20.2.17

UNIQUE GIFTS


Witajcie Kochane!

W moim dzisiejszym poście chciałam Wam zaprezentować moje Walentynkowe upominki. Są to prezenty zarówno od chłopaka jak i od taty. Pierwsze to przepiękne pudełeczko w romantycznym stylu, które totalnie wpasowuje się w klimat mojego pokoju. W pokoju każdej z Nas nie może zabraknąć powiększającego lusterka, które świetnie wspomaga przy wykonaniu precyzyjnego makijażu. Do tego do przetestowania fioletowa szminka marki Luxe wpadająca w klimaty lat 20 tych i coś na osłodę ;). Największą niespodzianką tego dnia był zdecydowanie Glossybox, o którym marzyłam od dawna... chłopak sprawił mi naprawdę miłą niespodziankę. Zapewne wiele z Was zna już tą zawartość z innych blogów, ale jak dla mnie to pierwszy tego typu box. Jego zawartość to: krem do rąk Farmona, którego nigdy za wiele i jestem ciekawa czy dobrze sprawdzi się w mrozy? Kolejny to wzmacniający szampon marki Vis Plantis, jako że jestem włosomaniaczką bardzo ucieszyłam się z tego produktu i nie mogę doczekać się jego testowania. Number one Glossyboxa to primer Joko, który zastosowałam jako rozświetlacz i sprawdził się świetnie. Jego płynna formuła mnie zachwyciła i utrzymywał się naprawdę długo. Próbka do włosów marki Wella to mały dodatek, ale chętnie go wypróbuje, jednakże najbardziej ciekawa jestem tuszu z Collistara, o którym słyszałam wiele dobrych opinii. Na sam koniec maseczka z Garniera, nie ma nic lepszego jak domowe spa z takim dodatkiem. Mam nadzieję, że i Wasze Walentynkowe prezenty były udane ;)

A czy Wy stosowałyście któryś z tych produktów?
Piszcie koniecznie ;)
Buziaczki :*











69 komentarzy:

  1. fajna zawartość Glossybox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się ;) jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  2. Miałam z tego tylko maskę Garniera, ale wersję niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się u Cb sprawdziła ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak, zdecydowanie. Chętniej do niej wrócę :)

      Usuń
  3. Och ile fanciochów Kochana ! Ten Primer - chętnie bym go skradła hihih :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primer jest genialny ;) przekonałam się do niego na tyle że na razie Mary lou manizer poszedł w odstawkę ;P
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Świetna maseczka! Widziałam ją w Rossmanie :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także i od dłuższego czasu zastanawiałam się nad jej zakupem ;)

      Usuń
  5. Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę świetne prezenty ;) to czekamy na recenzję boxa.
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i daj znać u mnie; )
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) teraz pora na testowanie ;)
      Pewnie ;) chętnie do Cb wpadnę ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Produkty mi nieznane, ale na maseczkę z Garniera to bym się skusiła z wielką chęcią. Wierzę, że ten box beGlossy jest godny polecenia. Tyle równości. Pozdrowionka cieplutkie. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska jest chyba najbardziej znanym produktem z tego boxa ;)
      Mam nadzieję że wszystko się sprawdzi ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Anonimowy21.2.17

    Z chęcią przygarnęłabym WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D cieszę się że Ci się podoba ;)

      Usuń
  9. Ciekawe produkty, słyszałam gdzieś o maseczce z Garniera.
    To pudełeczko jest piękne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także słyszałam o niej raczej dobre opinie no ale zobaczymy czy sprawdzi się i u mnie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa czy jest dobra ;).

      Usuń
  10. Pudełeczko najbardziej mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest urocze ;) i pasuje do mojego pokoju ;)

      Usuń
  11. Nice post really like it
    Top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;)
      have a nice day ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) mam nadzieję że sprawdzą się u mnie ;)

      Usuń
  13. Jedyne co miałam to maskę garniera - ale zieloną bodajże - dla mnie okazała się bubelkiem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda że u Cb się nie sprawdziła :( jestem ciekawa czy ta różowa zda egzamin u mnie.
      Buziaki :*

      Usuń
  14. super prezenty otrzymałaś :) postarali się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) to fakt ;) naprawdę jestem zadowolona ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Super upominki! Ja od swojego chłopaka dostałam różę i ogromnego misia :)
    Zapytałaś o wspolną obserwację, ja już i czekam na rewanż ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO jak słodko ! ;)
      Dzięki kochana ;)

      Usuń
  16. Fajne prezenty. To pudełko bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty :) Ja dostałam tylko róże ;/ Masz wspaniałego chłopaka, że daje ci takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty to zawsze miły gest ;) Dzięki kochana ;) No muszę przyznać że dba o mnie ;P

      Usuń
  18. So beautiful gift my dear I love home made in particoular
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektórych nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się że u mnie mogłaś je poznać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Śliczne upominki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. What a wonderful box! These masks from Garnier is very popular now))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ;) I know that's why i need to try this mask ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  23. Nigdy nie miałam, ale produkty które Ci się trafiły wyglądają kusząco :) dodatkowo niespodzianki zawsze są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak chyba najbardziej ucieszyła mnie ta niewiadoma haha ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Super upominki :)
    Wspólna obserwacja? -> ja już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę zawartość pudełeczka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego z tych produktów, bardzo fajne pudełko!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny lizak:)
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przesłodki ;) szkoda go zjeść ;)
      Pewni ;)

      Usuń
  28. Ta paczuszka w te kotki jest mega słodka! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ;) jak ją zobaczyłam to byłam w szoku że chłopak tak ładnie zapakował prezent ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Thank you so much ! ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne to drewniane pudełeczko :)
    W styczniowym pudełku ShinyBox też był ten rozietlacz z Joko i krem z Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten rozświetlacz jest naprawdę genialny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger