14.10.19

MIDI DRESS


Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post jest ostatnim letnim w tym roku ale przecież jesienią można wyglądać równie dobrze co latem! Mój dzisiejszy look jest minimalistyczny, a główną rolę odkrywa w nim pięknie zdobiona sukienka na ramiączkach o długości 3/4, inaczej mówiąc midi. Krój ten jedni nienawidzą, a drudzy wręcz przeciwnie. Najbardziej znane stwierdzenie to te które mówi, że sukienki midi mogą nosić tylko wysokie dziewczyny. Osobiście nie do końca się z tym zgadzam, ja sama nie jestem wysoka, a jednak pozwalam sobie na taki krój, który zestawiłam z sandałkami na słupku. Wybór długości spódnicy/sukienki oczywiście zależy od gustu, jednakże standartowo wyróżniamy trzy: mini, midi, maxi. Koniec lat 70 tych spopularyzował spódnicę midi i najrzucał kobietom w sposób nachalny, aby ją nosiły. Sprzedawczynie w sklepach miały obowiązek noszenia tej długości w celu zachęcenia do zakupu. Pomimo popularyzacji sukienek midi miały one bardzo dużo przeciwniczek, które to uważały je za babcine i przestarzałe. Pomimo tego, że w historii mody sukienkę midi uważa się za jedną z największych klęsk marketingowych to ja bardzo ją polubiłam. Jest świetną alternatywą dla kobiet, które nie lubią długości przed kolana, badź do samej ziemii. 

A co Wy myślicie o mojej sukience? Mini, midi czy maxi?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*












Sukienka - Promod
Buty - Reserved
Naszyjnik - Tous
Kolczyki - Yes
Torebka - Zaful

72 komentarze:

  1. Pięknie w niej wyglądasz :) Ja jestem za maxi albo mini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana ;) ja chyba każdą z tych długości chętnie zakładam ;)

      Usuń
  2. Ja tam lubię sukienki Midi, w swojej wyglądasz super :)

    Kasia pisze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie jestem z tych, którym nie podoba się ta długość. Jakoś u większości osób (chyba, że jest to moja ciocia, która ma 180cm)wygląda mi na a długą.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też pisałam że bardzo dużo osó za nią nie przepada co oczywście jest zrozumiałe ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ładna sukienka, ale to już na przyszły rok

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz 😍
    Ja jestem za fasonem mini ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że mini to Twój ulubiony fason ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. fajna, lekka kiecka :) bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w niej wyglądasz kochanie, jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka. Ja jestem zwolennikiem sukienek maxi. Najbardziej mi odpowiadają. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda długość jest fajna ;) ale rozumiem że można mieć swoją ulubioną ;)

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie sukienki, ślicznie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Your hair is so gorgeous. and you look great with the dress!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie może być mini, midi, maxi w zależności od nastroju :) Świetnie wyglądasz w tej sukience :) Szkoda trochę, że lato się skończyło już tęsknie za sukienkami a tu kurtki trzeba coraz cieplejsze wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super podejście! ;) ja uważam tak samo ;) a co do końca lata to ja wciąż nie mogę się przywyczaić do myśli że za moment zima i grudzień :(

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ta sukienka 😄 muszę przyznać, że pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat tej długości nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi sie kolczyki. Są niesamowite, takie uniwersalne :) Stylizacja również spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) są na tyle uniwersalne że noszę je zarówno do eleganckich jak i bardziej sportowych stylizacji ;)

      Usuń
  17. So cute your dress! 

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sukienka, choc taka długość lubi skrócić nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ale jak się jest nbiskim to i tak się tego nie oszuka ;P

      Usuń
  19. Piękna sukienka, świetnie w niej wyglądasz! Ja najbardziej lubię mini i midi, ale nie przepadam za maxi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czyli także jesteś zwolenniczką tej długości ;)

      Usuń
  20. Sukienka ma bardzo ładny wzór. Ja przy moim dość niskim wzroście raczej unikam takiej długości bo wyglądam w niej niekorzystnie. Ja stawiam na mini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem za wysoka ( niestety ) ale staram się eksperymentować z różnymi fasonami sukienek ;)

      Usuń
  21. ŁAdna zwiewna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja osobiście bardzo lubię takie sukienki- w tej Ci ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ale jeszcze 'ciepłe' fotki i zestaw! Tęsknię za latem i właśnie takimi stylizacjami! Twoja bardzo mi się podoba ;)
    Sukienka świetnie współgra z torebką ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh nie tylko Ty kochana :( dopiero niedawno pochowałam letnie rzeczy do pudeł i wyciągnęłam te zimowe

      Usuń
  24. Jesienią można wyglądać nawet lepiej, niż latem! Jesień to sukienki, piękne botki, grubsze rajstopy, szale swetry kurtki skórzane :) Uwielbiam jesienną paletę barw i mimo, że tęsknię za latem to w sumie dobrze, że mamy jesień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywście ;) ja już mam w głowie pełno jesiennych stylizacji ;)

      Usuń
  25. Ja kocham midi i starsznie ubolewam jak ludzie hejtują tą długość. Non stop słyszę jaka to babcina długość, a nikt nie komentuje za krótkich sukienek że to przesada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie dońca to rozumiem . Uważam że jest to napewno najbardziej elegancka długość dla kobiet ;)

      Usuń
  26. Piękne wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale włosy to Ty masz niesamowite! *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu spódniczki/ sukienki midi! :)
    Bardzo ładnie kochana wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w końcu się skusisz ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Haha ;D sama ją uwielbiam ;) i w lecie towarzyszyła mi 3/4 czasu ;P

      Usuń
  30. Sukienka jest świetna i doskonale w niej wyglądasz. Ja zazwyczaj lubię długość mini i maxi, wersji midi nie mam jeszcze w swojej szafie, muszę koniecznie zrobić takie zaopatrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! myślę że bedziesz zadowolona ;)

      Usuń
  31. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię taką długość sukienek i spódnic, a też nie należę do wysokich ;)!!!
    Ślicznie wyglądasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My niskie dziewczyny musimy się wspierać ;P myślę że czasami warto pokusić się o taką niestandartową długość ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  33. Fajna i minimalistyczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie ci w tej sukience, ale do mnie by nie pasowała, wolę co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna ta sukieneczka :) Aż chciałabym, żeby już było lato, żebym mogła nosić takie lekkie i zwiewne ubrania. Sama znalazłam boskie rzeczy na https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-z-falbankami-1067.html Od zawsze podobały mi się falbanki, które wyglądają dziewczęco, ale zarazem elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger