3.1.17

GRUNGE EFFECT


 Witajcie Kochane! 

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym noworocznym postem. Klimat zdjęć utrzymany jest w naszej mroźnej zimie, która tak naprawdę zagościła u nas niedawno. Dzisiejsza stylizacja odbiega nieco od mojego kobiecego stylu, poprzez pewne grunge'owe elementy. Grunge kojarzony jest przede wszystkim z muzyką, bo w końcu nazwa ta oznacza gatunek rocka alternatywnego. Najbardziej kojarzonym zespołem jest oczywiście Nirvana, a co za tym idzie niechlujny styl Kurta Cobaina. Styl ten kojarzony jest z buntownikami, swobodą oraz miszmaszem. Czym bardziej dane rzeczy od siebie odstają tym lepiej! Podstawą tego stylu są koszule w kratę, bluzy, t-shirty z logiem danego zespołu,  porościągane swetry, potargane rurki lub mini spódniczki. Jeżeli chodzi o akcesoria to zazwyczaj czapki beanie, kapelusze, ciężkie buty typu glany lub jeżeli pogoda dopisuje wygodne tramposze. Nie zapominajmy również o ciężkiej biżuterii takiej jak łańcuchy, ćwieki. Postanowiłam, więc zainspirować się nieco i założyłam ciepłą bluzę z Calvina Kleina w połączeniu z mini spódniczką daję to fajny balans. Jako obuwie wybrałam buty na sznurowanie w militarnym stylu. Kurtka puchowa w taką pogodę jest najlepszym wyjściem. Moje akcesoria pochodzą ze sklepu DRESSLILY. Torebka na łańcuszku jest na pewno elegancka, jednak jej metaliczny odcień i łańcuch wpasowują się w klimat outfitu. Czapka wraz z chokerem podkreślają dany styl, a przy tym wpisują się w aktualne trendy. Cała stylizacja jest totalnym mixem, jednak przyznam szczerze, że czułam się w niej bardzo dobrze. 
Chętnych zapraszam do sklepu DRESSLILY oraz na ich INSTAGRAMA I FACEBOOKA.

A czy Wy macie swój ulubiony element kojarzony ze stylem grunge?
Piszcie Koniecznie ;)
Buziaczki :*

PS.Proszę Was o klikanie w linki :*









Bluza - Calvin Klein
Spódnica - New Yorker
Kurtka - H&M
Czapka  - DRESSLILY
Torebka - DRESSLILY
Choker - DRESSLILY
Buty - Venezia

DRESSLILY


INSTAGRAM

FACEBOOK


DRESSLILY PROMOTION

71 komentarzy:

  1. Na Twoje włosy nie mogę się napatrzeć, torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;)
      Torebka jest rewelacyjna ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bluza widzę juz poszła w ruch! Super w niej wygladasz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogłam się doczekać aż ją założę ;)
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Tak bardzo podobają mi się takie matowe odcienie pomadek/szminek, którą miałaś na zdjęciach! Super wyglądasz w tej bluzie i czapce!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! ;) Królują w mojej kosmetyczce ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje :*

      Usuń
  4. Uwielbiam taki styl! Super wyglądasz :)
    poklikane- 4,50$, 25,37$, 1,26$
    mogłabym poprosić także o poklkanie w linki u mnie w najnowszym poście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) ja również czuje się w nim bardzo dobrze ;)
      Oczywiście wpadnę do Cb :*
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Boska torebka :) Dzięki niej całość nabrała innego charakteru :) I ten makijaż boski :) poklikane :) $4.50; 25.37; $1.26;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Torebka zmienia charakter tego outfitu ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Super, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana ! ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Bluza genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zauroczyła torebka, jest śliczna;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na pewno przez te parę dni będzie nieodłącznym elementem każdego stroju ;)

      Usuń
  9. Fajna torebka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka, torebka i czapka są moimi faworytami tej stylizacji! No i oczywiście Twój uśmiech :)
    A torebeczka naprawdę świetna, strzał w 10! Sama podobnej już długo szukałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;) Ja także długo polowałam na taką torebeczkę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Happy New Year :*
      xoxo

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba kolor szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) to jedna z moich ulubieńców z Golden Rose ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie !! Uwielbiam wchodzić na Twojego Bloga bo zawsze znajduję mnóstwo cudnych inspiracjii!! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) Miło mi że moje stylizację mogą Cie zainspirować ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. ¡¡QUE BELLA ERES!! ME ENCANTA TU OUTFIT , TU BLOG , TODO , SIMPLEMENTE LO AMÉ , SALUDOS DESDE BOLIVIA.

    Sempiterna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ! ;)
      Kisses from Poland :*

      Usuń
  15. Bluza jest świetna, co do stylu to kiedyś się trochę tak ubierałam, obecnie mi przeszło, ale sentyment został ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ja czasami lubię totalnie odmienić mój kobiecy look ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Czasami i kobieta musi inaczej się ubrać , nie tylko elegancko :) Ja czasami lubię założyć dresy :D
    Ślicznie wyglądasz w każdym stylu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kobieta zmienną jest ;) Dresy w połączeniu ze szpilkami to coś co lubię ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  17. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt końcowy bardzo ciekawy :) nie spodziewałam się, że spódniczka w połączeniu z bluzą może tak świetnie wyglądać :)
    piękny kolor szminki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Chciałam nieco przełamać zasadę że bluzę nosi się tylko do spodni ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  19. Zakochałam się w tej bluzie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego samego uczucia doznałam widząc ją po raz pierwszy w sklepie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Piękne masz włosy:) cudowne zdjęcia:) świetna bluza i czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bluza jest super :) Świetna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a do tego jest bardzo przyjemna i cieplutka ! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Bardzo dziękuje ;) staram się za każdym razem najlepiej jak potrafię ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Całość bardzo mi się podoba, chyba każda z nas lubi czasem zastąpić szpilki podobnymi butami i stać sie grungeową dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! ;) czasami miło poczuć się buntowniczką z wyboru ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. bardzo fajna stylizacja :) najbardziej podoba mi się torebka i bluza :) do tego mocno pomalowane usta ! super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten duet jest także moim ulubieńcem w tej stylizacji ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  25. Śliczne zdjęcia i fajnie wyglądasz w takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna szminka, usta przyciągają wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bardzo lubię nosić ciemne kolory na ustach w taką pogodę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Bluza CK piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie, genialna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarówno bluza, jak i torebka bardzo ładnie się prezentują :) Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja! chociaż ja bym pewnie zamarzła, bo zmarzluch ze mnie straszny :D A na Twoje włosy nie mogę się napatrzeć!
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. How cool! Amazing look!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, post świetny ♡♡ pozdrawiam :* ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, post świetny ♡♡ pozdrawiam :* ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. taka bluza mi sie marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna <333 , prześlicznie wyglądasz.
    Zdjęcia cudo
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Cała stylizacja bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta bluza, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja i makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny makijaż. Bardzo współgra ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny outfit :) Mega mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko super, makijaż bardzo Ci pasuje. Widzę że stawiasz na markowe ciuchy, ja również staram się takie nosić. Mam super sklep outlet gant już nie raz się sprawdził na zakupach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger