6.12.19

UKRAINIAN PATTERN


Witajcie Kochani!

Przedstawiam Wam kolejny i zarazem ostatni wpis z Lwowa. Miasta, które zachwyciło mnie architekturą, pchlimi targami, jedzeniem, a także uliczkami. Na jednej z nich zostały wykonane te oto zdjęcia. Podczas tego dnia chciałam nieco wpasować się w tamtejszą kulturę i założyłam dzianinową sukienkę z przepięknym wzorem. Wzór ten osobiście przypomina mi ukraińskie motywy pojawiające się w tkactwie. Historia haftu ukraińskiego jest bardzo bogata i pojawia się już w 513 r.p.n.e. Zazwyczaj wzór ten pojawiał się w dekoracji strojów ale także we wnętrzarstwie. Takie cudowne motywy można zobaczyć w cerkwiach, których jest od groma w samym Lwowie. Oczywiście rodzaje haftów zależne są od regionów, jednakże to co jest spójne dla nich wszystkich to kolor. Najczęściej pojawia się czerwień, która to jest dominantą w mojej stylizacji. Przepiękna sukienka ze sklepu Rosegal o długości midi zdecydowanie przykuwała uwagę. To co dodatkowo wpadło mi w oko to guziczki, które są idealnym dopełnieniem tej ludowej sukienki. Z racji tego, że wówczas dużo zwiedzałam to zdecydowałam się na militarne trapery. Dopełnieniem całości są czerwone usta, które świetnie korespondują z całością.

Chętnych zapraszam do sklepu Rosegal oraz na ich Instagrama
Dodatkowo posiadam kod zniżkowy na hasło: RGN20

A co Wy sądzicie o mojej sukience? Lubicie takie wzory?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Sukienka - Rosegal
Buty - Bershka

48 komentarzy:

  1. Trafiłaś, bo w tym tygodniu przewinął mi się temat ukraińskich strojów. My akurat rozmawiałyśmy o sławnych bluzkach, ale rzeczywiście wzór Twojej sukienki jest charakterystyczny dla tego kraju. Z chęcią bym Ci podkradła tą sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że na pierwszy rzut oka ten wzór także skojarzył Ci się z ukraińskimi wzorami ;)

      Usuń
  2. Thanks for your sharing 😊 have a lovely december 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najpiękniejsza słowianka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie moja bajka, ale jest utrzymana w świątecznej kolorystyce, więc "na czasie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) kolorystyka faktycznie Bożo narodzeniowa ;)

      Usuń
  5. Sukienka świetna! Bardzo Ci pasuje. Ale włosy wymiatają - są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kreacja! <3 Idealnie wkomponowana w Lwowską kulturę.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) świetnie wspołpgrała z całym tym miastem ;)

      Usuń
  7. Do twarzy Ci w tym kolorze. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentujesz w czerwieni kochana! :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) dopiero od jakiś paru lat czuje sie pewnie w tym kolorze ;)

      Usuń
  9. Sukienka jest świetna. Doskonale pasuje do klimatu miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie mój styl, ale kolorystyka okej :) Mogli to jakoś ciut inaczej ugryźć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej stronie orientalnie a z drugiej mi się kojarzą świeta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o TAK ;) W końcu czerwień i zieleń to barwy najbardziej świąteczne ;)

      Usuń
  13. Sukienka nie do końca jest w moim guście ale Ty prezentujesz sie w niej świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na Lwów na Twoich fotografiach ,sama nabieram ochoty by się tam wybrać 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Sukienka, raczej nie w moim stylu ale jestem zachwycona-kojarzy się ze świętami ,a na dodatek pięknie pasuje do scenerii 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! miasto ttoalnie mnie urzekło i wiem że na pewno tam wróce ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. jaka piękna sukienka!
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentuje :) ukraiński wzór prześliczny, też zwróciłam uwagę na te guziczki <3 Tylko nie wiem czy sama dobrze bym się w niej czuła. Musiałabym przymierzyć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałąm się tego czy będzie dobrze leżeć ale ostatecznie jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  17. Sukienka wygląda naprawdę zjawiskowo - świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna sukienka Kochana, wyglądasz idealnie w tej wersji :* !!! Cudooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) przyznam że czułam się w niej świetnie ;)

      Usuń
  19. Pierwszy raz widzę taką sukienkę, ma w sobie tą ,,duszę" i nadaje niezły charakter. Ślicznie w niej wyglądasz i do tego ten makijaż - bajka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłąś ;)
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Nie zupełnie mój styl, jak zobaczyłam od razu skojarzyła mi się ta sukienka z góralkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a beautiful dress on you! The pattern is so lovely and perfect for December with the red and green!

    Hope that you are having a good week :) We have a Christmas party today I'm really looking forward to!

    Away From Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes it's look a little bit like dress for Christmas ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  22. Bardzo lubię takie maxi sukienki we wzorki :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) czuję się w nich niezwykle kobieco ;)
      Pozdrawiam i dzięuje ;)

      Usuń
  23. piękna ta sukienka, bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger