21.11.18

CHECK DRESS


Witajcie Kochani!

W tym szaroburym dniu przybywam do Was ze stylizacją achromatyczną, ale nie nudną. Moja sukienka ze sklepu Rosegal niewątpliwie przyciąga uwagę swoim kraciastym wzorem, dokładnie jest to tak zwana krata księcia Walii. Jednakże ważnym elementem w tej stylizacji jest pewien dodatek. Mowa o kokardzie pod szyją, zapewne wiele z Was lubi tego typu wiązanie. Jej rzeczywista nazwa to fontaź. Fontaź jest to fantazyjnie upięta kokarda. Jak to bywa z każdą rzeczą wszystko ma swoją historię. Sama nazwa wzięła się od kochanicy króla Ludwika XIV panny de Fontanges. Podczas jednego z licznych na tamte czasy łowów wiatr rozczochrał nakrycie głowy, a ta aby zachować nienaganny wygląd szybko upięła je w wymyślną kokardę. Zapoczątkowało to modę na kokardy, które później były popularne na całą Europę, w tym oczywiście Polskę. Z czasem noszono je także przez mężczyzn tym samym rezygnując z popularnego dziś krawata. Mnie osobiście ta propozycja bardziej podoba się w wersji damskiej. Ja do swojej sukienki dobrałam granatową torebkę Tous z futrzanym wkładem oraz bordowe botki. Usta natomiast podkreśliłam fuksjowym kolorem.

Chętnych zapraszam do sklepu Rosegal
Mam dla Was kod zniżkowy na -25%: RGBF1

A co Wy myślicie o kokardach? Lubicie je?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka- Rosegal
Torebka - Tous
Buty - Pull&bear

Rosegal

New arrivals

59 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka a torebka chyba jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz sukienka jest mega. Ostatnio widziałam na ZOiO - żakiet , który świetnie by pasował do tej sukienki, print kolorystycznie zbliżony. Ogólnie rzecz ujmując look jest świetny torebka i buty świetnie uzupełniają całą stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że żakiet świetnie by tutaj pasował ;)

      Usuń
  3. Zakochałam się w tej sukience, jest cudowna!

    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokardki :)
    Ta sukienka jest naprawdę śliczna <3 Chętnie zajrzę do sklepu, może i ja coś upoluję :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj ;) zwłaszcza, że jest tam sporo promocji ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jakaś cudowna nie jest, ale jest bardzo formalna i schludna, na pewno ubrałabym ją na jakieś poważniejsze spotkanie :) Nooooo co ja widzę! Jesteś z Pszczyny czy tylko na zdjęcia się tam wybrałaś?
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czułam się w niej naprawdę świetnie ;) jestem z Chorzowa, a Pszczyna jest niedaleko więc postanowiłam wpaść na weekend ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. sukienka boska :) zmieniłabym torebkę, ponieważ jest wzorzysta i zlewa się z sukienką :)

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie chciałam tutaj żadnego kontrastu także ta ciemna torebka jest efektem zamierzonym ;P

      Usuń
  7. bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna stylizacja, lubię ubrania z kokardkami ☺
    Torebka i buty mi się najbardziej podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mają w sobie coś naprawdę kobiecego ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Nie jestem zwolenniczką kratki, jakoś nie przemawia do mnie ale ta sukienka wpadła mi w oko i mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę że Ci się podoba ;) Może jeszcze nie trafiłaś na tą idealną kratkę ? ;)

      Usuń
  10. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wzór- krata- super, choć fason totalnie nie w moim stylu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kwestia fasonu oczywiściie zależy od gustu, preferencji ale także rodzaju sylwetki ;)

      Usuń
  13. Torebka jest obłędna!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no kochana wymiatasz! <3
    Przepiękne, inspiracyjne zdjęcia, aż chce się wyjść i po spacerować wśród takiej zabudowy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ta sceneria, aż kusi do wyjścia z domu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Jestem absolutnie oczarowana sukienką - jest przepiękna! I sama chętnie bym ją nosiła. a Ty wygladasz w niej obłęd nie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:* zapewne świetnie byś w niej wyglądała ;)

      Usuń
  17. Ja wielką fanką kokardek nie jestem, ale Ty wyglądasz przepięknie. Zakochałam się jednak totalnie w Twojej torebeczce! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak torebka widzę, że cieszy się popularnością ;D

      Usuń
  18. Rewelacyjna sukienka, uwielbiam kokardki i w takim subtelnmym wydaniu to już w ogóle - cudnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie cieszę się, że to zauważyłaś ;) Kokardka nie jest kiczowata czy też infantylna, a wręcz przeciwnie kobieca i tak jak piszesz subtelna ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja. Do tego zawsze można się u Ciebie dowiedzieć czegoś ciekawego ;. Właśnie takiej kraty, brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że docieniasz moje teksty bo przyznam, że zawsze wkładam w nie dużo serca i przede wszystkim czasu ;) Uważam, że to przyjemne dowiedzieć się czegoś nowego ;)

      Usuń
  21. Nie znałam tej historii :D Bardzo mi się podoba, że to zgłębiłaś. Zdjęcia są przepiękne, a sama sukienka...No jestem zakochana w ogóle w tej kracie, ale jeszcze jakoś nic nie kupilam w tym wzorze :p
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że podoba Ci się moja notka ;) Mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni i znajdziesz coś w tym wzorze ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że ta krata ma taką nazwę :) W każdym razie bardzo mi się podoba, podobnie jak ta kokarda <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że to właśnie u mnie mogłaś się tego dowiedzieć ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  23. Wspaniale wyglądasz - a Twoja CZERWIEŃ na ustach jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) świetnie czuje się w tym odcieniu ;)

      Usuń
  24. Idealnie CI ;)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy sukienka czy ja ale dziękuje haha ;D

      Usuń
  26. Cudowna sukienka!
    Torebki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) ta torebka to mój zdecydowany ulubieniec tego roku ;D

      Usuń
  27. Thanks a lot! ;)
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna sukienka, wyglądasz świetnie! Ja do niej założyłabym jakieś kozaczki https://visione.pl/product-pol-5069-buty-KOTYL-Czarne-Nubuk-wz-2545.html :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger