26.1.18

ZAFUL VALENTINES DAY



Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem zwiastującym Walentynki, które już tuż tuż, bo za dwa tygodnie! Wszystkie outfity, które prezentuję w tym poście pochodzą ze sklepu Zaful, który posiada szeroki asortyment na ten dzień pełen miłości. Nie wiem czy macie już jakieś pomysły na stylizację w tym romantycznym dniu ale jeżeli nie to ja przychodzę do Was z pomocą. Przygotowałam 6 propozycji outfitów inspirując się stylizacjami gwiazd. Niektóre z nich są grzeczne, niektóre odważniejsze, a inne wprost ogniste poprzez swój czerwony kolor. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje moodboardy, którym poświęciłam naprawdę sporo czasu. Ja osobiście jeszcze nie jestem pewna co założę 14 lutego ale wiem jedno, że tego dnia na pewno zobaczycie moją stylizację na blogu ;).

Chętnych zapraszam do sklepu Zaful 
Dodatkowo mam dla Was kod zniżkowy na hasło: ZAKIRA

Która stylizacja najbardziej Wam się podoba?
Piszcie Koniecznie! ;)
Buziaczki :*

STYLIZACJA 1



STYLIZACJA 2



STYLIZACJA 3



STYLIZACJA 4



STYLIZACJA 5



STYLIZACJA 6



ZAFUL VALENTINES SALE

29 komentarzy:

  1. Buty wszystkieeeee cudowneee 💕💕💕Uwielbiam takie.
    Body też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku śliczne buty.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) było tyle ładnych że umiałam się zdecydować które dodać ;)

      Usuń
  3. Anonimowy27.1.18

    Wszystkie są śliczne ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że wszystkie wpadły Ci w oko ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. wszystkie propozycje mega mi się podobają :) ale ostatnio coraz częściej mam słabość do czarnych koronek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie propozycja numer 2 byłaby dla Cb najbardziej odpowiednia ;) Koronkowy kombinezon robi wrażenie ;)

      Usuń
  5. Wszystkie propozycje są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja 2 i 4 podoba mi się najbardziej ❤️ W sumie chyba muszę poszukać sobie takiej koszuli :) pozdrawiam!

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się 1 i 3, super kolaże, poklikane ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends? I followed you :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty robią na mnie największe wrażenie. Całe stylizacje są super i na pewno którąś z nich się zainspiruję. Bardzo podoba mi się estetyka Twojego bloga, dodaję do obserwowanych i czekam na nowy post :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja, chyba najbardziej mi się podoba
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja na Selenę i Khloe najbardziej mi się spodobały <3 kolor czerwony idealnie pasuje na walentynki :)

    ps. Kochana ja już obserwuję jako Magdalena Joanna :* Dziękuję za obserwację, Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28.1.18

    Najbardziej spodobała mi się 5 stylizacja ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacje wymyśliłaś :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja nr 1 i nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mega fajne stylizacje walentynkowe :-) numer 4 to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear.
    I m following you 😍
    https://incidennotlar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy i ostatni zestaw podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear, beautiful photos :)
    I following you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super propozycje przygotowałaś, moje ulubione to 4 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeci i ostatni zestaw jest cudowny ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja nr 4 jest moją ulubioną. Zakochałam się w tych szortach ! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger