21.10.17

METALLIC JACKET


Witajcie Kochani!

W moim dzisiejszym poście ze względu na coraz zimniejszą pogodę zabezpieczyłam się cieplutką kurtką. Modne, a zarazem świetnie prezentujące się jesienią są metaliczne, puchowe kurtki. Puchówki święcą triumfy parę ładnych sezonów i wyglądają świetnie nie tylko dla osób uwielbiających styl sportowy, ale także dla fanek stylu glamour. Można to zaobserwować m.in na pokazach mody Chanel lub Comme de garcons na sezon jesień-zima 2017/18. Kolory są przeróżne od srebra, które wpada w klimat galaktyczny, różowe złoto, aż po klasyczną czerń. I właśnie ten najbardziej uniwersalny kolor wybrałam w dzisiejszej stylizacji. Kurtki tego typu potrafią stworzyć coś z niczego, zwykły t-shirt lub gruby sweter, jeansy, wygodne botki i ciepła czapka pozwolą w łatwy sposób wyróżnić się z tłumu.
W mojej dzisiejszej stylizacji połączyłam 2 jesienne trendy: motyw niczym z filmu Matrix i motyw metalicznych puchówek. Oprócz świetnego błysku urzekł mnie krój, krótszy z przodu i dłuższy z tyłu co jest dużym plusem w zimne dni. Do tego założyłam dresową sukienkę ze sklepu Dresslily. Dzięki ciekawemu dodatkowi w postaci frędzli wszytego na przodzie sukienki sprawia, że staje się ona niebanalna. Czarne leginsy oraz połyskujące kalosze są dopełnieniem całego looku.
Jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na naturalne odcienie zarówno cieni jak i pomadki.

Chętnych zapraszam do sklepu Dresslily.

A czy Wy lubicie trend połyskujących kurtek?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Sukienka - Dresslily
Kurtka - Mango
Kalosze - Biedronka
Leginsy - LC waikiki 

53 komentarze:

  1. Co za ciekawa stylizacja. Fajna!
    Idealna kurteczka. Mogłabym taką mieć.
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! :* a co do kurtki to jest świetna i do tego cieplutka ;)
      Buzaki :&

      Usuń
  2. Piękna ta sukienka, klik - 13,88$ :)
    Mogłabyś poklikać też u mnie w poście z propozycjami swetrów?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna styizacja i super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) sesja była bardzo udana ;)

      Usuń
  6. sama nie lubię takich kurtek - ale sukienka mi się podoba :)
    świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się że chociaż sukienka przypadła Ci do gustu ;)
      Pozdrawiam i dziękuje

      Usuń
  7. Love this! :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. matko boska jakie Ty masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet fajna ta kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda ta kurtka :D w oko wpadła mi też szara sukienka z pomponikami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka jest świetna! wygodna i do tego pasuje do wielu stylizacji! ;) a kurtka świetnie grzeje! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Świetna ta kurtka :) sukienka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja <3https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, kurteczka świetna.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kurtka, też z chęcią sprawilabym sobie jakąś metaliczną :D
    i bardzo podoba mi się sukienka- te frędzelki takiego fajnego charakteru jej dodają <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! ten trend naprawdę świetnie się sprawdza na naszych szarych ulicach ;) dodaje nieco charakteru.
      Pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  17. bardzo podobają mi się te kurtki, sama czaję się na podobną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ją wkrótce dorwiesz ;)

      Usuń
  18. Bluza wygląda bardzo ciekawie, ładnie Ci w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) frędzelki dodają jej oryginalności ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  19. Ta kurtka to jeden z hitów tej jesieni ! Pasuje Ci <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! i wcale się nie dziwie że jest tak wielbiona ;)

      Usuń
  20. Świetna kurtka i bluza też bardzo fajna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba :)
      Oczywiście zajrzę do Cb :*

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  22. You look stunning! 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger