12.4.20

HAPPY EASTER


Witajcie Kochani!

Pomimo tego, że u większości z Was święta Wielkanocne wyglądają zupełnie inaczej niż zawsze to chciałam Wam życzyć wesołych, spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt. Ja także nie mogłam się spotkać z moimi najbliższymi. Miejmy nadzieję, że w przyszłe święta wszystko nadrobimy. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić stylizację na ten uroczysty dzień. Bazuje ona na dwóch elementach; koszuli w drobne kwiaty, która posiada golf oraz bardzo ciekawe rękawy. Najbardziej urokliwe są mankiety, które wykończone są złotymi guziczkami. Na dół założyłam marszczoną, skórzaną spódniczkę w dosyć nieoczywistym odcieniu, który bardzo przypadł mi do gustu. W kwestii biżuterii postawiłam jak to zazwyczaj u mnie na minimalizm, czyli srebrne kolczyki koła. Jedną z ozdób świątecznych, którą wykonywałam samodzielnie jest pluszowy zajączek, którego widać na zdjęciach i posłużył jako prezent dla bliskich mi osób, a przy tym pięknie przyozdobił zdjęcia i dodał im wielkanocnego klimatu. 

Jak podoba się Wam moja Wielkanocna stylizacja? 
Lubicie w tym dniu wyglądać elegancko?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Koszula - H&M
Spódniczka - Stradivarius
Kolczyki - Yes

81 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz 😍
    Piękna jest ta koszula- pasuje do Świąt Wielkanocnych (wiosna 🙂)
    Ten zajączek też bardzo ładny-gratuluje talentu 😍
    Pozdrawiam i również życzę Ci spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych 😘
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana! :*
      Mam nadzieję że Twoje święta były udane ;)

      Usuń
  2. Bluzka pięknie komponuje się z dolną częścią garderoby :). Masz talent do robienia ozdób świątecznych. Wesołych Świąt kochanie :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Twój zajączek też świetnie się prezentuje w mieskzaniu ;)

      Usuń
  3. Wesołych, a przede wszystkim zdrowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie kolorystyczne - sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) też przypadło mi do gustu ;)

      Usuń
  6. Radosnych Świąt i dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi sie bluzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ledwo udało mi się ją kupić ;D

      Usuń
  8. i piękny kolor paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super, podobają mi się takie stylizacje chociaż bardziej na kimś niż na sobie :) ten pluszak jest fantastyczny, na prawdę świetna robota. Tobie również życzę wszystkiego dobrego, zdrowych i mimo wszystko wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) też czasami mam tak że podoba mi się coś na kimś a u mnie niekoczniecznie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Podoba mi się bardzo kolor spódnicy, jednak wolę dłuższe:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze, pięknie wyglądasz. Wszystko super do siebie pasuje. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze pięknie dziękuje Kochana :*

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz :) Koszulkę z chęcią bym przyjęła :) Podoba mi się też dbałość o detale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja ledwo ją dorwałąm w sklepie ;P
      Miło mi że to zauważasz ;)

      Usuń
  13. Oh so cute happy easter
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezentujesz w tej stylizacji . Uroczy krolik

    OdpowiedzUsuń
  15. What a cute floral blouse! this is a lovely Easter outfit!

    Hope that you are having a good week and you had a nice Easter :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot honey ! ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  16. Slicznie wyglądasz❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna i bardzo kobieca stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  18. You look gorgeous! Nice skirt and blouse!
    Your Easter bunny is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  19. Happy Easter, Jagglam.
    Sorry I was late to say happy Easter to you.

    You are very chic with the clothes you wear.
    Nice styling.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i oryginalna koszula. Bardzo lubię takie wzorzyste i kolorowe stylizacje. Miła sesja dla oka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam wszelakie wzory na ubraniach ;)

      Usuń
  21. Śliczna stylizacja :) Wyglądałaś bardzo ładnie w Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Wesołych świąt! :)

    prosphairshop human hair wig

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, świetny dobór kolorów wszystko łączy się ze sobą idealnie, naprawdę rewelacja :) I zachwycające zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) ta kolorystyka przypadła mi bardzo do gustu ;)

      Usuń
  24. Bardzo ładna stylizacja, zresztą one zawsze są u Ciebie piękne! :)
    Rzeczywiście, te święta Wielkanocne były inne niż zwykle. Ale u mnie spędzone zdrowo, w gronie najbliższych osób i to moim zdaniem najważniejsze :)
    Dziękuję pięknie za życzenia. Mam nadzieję, że u Ciebie również święta były udane :) Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze ;) dziękuje ;)
      Cieszę się że święta u Cb spędziłaś w gronie nabliższych i co najważniejsze zdrowo ;)

      Usuń
  25. Piękne włosy i fajna stylizacja. :) Koszula całkowicie w moim guście. :)

    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyna z klasą 😍!!! Wyglądasz wspaniale. Stylizacja idealnie wpisuje się w klimat Świąt Wielkanocnych 😊!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, jaka elegancka! Piękna bluzeczka i to są Twoje kolory :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Przyznam że bardzo dobrze czuję się w tych barwach ;)

      Usuń
  28. ale genialna spódnica!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądałaś przepięknie! <3 Ja również uwielbiam wyglądać elegancko na święta. :) Ach i te twoje włosy, wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że także cenisz sobie elegancje w tak ważne dni ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  30. Lubię jak pod szyją jest "ciasno" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna stylizacja! Niby w jednym kolorze, ale cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zjawiskowo wyglądasz! Ta spódnicza, ten dobór kolorów, takich jak lubię :) Duże gratulacje również dla fotografa, który tak ładnie uchwycił Twój uśmiech i Twoją stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) a mojemu fotografowi przekaże komplement ;P

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger