12.11.18

AUTUMN LEAVES


Witajcie Kochani!

Po tak przyjemnym, długim weekendzie przychodzę do Was ze stylizacją bazującą na mocnym princie. Motyw roślinny, bo taki właśnie pojawia się na mojej sukience ze sklepu Rosegal jest od pewnego czasu bardzo modny. W sezonie wiosenno-letnim pojawiały się kolorowe kwiaty, liście bananowca lub palm, a teraz jak przystało na tę porę roku można spotkać wzory liści w zachwycającej jesiennej gamie kolorów m.in. żółtym, pomarańczowym, czerwonym, bordowym czy pomarańczowym. Wzory florystyczne inspirują masę twórców, przykładowo w architekturze, pojawiają się na wielu ornamentach, najstarsze występują już w starożytnym Egipcie. Ponadto motyw liści możecie spotkać w modzie męskiej przykładowo na koszulach co w połączeniu z neutralną resztą stylizacji wygląda naprawdę świetnie. Projektanci lansują ten trend na światowych pokazach mody. Można to zauważyć u Michaela Korsa w kolekcji na jesień-zima 2018/2019, który to suknie i spódnice wykonane z lekkich materiałów o florystycznym, jesiennym princie łączy rewelacyjnie na zasadzie kontrastu z elementami zimowymi. Muszę przyznać, że zainspirowały mnie te propozycje i sama postanowiłam połączyć cieniutką sukienką z grubym futrem w pięknym brązowym kolorze. Spójności tej stylizacji niewątpliwie nadają bordowe, skarpetkowe botki, które są hitem tego sezonu. Jako, że cenię sobie dbałość o detale to wybrałam marmurkowe kolczyki oraz postawiłam na makijaż bazujący na brązach i czerwieniach.

Chętnych zapraszam do sklepu Rosegal. Mam dla Was 25% zniżki na hasło: RGBF1

A co Wy myślicie o florystycznych wzorach na jesień?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - Rosegal
Foterko - Reserved
Botki - Stradivarius
Kolczyki - Rosegal

Promotion

New arrivals

83 komentarze:

  1. Sukienka mega, no i futrzak też! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) uwielbiam nosić futrzaki w jesienno-zimowe dni ;)

      Usuń
  2. Ta sukienka jest śliczna, i jeszcze to wycięcie na plecach ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak te wycięcie jest niezwykle kobiece i przyznam, że to właśnie ono zachęciło mnie do zakupu ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten wzór :) Tak jak piszesz, zielone listki kojarzą się z wiosną, więc jak przystało na jesień pora na czerwone, pomarańczowe.
    Sukienka jest piękna, fajnie się zgrywa z botkami, które są w jednym z moich ulubionych jesiennych kolorów. :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że podoba Ci się moja jesienna propozycja ;) Już od pewnego czasu miałąm ochotę na ubranie z liściastym deseniem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Rewelacyjna stylizacja! Niezwykle kobieca i z klasą. Sukienka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko ;-) Śliczne , tak samo jak sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :) Fajnie się prezentuje to wycięcie na plecach

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja, piękny wzór na sukience i do tego te botki. Jak dla mnie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kolorystyka, totalnie zakochałam sie w Twojej sukience- wygladasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) szczerze powiedziawszy bałam się jak będzie leżeć ale ostatecznie jestem z niej bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  9. Kwiaty nawet jesienią i zimą mogą ciekawie wyglądać na ubraniach, ale powinny być połączono z ciepłymi rzeczami lub bardziej stonowanymi, "mocniejszymi" kolorami. U ciebie sukienka wygląda super i jej kolorystyka jest piękna :) Obserwuję :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com - moda, podróże i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie połączenia uwielbiam ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  10. Pięknie <3 sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A czemu by nie ubrać jesienią takich ubrań?
    Ale pięknie wyglądasz 😍
    Śliczna jest ta sukienka i jak tu wszystko idealnie do siebie pasuje 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż dla niektóych to nieodpowiedni materiał ;) zbyt lekki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Piękna sukienka! Bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, a jakie włosy!:)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło ;)
      Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa sukienka :) botki meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, sukienka jest świetna, a całość stylizacju pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest ciekawa, aczkolwiek nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe botki :). Świetnie pasują do jesiennej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w jesiennych stylizacjach wyglądają naprawdę czadowo ;P

      Usuń
  20. Ciekawa stylizacja. Podobają mi się tego typu motywy. Kolorystycznie Twoja stylizacja także przypadła mi do gustu. ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czyli jesteś fanką wzorów i zdecydowanych barw ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Sukienka i botki ♥ zakochałam się w nich.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się je dorwać w sklepach ;)

      Usuń
  22. Stylizacja super, sukienka świetna, ale to buty totalnie skradły moje serce! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) są rewelacyjne zarówno wizualnie jak i sprawdzają się w praktyce ;)

      Usuń
  23. Super połączenie kolorów :) Futerko i buty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne fotografie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj dziękuje to dzieło mojego zdolnego fotografa ;)

      Usuń
  25. Z pewnością buty idealnie dopełniają całość:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  26. Love the outfit, the dress is very cute!! :D
    kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się zdecydować co mi się bardziej podoba, sukienka czy buty :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka :) i butki idealnie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a co do butów to naprawdę je polecam ;)

      Usuń
  29. Kocham bordowy kolor to one zwróciły moją uwagę są piękne 😍. Sukienka ma ciekawy motyw ale ja lubię mniejsze kwiaty. Futerko o tak mi to wiecznie zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo to jesienią jak dla mnie must have ;)
      Dzięki :*

      Usuń
  30. świetnie wyglądasz w tych kolorach :) sukienka zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :* przyznam że świetnie się w niej czułam ;)

      Usuń
  31. Piękna sukienka :) ja też chcę taką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do Rosegal ;) Sukienka jest podlinkowana ;)

      Usuń
  32. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;) it is really nice ;)
      xoxo

      Usuń
  33. Sukienką skradłaś moje serducho:) Świetny look:)Mam takie botki właśnie mi o nich przypomniałaś :)

    Buziaki:*
    Nowa stylizacja -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) a co do botkó są świetne także koniecznie wyciągaj je z szafy ;D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  34. Świetnie! Piękne masz włosy!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta sukienka jest boska, i to połączenie z płaszczykiem i butami! Super <3 Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sukienka, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger