21.11.19

WINTER SCARF


Witajcie Kochani!

W tą jesienną aurę przybywam do Was ze stylizacją klasyczną i kobiecą. Jej ważnym elementem niewątpliwie jest szal, który to umówmy się jesienią i zimą jest Naszym najbliższym przyjacielem. Ważna jest przede wszystkim jego długość, a także miękkość. Ten znany w dzisiejszych czasach element garderoby wywodzi się z Indii, które są kolebką kaszmiru i to właśnie z niego powstawały pierwsze szale. Jednakże to co ciekawe to fakt, że  początkowo nosili je mężczyźni. Modę na orientalne szale w Europie zapoczątkowała w XVIII w. żona Napoleona, której to mąż przywiózł owy dodatek z jednej ze swoich egzotycznych wypraw. Początkowo była do nich sceptycznie nastawiona jednak z czasem tak bardzo je pokochała, że zaczęła je używać do dekoracji wnętrz, a także do tworzenia z nich sukienek. W późniejszym XIX w. chusty na szyję stawały się coraz bardziej skomplikowane, które to znowóż mężczyźni nosili z bardzo wysokim kołnierzem koszuli sięgającym prawie oczu. Aktualnie mamy taki wybór szali, że można naprawdę poszaleć i powiedziałabym, że bardziej przypisywane są kobietom niż mężczyznom. Mój szal marki Guess zakupiłam w sklepie Peek&Cloppenburg, który to ma tak szeroki wybór asortymentu, że nie mogłam się zdecydować co wybrać. Jednakże piękny wzór oraz fakt, iż jest dwustronny i po jego odwróceniu totalnie zmienia charakter ostatecznie mnie przekonał. Do tego dodatku dobrałam białe spodnie, szary golf przeplatany srebrną nitką oraz skórzaną kurtkę. Aby nieco się wydłużyć postawiłam na wysokie kozaki na słupku. Całość jest nieprzekombinowana i klasyczna! ;)

Chętnych zapraszam do sklepu Peek&Cloppenburg

A Wy jesteście fanami szali?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*













Golf - Noname
Spodnie - Lidl
Kozaki - Wojas
Torebka - Guess
Kurtka - Zara

60 komentarzy:

  1. Mam mnóstwo szali, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) szal do najlepszy dodatek na zimę ;)

      Usuń
  2. Szal jest rewelacyjny 😍
    Bardzo mi się podoba, chociaż jeśli chodzi o szale ,wolę kominy
    Ten który masz na sobie jest przepiękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś także preferowałąm kominy ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój szal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę.. żona Napoleona zapoczątkowała? Hmm... to Ci dopiero;)) Jeszcze nigdy nie miałam białych spodni- kto wie, może kiedyś się do nich przekonam ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie! od dawna o tym marzyłam i nadszedł czas, kiedy się odważyłam coś nagrać. Wszystko bardzo średnie ale z biegiem czasu mam nadzieję, że będzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe prawda? ;) białe spodnie jak dla mnie są niezwykle eleganckie ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Mimo,że uwielbiam szale to ich historii nie znałam, aż do dziś. Bardzo przyjemna, stosowana stylizacja. Sama bym taką włożyła. A co do szala, to co tu dużo mówić - jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że mogłaś ją poznać właśnie u mnie ;)

      Usuń
  6. Z takim szalem od razu robi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten szal :). Widzę, że skompletowałaś go z torebką :P. I do tego ten twój uśmiech, kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą porę roku za szale. Z napisami akurat nie lubię, no ale trzeba pokazać markę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogolnie nie lubie firmy GUESS jakos do mnie nie przemawia, a ich produkty wygladaja troche tandetnie. Aczkolwiek ten szal do mnie przemowil i z checia sama bym go capnela :D Wyglada na porzadny i cieply *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji, dużo ich rzeczy jest kiczowatych ale znajdą się także takie któe są oryginalne i delikatne ;)

      Usuń
  10. Piękny masz ten szal. Na taki bym się skusiła, bo ogólnie to niecierpię mieć coś pod szyją. Łaskotki robią swoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak ;) myślę że z tym szalem byś się polubiła ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam jesienią otulać się szalami. Twój jest bardzo ładny!!! Idealnie dopełnia Twoją stylizację :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jak szal jest jednocześnie ładny i ciepły. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny szal! Wygląda na ciepły, mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o! Dzięki że mi przypomniałaś bo miałam sobie kupić szal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! mam nadzieję że kupiłaś jakiś fajny ;)

      Usuń
  15. Świetna stylizacja :) Ubrałabym się tak do pracy, ale również na spotkanie ze znajomymi :) Szali podoba mi się mnóstwo, ale jak na razie mam jeden cieplusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba ;) ta stylizacja nadaje się na wiele okazji ;)

      Usuń
  16. szal jest przepiękny- idealny wręcz na te porę roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szal ma bardzo przyjemne kolory :) Jestem fanką szali i mam ich chyba z dziesięć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love scarves, this is very beautiful. Beautiful pictures!

    https://heytreesjeblog.blogspot.com/2019/11/beauty-haul-impression-maquibeauty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ten szal :D idealny na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) jest cieplutki i milutki zarazem ;)

      Usuń
  20. Anonimowy26.11.19

    Super szal i bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny szal. Ma bardzo ładne kolory. Firmę guess bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) chociaż dużo rzeczy jest kiczowatych

      Usuń
  22. Uwielbiam takie szaliki :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh so cute style~ i love it the boots darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Cute and cozy look! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny wzór i kolory, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przepięknie, cudowna stylizacja :)
    Uwielbiam szale, im większe i cieplejsze tym lepiej :)
    Jest to nieodłączny element moich jesienno zimowych stylizacji :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój także! ;) nie wyobrażam sobie zimy bądź jesieni bez szala ;)

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger