23.12.17

CHRISTMAS OUTFITS


Witajcie Kochani! 

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z propozycjami stylizacji na wigilię. Już jutro ten piękny dzień, 24 grudnia, w którym to całe rodziny zasiadają do stołu czytając pismo święte, jedząc przepyszne dania i śpiewając kolędy. Oczywiście dla każdej kobiety ważnym elementem w tym dniu jest olśniewający wygląd. Przygotowałam dla Was 3 stylizacje, każda inna i każda na swój sposób oryginalna. Pierwsza to sukienka szyta przeze mnie z 3 tkanin o różnych kolorach: bieli, czerwieni i czerni. Te trzy barwy są na tyle klasyczne i eleganckie, że w sam raz wpisują się w klimat Bożonarodzeniowy. Czarne szpilki oraz urokliwy kołnierzyk są dopełnieniem całej stylizacji. Kolejna propozycja to sukienka ze sklepu Zaful z dzianiny w ciekawym, rdzawo-beżowym odcieniu. Niewątpliwe najbardziej oryginalnym elementem tej sukienki są rękawki z przeźroczystego materiału na których widać haftowane kwiaty. Ostatni outfit to coś dla osób ceniących sobie komfort, czyli zamszowe spodnie z kieszeniami oraz przepiękna biała koszula we florystyczny deseń. Uzupełnieniem tego stroju są złote szpilki dodające uroczystego akcentu. Jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na jeden pasujący do każdej stylizacji, mianowicie grubsza czarna kreska na oku oraz czerwone usta. Jestem bardzo ciekawa co Wy zakładacie na wieczerze wigilijną. Mam nadzieję, że spędzicie te święta w gronie najbliższych, zajadając się smakołykami z uśmiechem na twarzy. 
Życzę Wam Kochani Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

Która propozycja najbardziej Wam się podoba? 1,2,3?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*

Stylizacja nr 1





Sukienka - Projekt własny
Szpilki - Kari

Stylizacja nr 2





 Sukienka - Zaful
Szpilki - Kari

Stylizacja nr 3





Koszula - Reerved
Spodnie - Jagodakwiatkowska
Szpilki - Prima moda


Zaful 

Zaful Christmas

81 komentarzy:

  1. Sukienka z zestawu nr 2 skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj moje również ;) to była miłość od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :)
    Wesołych Świąt
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;)
      Wesołych świąt :*

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta bluzka z przezroczystymi rękawami! Jest świetna.
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia propozycja podoba mi się najbardziej! Cudna bluzeczka, no i te szpileczki <3
    Wesołych Świąt!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podoba Ci się mój propozycja :-). Szpilki faktycznie podkrecaja ten look ;-).
      Wesołych świat kochana

      Usuń
  5. Stylizacja nr 3 jest boska!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się że wszystkie stylizacje wpadły Ci w oko ;-)

      Usuń
  7. Anonimowy23.12.17

    Bardzo ładne stylizacje ^^ Najbardziej spodobała mi się pierwsza :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że propozycja numer jeden wpadła Ci w oko :-)
      Buziaki

      Usuń
  8. Wszystkie stylizacje są przepiękne 😍
    Nr 2 mi się najbardziej jednak spodobał 😍
    Wesołych Świąt 💞😘🎁🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie stylizacja numer 2 wygrywa :-D.
      Dziękuję Kochana i wesołych świat :-*

      Usuń
  9. Kochana, genialne propozycje! W każdym look'u wyglądasz zjawiskowo!
    wesołych świąt :*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:-) Prawdę mówiąc w każdym czułam się świetnie ;-)
      Wesołych świat kochana

      Usuń
  10. NAjbardziej ten z kołnierzykiem mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie najbardziej świąteczny;-)
      Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  11. Już Cię obserwuję zatem ponownie nie mogę 😆

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2, sukienka jest piękna :)
    Chociaż i najlepsze są te cudowne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że ta sukienka wpadła w oko nie tylko mnie ;-)
      Dziękuje i życzę Wesołych świat:-)

      Usuń
  13. Ależ klimatyczne zdjęcia ;) Ostatnia stylizacja to mój faworyt, ale te szpileczki we wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka i wszystkie dekoracje robią swoje w tej sesji ;)
      Dziękuje i życzę Wesołych Świąt :*

      Usuń
  14. Świetne stylizacje, druga sukienka bardzo mi się podoba :) Wesołych Świąt :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ;)
      Również Wesołych Świąt :*:*:*

      Usuń
  15. Świetne propozycje. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są jeszcze w moim sklepie ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  16. Bardzo ładne stylizacje :) Wesołych Świąt kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna choinka! U mnie w domu jak co roku, odwalona tak, że wyglada jakby stała do góry nogami :D
    Co do propozycji ubioru to zdecydowanie 3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! w tym roku totalnie zmieniliśmy kolorystykę dekoracji choinkowych ;). Każda choinka ma w sobie to coś , Twoja na pewno też jest śliczna ;)
      Czyli lubisz stawiać na komfort w czasie Świąt ;) Super ;)

      Usuń
  18. Moim zdaniem druga najlepiej się prezentuje, choć wszystkie są świetne :))
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że propozycja numer 2 przypadła Ci do gustu ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Stylizacja numer 3 chyba najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie zestaw nr 2 jest idealny na wigilie :)
    Masz piękne włosy!

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  21. śliczne propozycje! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie propozycje super, jednak dla mnie najlepsza jest wersja trzecia :D

    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak spodnie bardziej do Cb przemawiają ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  23. Beautiful outfits. I love the shirt with the sheer floral print.
    Your Christmas tree is too cute!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;) My christmas tree has new decoration in this year ;)
      Sure i visit your blog ;)

      Usuń
  24. Chyba wybrałabym ostatnią stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe propozycje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta druga sukienka kest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) mnie totalnie oczarowała ;D

      Usuń
  27. Bosko wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciężko wybrać bom każda propozycja boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę że każda Ci się podoba ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  29. dziękuję, że do mnie wpadłaś. :) świetne stylizacje :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja nr 3 - boska! ☺
    Obserwuję i zapraszam również do mnie 💜

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! ♡
    Bardzo ciekawa sukienka - ta z przezroczystymi rękawami. Pierwszy raz taką widzę ;)
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także oglądając ubrania na stronie sklepu od razu ją zauważyłam właśnie przez te ciekawe rękawki ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;*

      Usuń
  32. Cudowne stylizacje .Miłego dnia w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :*
      Mam nadzieję że Święta udane ;)

      Usuń
  33. Stylizacja nr 2 najbardziej przypadła mi do gustu! Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że Ci się podoba ;) To również mój faworyt ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  34. I really love all those looks, hope you are enjoying the holiday season.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! ;) yesss my christmas time was amazing ;) I hope your too!
      xoxo

      Usuń
  35. Oh very cute outfits
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej przemówiła do mnie sukienka z tymi cudownymi rękawami <3 super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ta sukienka to mój stanowczy ulubieniec ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  37. Do mnie najbardziej przemawia stylizacja nr 3 - tak się właśnie zazwyczaj ubieram. Ale sukienka nr 2 od razu chwyta spojrzenie, szczególnie te piękne kwiatki na tiulu.

    Ja na Wigilię to jasna bluzka koszulowa i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że moje propozycje Ci się spodobał ;) Twoja stylizacja także jest bardzo elegancka i na pewno wyglądałaś bajecznie! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  38. fajne stylizacje, bardzo łądna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale masz dlugaśne nogi <3 Super stylizacje:) Najbardziej w oko wpadł mi oststni outfit;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger