25.10.17

TYPES OF BEAUTY



Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście sporo ciekawostek i nowości, przedstawiam Wam przepięknie sweterki ze sklepu Zaful. Jednak, aby nie było zbyt nudno przyporządkowałam je do typów urody. Tak naprawdę można wyróżnić ich wiele jedni mówią, że jest ich aż 12 inni, że 8 jednak te najbardziej standardowe to 4: wiosna, lato, jesień i zima. Każdy z nich rządzi się swoimi prawami, jednym pasują kolory ciepłe innym zimne. W tym poście chciałam w skrócie przybliżyć opis danego typu urody, pasującą mu kolorystykę, a także polecić odpowiednie kolorystycznie kosmetyki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja i każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. Jeżeli chodzi o rysunki są wykonane przeze mnie techniką graficzną.

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

A jaki Wy macie typ urody?
Piszcie koniecznie ! ;)
Buziaczki :* 



Wiosna

Jest to typ urody ciepły i jasny, posiada ciepły odcień skóry, na której przy promieniach słońca pojawiają się piegi. Kolory oczu są przeróżne od niebieskich, zielonych, aż po piwne. Włosy to zazwyczaj jasne blondy, miedziane, piaskowe, bursztynowy jasne brązy lub rudozłote. Usta posiadają ciepły odcień np.brzoskwini. Kolory odpowiednie dla wiosny to zielenie, niebieskie, pomarańcze, czerwienie, żółcie.
Moja propozycja to 3 sweterki:

Lato

Typ urody jasny i chłodny. Lato to najczęstszy typ urody wśród polskich kobiet. Skóra jest delikatna i jasna o różowawym odcieniu. Włosy najczęściej występujące to tak zwany mysi blond, chłodny brąz, popielaty lub ciemnopopielaty. Oczy z reguły są szaroniebieskie, niebieskie z brązową otoczką, bądź intensywnie niebieskie. Usta mają delikatny różowy odcień. Kolory odpowiednie dla lata to pastele np. błękity, róże, odcienie mięty, a także szarości, beże i kolory wrzosowe.
Moja propozycja to 3 sweterki:


Jesień

Typ urody ciepły i ciemny, wpisujący się w aktualną porę roku. Posiada ciepły brzoskwiniowy odcień skóry, która występuje często z piegami. Włosy rude, miedziano-brązowe, miedziane, kasztanowe. Oczy natomiast są piwne, brązowe, zielone, orzechowe lub bursztynowe. Najlepsze kolory dla jesieni to brązy, beże, oliwkowe, miodowe, butelkowa zieleń, bordo, pomarańczowe. 
Moja propozycja to 3 sweterki:


Zima

Ostatni już typ urody, w Polsce występujący najrzadziej, jest to typ ciemny i chłodny. Rozpoznajemy dwa typy tak zwaną królewnę śnieżkę, czyli blada skóra i czarne włosy oraz typ osób zamieszkujących basen morza śródziemnego. Jednak ten podstawowy typ cechuje jasna porcelanowa skóra oraz ciemne, czekoladowe lub kruczoczarne włosy. Oczy zazwyczaj są przeźroczysto niebieskie, zielone lub brązowe. Usta wpadają w odcienie czerwieni. Kolory odpowiednie dla zimy to fiolety, czernie, szarości, purpura, intensywne czerwienie.
Moja propozycja to 3 sweterki:

32 komentarze:

  1. Fajne te sweterki, pomagam - 20,99$, 18,33$, 20,49$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki super, poklikane. Co do typu urody to chyba na żaden się nie łapię.. no może w połowie na zimę. Włosy kruczoczarne są, oczy i usta też nieco pasują tylko z cerą się nie wpasowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) Mnie też wydaje się że jesteś zimą ;) są dwa typy te z ciemniejszym odcieniem skóry i z bardzo jasnym ;)

      Usuń
  3. Ja mam chyba typ urody wiosna łączona z latem. Piękne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób ma zmiksowane typy urody ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne rzeczy. https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/10/pl-hydrozelowe-patki-pod-oczy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post.
    Śliczne swetry.
    Poklikane
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zajęciach ustalaliśmy swój typ i wyszło, że jestem ciepłą wiosną. Jednak nie trzymam się takiej kolorystyki. Sięgam po to, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że miałaś takie zajęcia ;) oczywiście ta kolorystyka jest pomocna ale ja również tak samo tak jak ty nie trzymam się kurczowo tych kolorów ;)

      Usuń
  7. Super post zrobiony i mega rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) trochę się nad nim napracowałam ;)

      Usuń
  8. trudno mi stwierdzić definitywnie, ale chyba jestem latem :) bardzo ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogę stwierdzić że jesteś latem ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  9. Ja zupełnie nie wiem jaką porą roku jestem z urody - ciężko mi to określić. Chociaż chciałabym krzyknąć "zima! zima to ja" to niestety nie jestem tego pewna w 100% i znając życie jakbym się poddała analizie kolorystycznej to pewnie wyszło by mi, że wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wychodzą zmiksowane typy urody także możesz być w połowie zimą a w połowie wiosną ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Ja w sumie nie wiem jaki mam :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się cała kompozycja posta! Bardzo oryginalnie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) chciałam stworzyć jakiś ciekawy i pomocny post ;)

      Usuń
  12. I love the way you show that! Fantastic
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to chyba jestem lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato to najczęstszy typ urody występujący w Polsce ;)

      Usuń
  14. Mam wrażenie, że najbardziej pasuję do wiosny ;), poklikane.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak samo jak ja jesteś wiosną ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger