28.11.19

DERMENA COSMETICS


Witajcie Kochani!

Muszę przyznać, że ostatnio na tyle mocno skupiam się na modzie i stylizacjach, że posty urodowe na moim blogu są rzadkością. Czasami warto, jednak zrobić sobie pewnego rodzaju odskocznię. Już jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy z marką Dermena, z którą już kiedyś miałam przyjemność kooperować. Wcześniej testowałam szampon, a tym razem coś bardziej pielęgnacyjnego. W przepięknie zapakowanej torebce mogłam znależć krem do twarzy, krem pod oczy, a także piankę do mycia twarzy. Z racji tego, że jestem alergikiem i niestety nie mogę kupować każdego kosmetyku ze względu na różne uczulenia pojawiające się na skórze. Seria Hydraline, którą miałam okazję testować przez jakiś czas jest przeznaczona do skóry odwodnionej, skłonnej do łuszczenia, a także podrażnień. Przyznam, że do każdego nowego kosmetyku podchodzę raczej sceptycznie bo obawiam się rozczarowań. Jednakże żaden z tych produktów mnie nie zawiódł. Pianka spełnia swoją funkcję, po zmyciu makijażu płynem micelarnym przechodzę do drugiegu etapu oczyszczania w czym pomógł mi ten kosmetyk. Na ręczniku po wytarciu twarzy nie zostają żadne ślady make-upu. Kolejny etap to krem, który jest lekki, przyjemny i szybko się wchłania. Ostatnim element mojego trio to krem pod oczy który zmiękcza i uelastycznia naskórek. Ten kosmetyk jest dla mnie największym miłym zaskoczeniem, ponieważ to właśnie oczy są u mnie najwrażliwsze, a on sprawił że skóra jest w lepszym stanie. Cieszę się, że mogłam przetestować te produkty i już teraz wiem, że na pewno do nich powróce ;).

Chętnych zapraszam do zapoznania się z ofertą marki Dermena.

A czy Wy testowaliście produkty marki Dermena? 
Macie swojego ulubieńca?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki:*








 



Kosmetyki- Dermena


49 komentarzy:

  1. Kosmetyki znam i lubię :).
    A swoją drogą masz świetną kolorystykę łazienki :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że u Cb także się sprawdziły ;)
      Dziękuje ;) jest świeżo po remoncie ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię te kosmetyki :) Dobrze działają na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the beautiful post!Have a nice day)  

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kosmetyków ale brzmią ciekawie.
    Pozdrawiam :)


    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyków nie znam, pewnie dlatego że nie mam problemu z alergią i nie szukam specjalistycznych produktów. Jaką Ty masz uroczą opaskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazadroszczę! ja muszę uważać jakie pordukty stosować ;)
      a co do opaski to dziękuje dorwałam ją na promocji ;)

      Usuń
  6. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zapomniałem trochę o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to chyba nic od nich nie miałam i nie używałam, ale to pewnie dlatego, że u mnie takie chwile z nakładaniem kremów, czy maseczek to niezwykła rzadkość grrrr
    jakoś nie mogę się do tego zebrać, wciąż moja doba ma za mało godzin :P hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak dzień powinien być dłuzśzy ;) znam ten problem ;)

      Usuń
  9. Nie miałam ich:) Fajna opaska na włosy! :D :*

    Pozdrawiam,
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą być fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna opaska 😍
    Nie słyszałam wcześniej o tej marce
    Jednak chętnie bym wypróbowała te kosmetyki 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można je zobaczyć w aptekach ;)

      Usuń
  12. Z chęcią sama przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) u mnie sprawdziły się rewelacyjnie ;)

      Usuń
  13. Ja jeszcze nie miałam okazji testować tej marki ;). Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że beziesz miałą okazję ;)

      Usuń
  14. Produktów nie stosowałam. Koniecznie muszę sobie kupić taką opaskę :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaskę dorwałam na promocji ;P totalnie mnie urzekła ;)

      Usuń
  15. Kojarzę markę, ale nie miałam okazji testować. Świetna opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dawno nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great set to help you unwind before bed.
    I've never tried this brand.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes you're right! ;) This cosmetics are really good for dry skin

      Usuń
  18. Miałam kiedyś od nich odżywkę i bez szału. Ale te kosmetyki bym wypróbowała. Swoją drogą fajna opaska. Muszę sobie też taką kupić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałąm szampon i był ok. Natomiast ta seria jest naprawdę świetna

      Usuń
  19. Nie miałam, ale bardzo fajne kosmetyki i grunt że działają tak jak powinny :) Lubie takie wpisy, ja jestem amatorem jesli chodzi o nowości wiec z takich wpisów po prostu czerpie radość i widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! miło mi czytać takie pozytywne opinie ;)

      Usuń
  20. Nice product dear! Have a good day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz<3 Przesłodka opaska przydałaby mi się taka:) Nie znam tej marki zupełnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ta opaska jest toatlnie urocza ;)

      Usuń
  22. Miałam kiedyś szampon Dermena na wypadające włosy. Byłoby miło wypróbować coś jeszcze do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz miała okazję to przetesruj tę serię ;)

      Usuń
  23. Nie miałam nigdy tych kosmetyków, ale chętnie wypróbuję. Potrzebuję mocnego nawilżenia, zwłaszcza w okresie zimowym.
    Pozdrawiam, Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! zimą tego typu pielęgnacja jest bardzo ważna ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. Bardzo lubię te kosmetyki. Idealne na zimę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger