29.10.18

SUMMER LOOK


Witajcie Kochani!

Zacznę od tego, że niestety ale to już mój ostatni wakacyjny post. Postanowiłam dodać właśnie ten jako ostatni ze względu na piękny widok oceanu w tle, który niezwykle mnie uspokaja i przypomina o lecie. Wracając jednak do stylizacji, wybrałam sukienkę midi z dekoltem w kształcie litery V. Dekolt ten pięknie prezentuje się u kobiet, które mają większy biust i chcą go podkreślić lub u osób które chcą sobie wydłużyć szyję. Ważne w tej stylizacji są również dwa elementy; wzór i dodatki. Przede wszystkim to co rzuca się na zdjęciach to kolorowe retro pasy! Geometryczne wzory w tym również pasy miały swój wielki come back w latach 60-tych. Ponadto na topie w tych latach był styl marynarski co dodatkowo wpisuje się w klimat zdjęć. Jeżeli chodzi o akcesoria to bardzo modne były duże okulary, okrągłe kolczyki, apaszki oraz szerokie opaski! I to właśnie ten ostatni dodatek na tyle przypadł mi do gustu, że postanowiłam przenieść go do mojego nadmorskiego outfitu. Kolczyków i okularów pilotek, również nie mogło tutaj zabraknąć. W kwestii makijażu postawiłam na wakacyjny luz, podkreślając jedynie usta błyszczykiem.

A czy Wy lubicie geometryczne wzory na ubraniach?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Sukienka - Reserved
Okulary - Sinsay
Opaska - Ale Hop
Kolczyki - Medicine

74 komentarze:

  1. wyglądasz przepięknie <3 na zdjęcia aż miło popatrzeć gdy za oknem szara jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;) gdy za oknem jest szaruga to ja lubię sobie pooglądać zdjęcia z wakacji żeby chociaż na chwilę przypomnieć sobie to ciepełko ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  2. Przyznam, że zdecydowanie wolę bardziej geometryczne wzory niż kwiaty.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli lata 60-te jak najbardziej trafiają w Twój gust ;)

      Usuń
  3. Piękna stylizacja. Zdjęcia mają w sobie tyle radości i wakacyjnego luzu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) o tak te wakacje były bardzo udane ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  4. Sukienka bardzo ładna idealnie pasuje ma letnie wypady. Szkoda, że lato już się skonczyło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale jesień też ma swój urok ;)

      Usuń
  5. Niesamowita sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie super widoki :) Pozazdrościć ;) Szczególnie w ten jesienny wieczór :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak widoki były wspaniałe ;) szkoda że wakacje tak szybko zleciały :(

      Usuń
  7. Piękne widoki i ta pogoda....eh a tu za oknem szaro i buro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego słoneczka szczególnie mi brakuje

      Usuń
  8. Kochana przypomniałas mi wakacje w te chłodne dni :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty masz piękne długie włosy :) Świetna stylizacja, niby tak nie dawno było słońce a już mi go brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  10. Wonderful dress, u look really perfect!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka :) Miło popatrzeć na takie wakacyjne zdjęcia, gdy za oknem szaro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) o tak aż cieplej się robi ;)

      Usuń
  12. No, no kochana udało Ci się! Zatęskniłam za wakacjami!!! <3
    Przepięknie wyglądasz - a słoneczne promienie bez wątpienia dodają uroku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to nie wiem czy to dobrze czy też nie ;)
      Pozdrawiam również Kochana :*

      Usuń
  13. Ja też niedawno opublikowałam ostatnią letnią stylizacje 😯
    Ale jesień tez bardzo lubię ☺
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Ta sukienka pięknie podkreśla Twoją urodę ❤
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bo można nieźle poszaleć ze stylizacjami i z warstwami ;)
      Buziaki i dziękuje :*

      Usuń
  14. Piękna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ bym chciała, żeby lato wróciło! Ostatnio pogoda dopisuje, ale to nie to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) no ale coż Nam pozostało..trzeba się nacieszyć tym co jest ;)

      Usuń
  16. Lubię geometryczne wzory na ubraniach :) Twoja sukienka prezentuje się naprawdę fajnie i nic tylko czekać kolejnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju wzory ;P
      Miło mi że podoba Ci się moja stylizacja :*

      Usuń
  17. jejku! jak cudownie :) bardzo miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) szczególnie miło ogląda się takie zdjęcia gdy za oknem szaro-buro

      Usuń
  18. Świetne zdjęcia, poczułam powiew lata :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia! Bardzo ładna sukienka :) Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale przypomniałaś letni klimat, aż się rozmarzyłam.. :). Podoba mi się opaska. Jestem ciekawa czy pasowałaby mi do grzywki na prosto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w połączeniu z grzywką wyglądała by całkiem nieźle ;) Koniecznie po przymierzaj w sklepach ;)

      Usuń
  21. Wonderful post, dear! ♥ It looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajććć szkoda, a tak miło było nacieszyć chociaż oko tymi pięknymi egzotycznymi i słonecznymi fotami :(
    Zazdroszczę Ci kochana :)

    Pięknie wyglądasz, a sukienka jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że moje propozycje na jesień także przypadną Ci do gustu ;)

      Usuń
  23. Wyglądasz pięknie, masz śliczne, długie włosy ! Patrząc na Twoje zdjęcia zatęskniłam za ciepłem i wakacjami. Ja nie przepadam za geometrycznymi wzorami jednak sukienka bardzo mi się podoba.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) geometryczne wzory czasami naprawdę się przydają ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  24. Aż się zachciało lata. Piękny look!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie Ty masz cudoooowne włosy:) Piękne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) a ile mam z Nimi roboty ;D

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) Słońce i morski klimat robią swoje ;)

      Usuń
  27. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka, ma ciekawy wzór :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;)
      Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  29. Ciekawa stylizacja - interesujący pasiasty wzór - bardzo lubię geometreczne wzory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że także jesteś fanką geometrycznych wzorów ;)

      Usuń
  30. uwielbiam te Twoje letnie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło ;) niestety to już ostatni w tym roku :(

      Usuń
  31. so nice post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna z Ciebie KOBIETA - jesteś bardzo fotogeniczna,aż miło popatrzeć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;) nie wiem czy to widać ale bardzo lubię pozować do zdjęć ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  33. Piękna sesja! Szkoda, że już nie ma lata.
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale jesień też ma swoje plusy ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. Such a beautiful dress, it combines really well
    with those sun glasses :D kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, jak ja tęsknię za taką pogodą. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger