26.11.18

ORANGE POWER


Witajcie Kochani!

Po dosyć intensywnym tygodniu przychodzę do Was z propozycją sportową i luzacką. Mocną dominantą kolorystyczną w tej stylizacji jest pomarańcz, który pojawiał się w modzie w tym roku dosyć często. Już teraz mogę Wam przekazać, że to właśnie barwa pomarańczowa została wyróżniona na sezon wiosna-lato 2019 przez Instytut Pantone. Osobiście do tego koloru podchodziłam dosyć sceptycznie, aż do tego momentu. Podczas Black Friday zauważyłam ten prosty w swoim kroju sweterek i momentalnie go pokochałam. Pomarańczowy kolor jest mieszanką czerwieni i żółci, jest on bardzo energetyczną i pozytywną barwą. Kolor ten bardzo często wykorzystuje się w wszelkiego rodzaju reklamach np. Pyszne.pl czy Orange. Ponadto używa go wiele restauracji czy klubów fitness, ponieważ jak sama nazwa wskazuje kolor ten wziął się od owocu pomarańczy, która ma bardzo dużo witamin i dzięki niej Nasze ciało jest zdrowsze. Jednakże w Indiach kolor ten jest odbierany w zupełnie inny sposób i wywodzi się od jednej z najdroższych przypraw świata, szafranu. Jest to szlachetna przyprawa, niektórzy mówią nawet, że cenniejsza niż złoto, a więc i kolor pomarańczowy w kulturze Wschodniej odgrywa istotną rolę. Jest bardzo ważny dla Hindusów i buddystów, a więc nie bez powodu można ujrzeć mnichów w pomarańczowych szatach. Moja stylizacja to nie tylko golf, ale również klasyczne jeansy w połączeniu z puchowym, czarnym, połyskującym płaszczem. Postanowiłam, że w kwestii obuwia zdecyduje się na cięższe sznurowane buty w stylu grunge. Dopełnieniem całości jest bordowa czapka, złote kolczyki koła i makijaż bazujący na rdzawych odcieniach.

A co Wy myślicie o kolorze pomarańczowym? Lubicie go?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Golf - Stradivarius
Jeansy - Stradivarius
Płaszcz - Mohito
Czapka - Calvin Klein
Buty - Bershka 
Kolczyki - Medicine

94 komentarze:

  1. Ja lubię kolor pomarańczowy, choć sama go nie noszę, bo jakoś nie czuję się w nim dobrze. Za to do Ciebie ten kolor pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..więc możę jednak się na niego skusisz? ;) Pomarańczowy tak naprawdę najlepiej wygląda u kobiet o urodzie jesieni i zimy także idealnie dla Cb ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  2. Za kolorem pomarańczowym nie przepadam i w szafie mam tylko jeden sweterek w tym odcieniu. Trzymam go, bo zawsze jak go noszę to dostaję mnóstwo komplementów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czyli rozumiem że to taki amulet na gorsze dni ;D. Myślę że skoro dostajesz tyle komplementów to powinnaś nosić go zdecydowanie częściej ;)

      Usuń
  3. Świetny jest ten golfik :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz, golfik jest cudny <3 dodatkowo w kolorze pomarańczowym wygląda świetnie. Ostatnio widziałam bardzo podobną kurtkę zimową w ZOiO , według mnie cały Twój look wygląda fenomenalnie golfik świetnie z płaszczykiem się komponuje. A na czapeczkę to nawet i ja się chyba skuszę bo wygląda cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że całą moja stylizacja wpadła Ci w oko ;D a jeżeli chodzi o czapkę to jest bardzo ciepła także polecam ;)

      Usuń
  5. Niestety pomarańczowy zupełnie nie służy mojej cerze, więc staram się go unikać. Ty za to wyglądasz niezwykle stylowo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest to dosyć trudny kolor także to fakt trzeba być z nim ostrożnym.
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  6. ja nie wyglądam w nim dobrze, ale twój golf ma fajny energytyzujący kolor jednoczesnie mocno przełamany, stonowany uniwersalny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;). Niestety pomarańczowy jest dosyć trudnym kolorkiem :(

      Usuń
  7. Pomarańcz, nie jest całkiem mój aczkolwiek czasem lubię dodać trochę tego kolorku do całkiem ponurej stylizacji i wtedy staje się całkowicie odmieniona. Ślicznie Ci w tym kolorku :)
    Zapraszam także do mnie, dopiero zaczęłam i raczkuje ale może coś Cię zainteresuje :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli w Twoich stylizacjach można znaleźć akcenty pomarańczowe ;)
      Miło mi że Ci się podoba mój look ;)

      Usuń
  8. Super wygląda ten sweterek :P mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze! mało kto mówi że to właśnie ten kolor jest jego faworytem ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie Ci w tej czerwieni. Podoba mi się też kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pomarańcz ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  10. Fantastycznie wyglądasz, bardzo ciekawy look. Golfik świetnie kolorystycznie pasuje zarówno do czapki jak i płaszczyka. Wyglądasz po prostu świetnie co tutaj można więcej dodać. ;) Bardzo interesująca prosta stylizacja na 6! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło ;) Takie komentarze dają mi powera do dalszego działania ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Masz styl dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za pomarańczowym, jak i za żółtym i zielonym. Jakieś takie moje widzi mi się.. :D
    Ale Tobie w tym kolorku naprawdę do twarzy! :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak żywe barwy nie są Twoimi ulubieńcami ;)
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Super kolor golfika :) Swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezbyt za tym kolorem przepadam ale patrząc na Twój golfik się do niego przekonuje ☺
    Pięknie wygladasz 😍
    Fajna stylówka 👍❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się na niego skusisz ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Lubię taki mocniejszy, kolorowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kochana wygladasz <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie specjalnie lubię kolor pomarańczowy, nie pasuje do mnie:) Ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem ;) każdy ma swoje ulubione kolory jak i te za którymi nie przepada :)
      Buziaki :*

      Usuń
  18. musze zamówić sobie taki kolor sweterka wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam trzy kolory do których nie potrafię się przekonać. Żółty, zielony, pomarańczowy. Choć Tobie ten pomarańcz pasuje :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te trio kolorystyczne unika coraz więcej dziewczyn ;) no cóż może jednak kiedyś się przekonasz ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Lubię, tylko taki bardziej stonowany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taki delikatny bądź pastelowy też może się pięknie prezentować ;)

      Usuń
  21. Ostatnio troche eksperymentowalam z tym kolorem:) calkiem niezle sie w nim czuje :) masz piekne wlosy, pieknie wygladasz kochana... ah:)
    ----------
    www.xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! trzeba szaleć z kolorami zwłaszcza jesienią i zimą ;)
      Bardzo dziękuje :*

      Usuń
  22. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) oczywiście że do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  23. Szczerze powiedziawszy chyba nie mam nic pomarańczowego w szafie :o Nie wiem dlaczego. Uważam, że to piękny kolor, może uda mi się coś zmienić z tym temacie 😅
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiedziawszy też nic pomarańczowego nie miałam aż do teraz ;) I nie żałuje ;). Mam nadzieję żę i Ty wkrótce zakupisz coś w tym kolorku ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  24. Mam jedną pomarańczowo neonową bluzkę i bardzo ją lubię, ale dawno jej nie nosiłam. Chyba czas aby wyjąć ją z szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) na pewno mając ją na sobie poprawi Ci się humor ;)

      Usuń
  25. Kurtka bardzo fajna. Kolor sweterka bardzo ciekawy i wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27.11.18

    Super stylizacja! Kurteczka bardzo mi się spodobała tak samo jak kolorek sweterka ;) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podoba Ci się mój look ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  27. amazing post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie stylizacje na tle graffiti:) U nas w mieście kiedyś było tyle piękny streetartów a teraz wszystko gówniarze zamazali:(

    Buziaki:*
    Nowy post ze stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) za takim graffiti jestem jak najbardziej za ale tak jak piszesz takie bazgroły gówniarzy od razu mnie odpychają.
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Świetną masz czapkę! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie stylówy - przede wszystkim wygodne, z fajnymi akcentami - buty rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) Wygodna to ona na pewno jest ;)

      Usuń
  31. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna KURTKA - chętnie zobaczyłabym ją w swojej SZAFIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się ją znaleźć gdzieś stacjonarnie w Mohito ;)

      Usuń
  33. fajna pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taką kurteczkę muszę kupić 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny odcień pomarańczu. Bardzo mi się podoba. To pierwsze zdjęcie spokojnie mogłoby trafić do jakiegoś magazynu. Dobra robota z tą sesją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło ;) z chęcią bym wzięła udział w sesji dla jakiegoś magazynu modowego ;D

      Usuń
  36. Przyznam że unikam tego koloru, nie czuję się w nim komfortowo. U Ciebie stylizacja wyszła świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) no cóż ten kolorek jest trudny :(

      Usuń
  37. kurtkę i czapkę chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;) akurat te 2 rzeczy najbardziej grzeją ;)

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakis dziwny link wkleilam wiec jeszcze raz :)
      Wygladasz swietnie Kochana, uwielbiam Twoj plaszcz <3

      Angelika eM BLOG

      Usuń
    2. Spoko mnie też się czasem zdarza ;P
      Dzięki wielkie :)

      Usuń
  39. strasznie do Ciebie pasuje taki kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie wyglądasz! Cudowne są Twoje włosy, nie umiem się przestać zachwycać długością i kolorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Oj w zimie dają mi popalić, niestety od szalików często robią się kołtuny ;P

      Usuń
  41. Anonimowy30.11.18

    Moim zdaniem nie ma nic nadzwyczajnego w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna, luźna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) czasami warto dać na luz ;)

      Usuń
  43. Ja akurat średnio przepadam za pomarańczowym ale za to buciki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog, szkoda, że nie znałam go wcześniej. Oczywiście zaobserwowałam.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję że będziesz u mnie częściej ;)
      Buziaki *

      Usuń
  45. Thank you so much! ;)
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. It's really nice! ;) thanks ;)
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna ta pomarańczka, taka energetyczna :) No i super czapa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger