25.7.19

ITALIAN CHIC


Witajcie Kochani!

Lato w pełni, a więc można szaleć z kolorami i wzorami! Mój dzisiejszy outfit na pierwszy rzut oka kojarzy mi się ze stylem Włoszek. Kto był w tym niesamowitym kraju wie ile szyku i elegancji mają w sobie włoskie kobiety. Zdecydowanie to co wyróżnia je od paryżanek to fakt, że kochają odważne kolory, wzory, a także bogato zdobioną biżuterię. Obowiązkowo w każdej stylizacji ważne są dodatki; torebki, buty na obcasie, okulary przeciwsłoneczne i apaszki są najlepszymi przyjaciółki włoskich dam. Lubią one podkreślać swoje kobiece wdzięki, niezależnie od rozmiaru, a więc obcisłe sukienki czy spodnie nie są im straszne. To co również przykuło moją uwagę to fakt, że Włoszki nie rozróżniaja ubrań na specjalne okazję tak jak to dzieje się w Polsce, dla nich każdy dzień jest ważny i w każdym chcą wyglądać zjawiskowo i pięknie. Bardzo przypadł mi do gustu pomysł noszenia chust i apaszek na głowie, tak jak niegdyś nosiły je gwiazdy włoskiego kina takie jak Sophia Loren. Jako, że moja bluzka posiada podłużny kawałek materiału na plecach staje się ona momentalne wielofunkcyjna. Materiał ten pozostawiony w tyle pełni funkcję szala, w przodzie formę żabotu, zaś zawiązany na szyi tworzy przepiękną opaskę w stylu retro. Do tak barwnej bluzki postawiłam na klasykę, czyli białe cygaretki, do nich obowiązkowo sandałki na szpilce w czerwonym kolorze. Miłym akcentem kolorystycznym w tej stylizacji jest żółty kuferek, który wpasowuje się w aurę włoskiej mody. 

A co Wy sądzicie o mojej stylizacji? Lubicie takie klimaty?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :*



















Bluzka - Mango
Spodnie - Promod
Buty - Stradivarius
Kuferek - Jenny Fairy

Fot. Anna Woźniak 

89 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, ale u Ciebie to nie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Chociaż sama chyba bym się nie odważyła na kwiatowy wzór, chociaż mam sukienkę w liście monstery.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ten wzór nie jest aż taki odważny ale oczwyście każdy lubi co innego ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Great post! Loooove the photos :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2019/05/birthday-glam-makeup-look.html
    (click on links at the end please :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta w super sesji :*. Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam we Włoszech, gdy miałam 12 lat.
    Wtedy w sumie nie zwracałam uwagi na wygląd i ubiór Włoszek, ale wierzę Ci na słowo, że tak jest!
    Cudowna jest ta stylizacja ;)
    W dodatku bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak w tym wieku raczej nie zwraca się uwagi na takie rzeczy także rozumiem ;)
      Pozdrawiam i dzięuje ;)

      Usuń
  6. Właśnie chciałam napisać włoski szyk <3
    elegancko, klasycznie i nie przekombinowane, a to się ceni najbardziej <3

    bardzo podoba mi się bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli od razu przyszło Ci to głowy po obejrzeniu zdjęć to bardzo się cieszę ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się twoja stylizacja! Ta elegancka i typowo włoska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne buty, ale mimo wszystko również ładnie wyglądasz w tej stylizacji. Jest kobieta i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a co do butów to pomimo dosyć wysokiego obcasa są wygodne ;)

      Usuń
  11. Brakuje mi takich bluzek w szafie. Będę musiała przejrzeć sklepy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) zwłaszcza że wyprzedaż nadal trwa i może upolujesz coś ciekawego ;)

      Usuń
  12. Piękna ta stylizacja. Idealna na lato i bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie w takiej styliazcji, widać , że dobrze i pewnie się w niej czujesz :-) swietna bluzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) zdecydowanie czułam się w niej wyśmienicie ;)

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz<3 Masz cudowne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Włoszkom takiej akceptacji siebie :D. Bardzo podoba mi się model Twoich spodni, lubię proste nogawki ;). Do twarzy Ci w apaszkach na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) są świadome swojego ciała i w pełni je akceptują ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;*

      Usuń
  16. Bardzo lubię taki krój bluzek - świetna jest!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie stylizacja bomba! Mega mi się podoba i bardzo Ci pasuje!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Jest iście wakacyjna i faktycznie kojarzy się ze stylem Włoszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) trzeba korzystać jeszcze z tych letnich dni na maksa ;)

      Usuń
  20. Do tego typu kuferków trzeba się przyzwyczaić i jak prezentuje się naprawdę dobrze i z klasą, tak wiem, że ja bym go nie nosiła. Jestem tradycjonalistką, a jak coś takiego to listonoszka, 'ala' kuferek czy coś. Tak czy siak - ładna stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) ja na początku nie byłam zbytnio przekonana do tej formy torebki ale teraz jestem zdeydowanie na tak ;)

      Usuń
  21. strasznie się jaram tymi torebeczkami :)

    Blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś u mnie nie było mowy o białych spodniach, dziś je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! ;) nadają każej stylizacji sporo elegancji i szyku ;)

      Usuń
  23. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz 😍
    Białe spodnie ,mi na mnie się niestety nie podobają,u innych jak najbardziej ☺
    Styl Włoszek wręcz uwielbiam 💗
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niegdyś również nie przekonywały mnie białe spodnie a teraz wprost je uwielbiam ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  25. Super stylizacja :)
    Jestem w gronie obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pasują Ci takie wyszukane rzeczy :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/07/minimalistyczna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Yes, I follow you on GFC, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. apaszki zdecydowanie nie mój klimat. Masz śliczne włosy, zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) a co do włosów to bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  29. Beautiful. I really love bold colors as well.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love how you styled your look and that top is pretty <3

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ! ;) i am really happy that you like this outfit ;)
      xoxo

      Usuń
  31. what an amazing post :) I am new blogger, would you like to follow each other on gfc?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot ;)
      Yes! It is great idea ;)
      xoxo

      Usuń
  32. Piękna stylizacja! Taka kobieca i subtelna, uwielbiam takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) to dzieło mojej koleżanki ;)

      Usuń
  34. Oj tak paryżanki mają styl :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Chociaż w tym poście mowa bardziej o Włoszkach ;)

      Usuń
  35. Bardzo ładna stylizacja :) buty i torebka ekstra :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wpadła Ci w oko ;)
      Na pewno do Cb zajrzę :)

      Usuń
  36. Kobieco i stylowo, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo kobiece zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) miło mi czytać takie pozytywne komentarze ;)

      Usuń
  38. Bardzo ładny letni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. podobają mi się takie delikatne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny sklep internetowy który polecam. Koniecznie zajrzyjcie jeśli chcecie znaleźć wygodne buty na obcasie bądź szpilki buty. Nie szukaj gdzie indziej, tutaj znajdziesz wszystko. Sprawdź botki płaskie damskie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger