19.6.20

HOODIE & SHORTS


Witajcie Kochani!

Po mile spędzonym weekendzie w miejscowości uzdrowiskowej czuję się naprawdę wypoczęta. Przez te kilka dni postawiłam na totalny luz i swobodę. Królowały u mnie spodnie dresowe, tshirty i bluzy. Dzisiejsza stylizacja to także, sportowy duet ze sklepu Femmeluxe. Kamizelka z kapturem oraz luźne spodnie, to tak zwanne baggy shorts. W Polsce potocznie nazywane spodenkami koszykarskimi i nie bez powodu, ponieważ właśnie w tego typu szortach grają zawodnicy w drużynach koszykarskich. Ich stroje na przestrzeni lat nieco się zmieniały. Bywały bardziej dopasowane co napewno bardziej preszkadzało w grze. W 1984 r. gwiazda NBA Michael Jordan poprosił o luźniejsze i nieco dłuższe spodnie co oczywiście podłapali jego fani jak i reszta świata. Niewątpliwie rozwijająca się w tamtych latach muzyka hip-hopowa miała także wpływ na spopularyzowanie tego modelu szortów. Mnie osobiście pomimo męskiej formy bardzo spodobał się ten duet. Dobrałam do niego czarny top oraz sportowe buty. 

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę sklepu Femmeluxe.

Lubicie takie męskie zestawy? 
Podoba Wam się mój look?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Zestaw dresowy - Femmeluxe
Top - Promod
Buty - Calvin Klein 

25 komentarzy:

  1. na pewno wygodne lecz ja bym się na takie nie zdecydowała, zupełnie nie są w moim stylu.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ale ubrania trochę nie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są te szorty , jednak to jednak nie mój styl. O wiele bardziej wolę spodnie bardziej dopasowane :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) ja lubię raz takie a raz takie nosić ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Też mam ten komplet :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) widziałam go u Cb na blogu ;)

      Usuń
  5. Widać, że wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zestawy + bardzo podobają mi się te kamizelki z kapturami, a sama takiej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musissz się w taką zaopatrzyć ;)

      Usuń
  7. Super że wypoczęłaś 😘
    Fajna stylizacja ,choć nie w moim stylu ,ale ta kamizelka z kapturem bardzo mi się podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu czasami przyda się relaks ;)
      Rozumiem i pozdrawiam Kochana :*

      Usuń
  8. Zestaw bardzo oryginalny, kamizelka ciekawa, aczkolwiek spodenki już nie w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że te spodenki nie każdemu się spodobają ;P

      Usuń
  9. Lubię takie dresowe stylówki, ale brakuje mi spodenek w takiej długości. Świetnie wygląda skóra na Twoich łydkach! Ja mam pełno krostek od golenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :) ja golę się zawsze pianką więc może dlatego ;) Polecam z Isany ;)

      Usuń
  10. Excellent Combination There - Also, Dig The Tie Dye Post - So In My Wheel House

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega połączenie! Nawet przed przeczytaniem posta pomyślałam że to takie hiphopowo koszykarskie vibe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne szorty! Uwielbiam luźny, sportowy styl więc w moim przypadku by się mega sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie luźne stylizacje. Idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dresik! taki inny niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger