13.11.19

LVIV FIDDLER CAP


Witajcie Kochani!

Jakże miło mi, że mogę Wam pokazać ten post do którego zdjęcia zostały zrobione w przepięknym miejscu. Z racji ostatniego długiego weekendu postanowiłam wybrać się wraz z chłopakiem do Lwowa. Miasto te zdeydowanie mnie oczarowało i jestem pewna, że na pewno tam wrócę. Okazałe budowle i zabytki nie mogły zostać ominięte na moim blogu, dlatego też postanowiłam, że ukażę tą najpopularniejszą budowlę z całego Lwowa, a mianowicie Operę. Te majestatyczne dzieło sztuki powstało w 1896 r., a zostało zaprojektowane przez Zygmunta Gorgolewskiego.  Jako że przechadzając się ulicami tego miasta czułam się niczym w czasach międzywojennych to postanowiłam to podkreślić stylizacją. Sukienka ze sklepu Rosegal, którą mam na sobie była idealna na wycieczkę w jesienną pogodę, jej gruby splot bardzo mnie ogrzewał a przy tym wyglądał nietuzinkowo. Piękną dekoracją jest falbana na samym dole dodająca dziewczęcego akcentu. Myślę że to co zwraca największą uwagę w tym looku to kaszkiet który pojawił się już w XVIII w. oraz w latach 30 tych XX w.  Często oglądając filmy przedwojenne jak i z czasów II wojny światowej można napotkać się na ten ciekawy dodatek zarówno w garderobie damskiej jak i męskiej. Mnie również się bardzo spodobał. Moją stylizację wykończyłam militarnymi butami oraz ciemnym okiem.

Chętnych zapraszam do sklepu Rosegal oraz na ich Instagrama. Dodatkowo posiadam kod zniżkowy na hasło: RGN20

A co Wy myślicie o mojej stylizacji? Jak Wam się podoba Lwowska sceneria?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*












Sukienka - Rosegal
Czapka - Noname
Buty - Bershka

33 komentarze:

  1. Great outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał piękne włosy! Cudne :)
    Super, ze mieliscie okazje wybrać się na wycieczkę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Super miejsce do robienia zdjęć! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie również ta sceneria robi wrażenie 😍
    Mistrzowsko dopasowalas stylizacje do niej 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Buty-sztos ❣
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. A nice fancy cap!
    I like your sweater with little ruffles at the edge

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Ta czapka bardzo Ci pasuje, jednak wątpię abym sama się na nią zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja idealnie komponuje się z tym miastem :). Jak zawsze pięknie :*.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor ma ta swetrowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowo! W moich ulubionych kolorach :)
    Ale najbardziej to Ci zazdroszczę włosów, są po prostu oblędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Najchętniej sama kupiłabym sobie taką sukienkę, ale mam inne wydatki.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  12. Miejsce jest naprawdę cudowne :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale boskie wykończenie sukienki. Nie widziałam nigdzie takiej. Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne są te zdjęcia, pięknie wyglądasz!
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.11.19

    Super zdjęcia i bardzo ładne miejsce.
    Stylizacja świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz kochana, pasuje Ci ten kaszkiecik:D Buźka :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sweterkowa sukienka, ładny ma kolor. Idealnie pasuje do naszej jesiennej stylizacji. Brakuje nam jednak jakiegoś dodatku w postaci łańcuszka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, piękna sukienka, piękne włosy i przepiękna TY *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka piękna, co do nakrycia głowy to jestem na nie. Nie mogę się do niego przekonać, choć Ty wyglądasz w nim jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz :) Super czapeczka, do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna sukienka na zimne dni. Masz niesamowite włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym w końcu pojechać do Lwowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swetetkowe sukienki uwielbiam, Lwów równie dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  24. Milutka, cieplutka sukienka a do tego jaka śliczna. Dowód na to, że w chłodne dni można się znakomicie prezentować :) Świetne zdjęcia w pięknej scenerii, muszę się kiedyś wybrać do Lwowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bretonka świetnie pasuje do tej sukienki:) SUPER
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna na jesień, aż sie cieplutko robi od tej wełny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25.11.19

      To raczej nie jest wełna, a akryl lub wprost polyester/polyamid (100% sztuczne tworzywo).

      Usuń
  27. lubię takie cieplutkie sukienki oversize, w sklepach internetowych można je często kupić w dobrej cenie :) też najczęściej do nich wybieram sznurowane buty za kostkę i jakąś listonoszkę w pasującym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy24.5.20

    Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger