Tobie wygląda równie dobrze :*

      Usuń
  3. Anonimowy28.1.20

    Super zdjęcia i fajna stylizacja :D Bardzo spodobała mi się kurteczka, aczkolwiek bluzka zbytnio mi tutaj nie pasuje. Zamieniłabym ją na białą lub czarną :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad jednolitą bazą ale jednak zdecydowałąm się na sweterek z deseniem ;)

      Usuń
  4. Love the jacket. I borrow a lot of jackets from my dad LOL!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha I totally understand that! ;D
      xoxo

      Usuń
  5. Nice outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) na mnie zrobiły na tyle że musiałam je kupić ;P

      Usuń
  7. Wow super stylizacja :-) Śliczne buty i wszystko ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie - rewelacja 😍
    Pięknie się prezentujesz ,zarówno Ty jak i stylizacja 😍
    Bardzo mi się podoba połączenie tej kurtki i kozaków - da się wyglądać kobieco ,i nie zmarznąć 😍
    Fajnym akcentem jest też sceneria zdjęć 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Kochana ;) zdecydanie byłomi cieplutko ale tak jak wspominasz czułam się bardzo kobieco ;)

      Usuń
  9. Mi taka kurtka się podoba, ale na kimś. Siebie w takiej nie widzę- choć przyznaję- nigdy na sobie nie miałam... :D Może kiedys spróbuję;) Who knows? Buty też sztosik, ale osobiście baaardzo dawno miałam na sobie kozaki. Teraz ciągle śmigam w adidasach;)) Pozdrawiam!

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pora przymierzyć taką kurteczkę ? ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładna stylizacja! Wszystko do siebie pasuje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka przepiękna :)

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty! Ja kilka dni temu kupiłam pięknee skórzane kozaki, ale czarne - czerń jest chyba najbliższa memu sercu :)) Jak zawsze podziwiam Twoje piękne, długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne również posiadam ale tym razem miałam ochotę na coś jasnego ;)
      A co do włosów to bardzo dziękuje za komplement ;)

      Usuń
  13. Lubiłam kiedyś takie kurtki. teraz nie mamy takiej zimy to można sobie ponosić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. u mnie śniegu w tym roku nie było ani razu także można szaleć ;P

      Usuń
  14. Super wyglądasz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Sztruks wyraźnie wraca do mody. Kapitalna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) widać to na sklepowych półkach ;)

      Usuń
  16. Odkąd pamiętam ten materiał nigdy nie należał do moich ulubionych. Przyznam, że ta kurtka wygląda super zwłaszcza w połączeniu z tymi butami. Widziałam też takie kurtki w wersji jeansowej i też wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam niegdys takie buty w wersji jeansowej ale bez palca ;) wersja na wiosnę ;P

      Usuń
  17. Genialnie wyglada ta kurka i te buty - super .

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.2.20

    Nice and young your outfit! :)
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  20. You look stunning!
    The jacket looks good with the boots.
    Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! ;)I like that duo too ;)
      Happy weekend too :)

      Usuń
  21. Świetna kurtka :) Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba Twoja kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sztruks to nie do końca mój materiał ale Ty w tej stylizacji wyglądasz całkiem nieźle ;) osobiście bardziej podobają mi się takie kurtki ale z dżinsem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałąm takie zdanie ale ostatnio się do niego przekonałąm ;)

      Usuń
  25. Kurtka super, ale jakie buty mega :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są genialne! Kurtka nie do końca w moim stylu ale dobrze w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, kurtka fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot! ;)
    wHY NOT ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger