27.12.17

CHRISTMAS GIFT


Witajcie Kochani!

Wracam do Was po świętach, które spędziłam w rodzinnym gronie w cudownej atmosferze. Mam nadzieję, że Wy również spędziliście je ze swoją rodziną, relaksując się i zapominając o codziennych problemach. Jestem też bardzo ciekawa czy jesteście zadowoleni ze swoich prezentów. Ja w tym roku dostałam przepiękną, a zarazem bardzo ciepłą i wygodną bluzę z Calvina Kleina. Zamiłowanie do tej marki pojawiło się jakieś 3 lata temu kiedy to po raz pierwszy zakupiłam t-shirt o świetnym gatunkowo materiale. Mogę śmiało stwierdzić, że jeżeli chodzi o tą markę to wiem za co się płaci. Początkowo marka ta założona w 1968 r. przez amerykańskiego projektanta z Bronxsu tworzyła jedynie płaszcze. Z czasem wbrew modzie na poliester panującej w tamtych latach Calvin Klein stworzył kolekcje ubrań wykonanych z naturalnych tkanin. Oczywiście to co cechuje tą odzież to wygoda, klasyka, swoboda oraz...unisex! Bo to właśnie to hasło towarzyszy ubiorom, które stają się na tyle uniwersalne, że zostają noszone zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. To samo tyczy się słynnych perfum CK one. Marka ta znana jest także z prowokacyjnych reklam. Po dzień dzisiejszy firma ta mocno się rozrosła tworząc 3 linie: Calvin Klein, Calvin Klein Jeans oraz Calvin Klein Underwear. Bez względu na to czy są to jeansy, bluzy czy bielizna nieodzownym elementem jest słynne logo CK. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji do bluzy wybrałam jeansową spódniczkę, która świetnie współgra z ideą marki. Do tego założyłam czarne wysokie kozaki oraz malutka kopertówkę na łańcuszku, którą przewiesiłam przez ramię.

A jakie Wy dostaliście prezenty?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*  











Bluza - Calvin Klein Jeans
Spódniczka - Stradivarius
Kopertówka - Stradivarius
Kozaki - Takie buty

65 komentarzy:

  1. wow darling you looks stunning realy beautifull styling likes your combo keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! ;) I hope you will visit me often ! ;)
      xoxo

      Usuń
  2. Świetna bluza. Widać, że ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ta bluza pasuje zarówno kobietom jak i mężczyznom także kupuj! ;)

      Usuń
  4. Piekne zdjęcia! Bardzo podoba mi sie panujący klimat!


    ~~~~~~ Miłego dnia Kochana ~~~~~~
    Zapraszam do siebie, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) w zasadzie z przypadku znalazłam taką piękną scenerię ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Bardzo fajna bluza! Podoba mi się ten kontrast między szarością i czerwienią...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ! zdecydowanie nadaje tej bluzie oryginalności ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bluza super. Ja dostałam sporo rzeczy do kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) Na pewno uwielbiasz gotować tak samo jak ja ;) Takie rzeczy zawsze się przydadzą ;)

      Usuń
  7. Och, jakie Ty masz cudowne włosy <3 Odwróciły całą moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;D przed świętami nieco je przycięłam ale chyba nie widać ;p
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. Również bardzo podoba mi się ta bluza. Świetny odcień szarości.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! ;) nie każda szarość to dobra szarość ;)
      Wzajemnie wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  9. Włosy to masz boskie <3 Ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) przed świętami musiałam nieco je skrócić ale w zasadzie to nikt tego nie zauważył ;D
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Anonimowy27.12.17

    Najbardziej spodobała mi się bluza *.* Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to ona gra tutaj główne skrzypce ;D
      Pozdrawiam i dziękuje :*:*

      Usuń
  12. Świetna stylizacja i post w super klimacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!!!
    Obserwuję i zapraszam do siebie CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;)
      Na pewno do Cb wpadnę ;)

      Usuń
  14. super wyglądasz :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluza! Ja dostałam perfumy La Nuit Tresor Lancome. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie urzekły Twoje usta, piękny kolor:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluza, ale na pierwszym planie są boskie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;D miło mi to słyszeć Kochana :*

      Usuń
  18. Jak zawsze wyglądasz cudownie! ♥ :)
    A ta choinka w tle, robi super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się moja stylizacja ;)
      A jeżeli chodzi o choinkę to fakt dzięki niej całą sesja jest ciekawsza ;)

      Usuń
  19. Bluza wpadła mi w oko :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś piękna, a włosy marzenie. Bluzę chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kochana :* a co do bluzy to nie wiem czy dałabyś radę bo od kiedy ją mam nie potrafię się od niej odkleić ;P

      Usuń
  21. Jesteś śliczna to i ubrania super na tobie wyglądają! :D Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny zestaw i ładne zdjęcia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zdążyłam na ostatnie minuty dobrego światła ;)

      Usuń
  23. Fajna ta bluza :) Bardzo podoba mi się torebka - w mojej szafie wciąż brakuje modelu w takim typie :) i super klimat na zdjęciach :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka torebka jest bądź bardzo przydatna jeżeli potrzebujemy tylko telefon kartę i jakieś dokumenty ;) no i w sam raz sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach ;)
      Buziaki :) i wzajemnie wszystkiego dobrego ;)

      Usuń
  24. Świetna jest ta bluza! Wcale się nie dziwię, że się podoba. Wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) dodatkowym plusem jest fakt że od środka posiada polar który niesamowicie grzeje! ;)

      Usuń
  25. Ja też w święta zupełnie nie myślałam o siedzeniu na blogu, tylko caly swoj wolny czas i uwagę poświęciłam rodzinie :)
    dopiero teraz nadrabiam zaległości na moich ulubionych blogach :)

    super bluza <3
    ja ze swoim prezentów rownież jestem zadowolona :)


    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że Ty również zrobiłaś sobie przerwę od blogowania w tym świątecznym okresie ;) czasami tego potrzeba ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*
      Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;)

      Usuń
  26. Zarówno bluza, jak i zdjęcia ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki Kochana! ;)
    Pewnie! ;) Z chęcią ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger