22.10.19

RUBENS SHAPES


Witajcie Kochani!

Jak miło widzieć za oknem taką wspaniałą, polską, złotą jesień! Wprost nie mogłam się doczekać, aby zaprezentować Wam pierwszy jesienny post. W zasadzie składa się on z dwóch elementów i ktoś mógłby stwierdzić, że przecież to za mało, aby sworzyć jakąkolwiek stylizację ale nic mylnego. Moja barwna sukienka we wzory przykuwa tak mocno uwagę na sobie, iż śmiało można powiedzieć, że tworzy cały look. Ten przepiękny artystyczny wzór tak bardzo mnie urzekł, że wiedziałam że muszę ją mieć. Motywy malarskie w modzie pojawiają się na ubraniach co jakiś czas począwszy od prehistorii, a kończywszy na sztuce współczesnej. Wzór, który widać na sukience przedstawia liście ale także nagie kobiety, które posiadają rubensowe kształty. Nazwa ta wywodzi się od flamandzkiego malarza Rubensa, który to tworzył w epoce baroku. Na wielu jego obrazach widać panie o obfitych kształatach, które w tamtych czasach były najbardziej pożądane.  Mnie samej może ze względu na skończone szkoły artystyczne i zainteresowanie sztuką takie motywy wpadają w oko choć wiem że zapewne nie każdemu się spodobają. Pozostałe elementy stylizacji to zamszowe botki na klocku i delikatne srebrne kolczyki koła.

Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o mojej sukience? 
Lubicie takie artystyczne motywy na ubraniach?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :* 









 



Sukienka - Monki
Buty - Bershka
Kolczyki - Yes

79 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, na początku nawet nie zauważyłam kobiet na princie. Podoba mi się jak połączyłaś kolory. Lubię także łączenie dłuższych sukienek z kozakami 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocżątkowo ja ównież tego nie zauważyłam! ;) wzór ten mocno się kamufluje ;)

      Usuń
  2. Nietypowa, ale ładna sukienka :) Ma świetne kolory!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wzór na sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This dress is amazing! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, niespotykana sukienka na cudownej dziewczynie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimat i sceneria zdjęć , są przepiękne 😍
    Wyglądasz prześlicznie 😍
    Bardzo ładny i ciekawy ,wzór tej sukienki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! zdjęcią zostały wykonane w Wiśle ;)

      Usuń
  8. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam że muszę ją mieć ;)

      Usuń
  10. Sukienka ma bardzo fajny wzor i jest bardzo oryginalna :D Szkoda tylko, że taka długość - do mojego wzrostu nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24.10.19

      Załóż wysokie obcasy lub koturny.

      Usuń
    2. Ja także jestem niska a jednak pokusiłam się o taką długość ale oczywiście rozumiem że nie każdemu musi się podobać ;)

      Usuń
  11. Print sukienki faktycznie...niebanalny. Jednak całość prezentuje się super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) przyciągnął moją uwagę ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  12. swietna sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ma bardzo ciekawy print, ale to twoje włosy przykuły moją największą uwagę. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak włosy zawsze są na 1 miejscu ;P

      Usuń
  14. Ciekawa sukienka, bardzo odważny wzór. Szczerze mówiąc mało komu pasują takie wzory, ale ty wyglądasz w niej jak z wybiegu mody :) Dawno mnie u ciebie nie było, ale wróciłam i ponownie jestem pod wrażeniem Twoich włosów!
    hello-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi czytać takie komentarz! ;) dzięki kochana ;) Przyznam że czuję się w niej jak ryba w wodzie ;) I mam nadzieję że teraz będziesz do mnie wpadać regularnie ;)

      Usuń
  15. Racja, ta sukienka to prawdziwy arcydzieło - genialna jest <3 i absolutnie się nie dziwię, że od razu skradła Twoje serducho <3

    Ale jakie Ty masz piękne te włosiska kochana, aaaaaaaaaaaaaa zazdro !!!! <3 <3
    cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) prawdziwe dzieło sztuki na tkaninie ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje kochana :*

      Usuń
  16. Przepiękna sukienka!!! Wyglądasz genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe połączenie, ale ja bym tak się nie ubrała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie każdy musi ubierać się tak samo ;)

      Usuń
  18. Sukienka jest świetna - taka niebanalna, a Ty wyglądasz pięknie i mega stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka naprawdę wow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ! <3 No i te Twoje włosy *.* miazga! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście ta sukienka jest przepiękna☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Tobie też się podoba ;)

      Usuń
  22. Ta sukienka bardzo przykuwa oko, ale nie wiem czy dobrze bym się osobiście w niej czuła..

    OdpowiedzUsuń
  23. This long dress is so beautiful and you look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  24. No ładna sukienka. Wzór jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że sukienka nie dla każdego. Ja bym w niej komicznie wyglądała :) Na Tobie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno ;) myślę że jak każdy ciuch ;)
      Pozdrawiam i dziękuje bardzo ;*

      Usuń
  27. Tobie zawsze było fajnie w takich dziwnych motywach <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/11/summer-is-back.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to racja ja lubię takie dziwaczne wzory ;)

      Usuń
  28. Oh great style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez kocham taką pogodę, można wtedy zrobić wiele niesamowitych zdjęć. Bardzo ciekawa sukienka, chociaż dla mnie zbyt kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) te piękne kolory na drzewach dodają sporo uroku każdej stylizacji ;)

      Usuń
  30. Na pierwszy rzut oka nie zauważyłam tych pań hehe. Mega ciekawy i oryginalny wzór :D Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! ;) widziałam tylko liście ;)

      Usuń
  31. Wow jakie ty masz piękne włosy, skupiły one moją cała uwagę hehe:**Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w taim razie nie wiem czy to dobrze czy też źle ;P
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  32. Piękna sukienka, przykuwa uwagę :)
    Pytałaś mnie o wspólną obserwację :) Obserwuję, Twoja kolej :)
    Leyraa Blog | Sklep internetowy z odzieżą i bielizną

    OdpowiedzUsuń
  33. Martyna124.11.19

    Świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie to super ciekawa kreacja! Taka niecodzienna ale skromna:) wedlug mnie super. Ja też przymierzam się do zakupu ale sukienki jesiennej. Myślałam o czymś takim: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-jesienne-1080.html co myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) a co do Twojej propozycji to sukienki są bardzo oryginalne ale na pewno dla kobiety dojrzałej ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  35. Owszem, ja ostatnio nawet coraz cześciej robię takie zakupy przez internet. Na prawdę bardzo dobrej jakości i eleganckie sukienki na przykład możecie kupić w tym sklepie https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-zimowe-304.html. Jak najbardziej polecam wam sprawdzić ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger