17.7.19

CLASSIC SWIMSUIT


Witajcie Kochani!

Już jakiś czas temu miałam okazję spędzić weekend w przepięknym zamku. Korzystając z okazji wybrałam się na basen, żeby nieco się zrelaksować. Oczywiście aby się dobrze czuć musiałam postawić na komfortowy strój kąpielowy. Niewiem jak Wy ale ja zazwyczaj wybierając się na kryty basen wolę założyć strój jednoczęściowy. Mój fason wpisuje się w lata 30-te i 40-te, kiedy to moda plażowa zaczęła się mocno rozwijać i pokazywać nieco więcej ciała. Ważnym aspektem w tamtych latach były poduszeczki i wkładki, które miały uwydatnić biust, a także odkryte plecy. Lata 40-te to przede wszystkim Dior, a jeżeli Dior to klasa i szyk. W ostatnim czasie coraz więcej kobiet, które widuję stawia na kostiumy jednoczęsciowe, być może jest to skierowane chęcią zakrycia swoich mankamentów lub zwyczajnym upodobaniem. Mój strój od razu wpadł mi w oko, jego ciekawe drapowania na brzuchu zakrywają fałdki, a złote guziczki dodają mu elegancji. Aby nieco podkręcić ten basenowy look zdecydowałam się na dodatki w postaci wzorzystej badany oraz złotych kolczyków kół.

A co Wy sądzicie o moim kostiumie? Lubicie jednoczęściowe stroje?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*





 







Kostium kąpielowy - Triumph
Opaska - H&M
Kolczyki - Sinsay

59 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym stroju kochanie :*. I do tego ten klimatyczny zamek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* ten zameczek był cudowny ;) Musimy się tam jeszcze wybrać ;)

      Usuń
  2. Klasa,piękna sesja ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie lepiej wyglądam w dwuczęściowym kostiumie. A co do sesji to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze aby każdy chodził w tym w czym czuje się najlepiej ;)

      Usuń
  4. Ja zakładam strój jednoczęściowy do typowo sportowych basenów (też taki strój mam), ale na plażę lub do opalania na ogrodzie wybieram 2częściowy.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci:) Ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) o tak ten kolor jest taki nie oczywisty ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kostium! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Kochana :*
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Wnętrza robia wrazenie, az chce sie tam wybrac na pare dni i odpoczac ❤️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) a wnętrza komnat i całego obiektu zapierały dech w piersiach ;) Polecam Ci odwiedzić zamek na skale ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. klasyczny, a jaki piękny,ale teraz jestem zakochana w tych bandamkach na włosy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! klasyka zawsze się obroni ;) a co do bandany to są rewelacyjnym dodatkiem na letnie dni ;)

      Usuń
  11. Klasyczny, ale świetnym rozwiązaniem jest marszczenie które na pewno zamaskuje nasze kobiece niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! dlatego też się na niego zdecydowałam ;)

      Usuń
  12. Piękny jest ten kostium 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Też zdecydowanie bardziej wolę jednoczęściowe stroje kąpielowe 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ja na tego typu baseny kryte czuję się w nich po prostu bardziej komfortowo ;)

      Usuń
  13. Na basen też wolę jednoczęściowy i w bandamce super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna bandana. Podobają mi się opaski w tym sezonie, choć podobno mi nie pasują :(. Strój też fajny. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w jednoczęściowym, zawsze można coś zakryć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to kwestia dobrania odpowiedniej do swojego kształtu twarzy ;) a co do stroju to masz rację ;) a w tym marszczenia na brzuchu pozwalają zatuszować małe mankamenty ;)

      Usuń
  15. świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobny strój, piękny masz usmiech oby go więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) w kolejnej sesji myślę że bęzie go nieco więcej ;)

      Usuń
  17. Piękny i bardzo kobiecy kostium :) Wyglądasz w nim świetnie :)
    Dodaję bloga do obserwowanych i dziękuję, że mnie odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;)
      Super mam nadzieję że będziesz do mnie wpadać ;)

      Usuń
  18. Dodatki nadają całości super charakteru. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) bez nich nie było by tego wow ;)
      Pzdraiwam również ;)

      Usuń
  19. Świetnie prezentujesz się w tym stroju! :)

    Pytałaś o obserwację u mnie na blogu - ja już, liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jednak bardziej gustuję w dwuczęściowych strojach ;)

    Pytałaś o obserwację u mnie, więc ja już, czekam na rewanż ;)
    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny strój. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką dwuczęściowych bikini, tutaj głównie dotyczy plażowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o plażowanie to ja także preferuję dwuczęściowe stroje kąpielowe ;)

      Usuń
  23. Kochana ten kostium leży na Tobie wręcz idealnie! :)
    Osobiście lepiej czuję się w kostiumach jednoczęściowych.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuje ;) ja w zależności od humoru i okoliczności ;)

      Usuń
  24. Świetny jest ten kostium, ma ładny kolor i to marszczenie jest super. Ja lubię jednoczęściowe do pływania, a do opalania się oczywiście dwuczęściowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) ten kolor i marszczenie od razu przykuły moją uwagę ;)

      Usuń
  25. Bardzo ładny kostium :) Lubię takie klasyczne kolory i fasony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) takie klastyczne fasony mogą przetrwać lata ;)

      Usuń
  26. świetnie wyglądasz, chociaż ja zwykle stawiam jednak na dwuczęściowe stroje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger