22.2.18

GAMISS DRESSES


Witajcie Kochani!

 Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma propozycjami stylizacji na zbliżający się Dzień Kobiet. 2 tygodnie zlecą bardzo szybko, a do tego czasu dobrze wiedzieć co chce się założyć! Ale ten dzień to nie tylko ubrania, a również kwiaty, które w tym dniu powinna dostać każda kobieta. Wplotłam we wszystkie propozycje sukienek inny rodzaj roślin, aby każda z Nas znalazła coś dla siebie. Wiem, że nie każda kobieta lubi róże, a więc proponuję hortensje, tulipany, goździki itp. Są tutaj sukienki przeznaczone dla różnych sylwetek, jedne bardziej podkreślające kobiece kształty, a drugie pozwalające je nieco zakryć. Kolory od neutralnych i zimowych, po te żywsze i zarazem odważniejsze! W końcu wiosna już tuż tuż, a więc i Nasza garderoba powinna nabrać nieco więcej barw. Jeżeli chodzi o wzory to postawiłam na klasykę, czyli paski, krata i groszki. Nie można nie wspomnieć tutaj również o pojawiającej się koronce, czyli materiale typowo eleganckim i kobiecym. Wszystkie sukienki pochodzą ze sklepu Gamiss, który posiada szeroki ich asortyment.

Chętnych zapraszam do sklepu GAMISS oraz na ich Instagrama.

Która z moich propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu? 
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*















GAMISS


INSTAGRAM GAMISS


50 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bordowa sukienka. Ślicznie się prezentuje.
    Dużo ładnych rzeczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) zdecydowanie jest to najbardziej kobieca propozycja ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Red dress barszo mi się podoba ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 :d mam tą sukienke niestety nie trafiłam z rozmiarem a szkoda :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ..wielka szkoda:( może krawcowa coś poratuje? ;)

      Usuń
  4. Dużo ciekawych propozycji. Mnie w oko wpadła czerwona. Mam podobną do tej oliwkowej. Uwielbiam ją.,

    OdpowiedzUsuń
  5. Hortensje i goździki to moje ulubione kwiaty, sukienki do nich przypiete również mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam goździki , w końcu to właśnie te kwiaty najbardziej kojarzą się z dniem kobiet ;)

      Usuń
  6. Bordowa sukienka z koronką przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pink Dress, dla mnie jest idealna <3 Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością znalazłabym tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółty to mój ulubiony kolor więc stawiam na yellow dress. Ale pozostałe też są niesamowite. <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Żółć to kolor który mało kto lubi ale ja również z chęcią go noszę ;)

      Usuń
  10. Mi teraz do gustu przypadła krata i pewnie to ją bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata zawsze w modzie także dobry wybór ;)

      Usuń
  11. rzadko chodzę w sukienkach niestety, ale podoba mi się ta bordowa i khaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że mimo to wpadło Ci coś w oko ;)

      Usuń
  12. Niebieska pastelova jest przepiękna!! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak :) w sam raz na zbliżającą się wiosnę ;)

      Usuń
  13. Zakochałam się w tej bordowej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.2.18

    Wszystkie są śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi że wszystkie Ci się podobają ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Ta koronkowa jest świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) ja również tak uważam ;)

      Usuń
  16. Czerwona sukienka jest cudowna.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwona cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ta różowa sukieneczka idealna dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka z zaprezentowanych stylizacji bardzo mi się spodobało, jednak gdyby miała wybrać tylko jedną to zauroczyła mnie koronkowa bordowa sukienka. Ślicznie się prezentuje i jest mega dziewczęca. :D
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą że jest to najbardziej dziewczęca a w zasadzie powiedziałbym kobieca wersja ;)

      Usuń
  20. Ciekawe propozycje.Czerwien mój ulubiony kolor.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać czerwień wygrywa w tym zestawieniu ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  21. Wszystkie propozycje ciekawe...ale chyn=ba najbliższa mojej osobowości to olive look... taka naturalna:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tym razem do łazienki ...mojego małego SPA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najbardziej neutralny kolorek pasujacy niemalże każdej z Nas ;)
      Na pewno do Cb zajrzę ;)

      Usuń
  22. Stworzyłaś bardzo fajne propoycje stylizacji :D Super post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2018/02/hey-hey-hey.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć takie słowa ;) przyznam że sporo czasu temu poświęciłam ;)

      Usuń
  23. Czerwona stylizacja - to jest coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Żółta w kropki, dla mnie bomba 💣

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger