29.10.17

TAWNY PORT


Witajcie Kochani! 

W moim dzisiejszym poście z racji tego, że zimno przychodzi do Nas coraz szybciej zdecydowałam się na grubą sukienkę z golfem. Tak naprawdę najbardziej moją uwagę przykuł jej kolor tak zwany ,,tawny port'', czyli odcień głębokiego czerwonego wina wpadającego w śliwkę. Jak co sezon firma Pantone wypuszcza listę kolorów modnych na dany sezon i właśnie ten odcień jest hitem na sezon jesień-zima 2017/18. Jest to niezwykle wyrafinowany kolor pasujący zarówno na wielkie wyjście jak i sportowy wypad. Można było podziwiać go na wybiegach takich marek jak Versus lub Fenty X Puma, które mają totalnie odmienny charakter. Tak naprawę propozycji w tym kolorze jest od groma od ciepłych golfów, sukienek, płaszczy po obuwie, a dla minimalistek świetnie sprawdzi się on w dodatkach m.in w beretach, szalikach, torebkach lub biżuterii. Oczywiście dla kobiet, które lubią poszaleć polecam total look, w którym będzie można poczuć sie niczym gwiazda z dawnych lat. W mojej dzisiejszej stylizacji wybrałam dzierganą sukienkę z firmy Dresslily. Do tego wysokie czarne kozaki, które dzięki obcasowi wydłużyły moją sylwetkę. Mocnym dodatkiem w tym looku jest duża torebka marki Wittchen, która podkreśla jesienna aurę tej sesji zdjęciowej. 

Chętnych zapraszam do sklepu Dresslily.

A czy macie już coś w odcieniu głębokiego wina?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Sukienka - Dresslily
Kozaki - Ale buty
Torebka - Wittchen

123 komentarze:

  1. świetna sukienka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor torebki:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna sukienka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, lubię takie! Kolor też piękny i torebka rewelacyjna.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) przyznam że takie dziergane sukienki na zimę świetnie się sprawdzają ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Podoba mi się kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie na jesień! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  7. Jaka ta torebeczka jest przepiękna! Ale nie ma co, kozaczki też bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmarzłabym :P
    Jestem mega zmarzlakiem i u mnie sukienki odpadają na jesień :D
    u mnie na blogu nowa współpraca, a niebawem rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze ze sobą kurtkę ;) więc w połączeniu z nią naprawdę było mi cieplutko ;)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ale pięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) nic dziwnego że jest on na liście najmodniejszych na ten sezon ;)

      Usuń
  12. Iście jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra torebka <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by zgarnąć taką torebkę na jesień :)
    Całość super, więc biorę w ciemno tę inspirację :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;)
      Miło mi że moja propozycja jest inspiracją ;)
      A co do torebki to jest świetna ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Uwielbiam takie swetrowe sukienki ;> Idealne rozwiązanie na jesień i zimę !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% ;) pięknie podkreślają sylwetkę a do tego ogrzewają ;)

      Usuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/nowosci-kosmetyczne-rimmel-wibo-miss.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ;)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  17. Teraz widzę, jak piękne i długie masz włosy - cudowne! ;-)
    Sukienko-sweter całkiem ciekawy , to dobra propozycja na jesienną aurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ostatnio naprawę szybko mi rosną ;P.
      A moja propozycja faktycznie wpisuje się idealnie w jesienną pogode ;)

      Usuń
  18. Przecudna stylizacja! Uwielbiam Twoje włoski! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana:* Twoje też są super ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Cudowne włosy < 333 Zazdroszczę :D
    Super post, obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;)
      Miło mi i już do Cb wpadam ;)

      Usuń
  20. Szukam właśnie fajnej sweterkowej ciepłej sukienki, ale jeszcze nie trafiłam na swój ideał :)

    U mnie nawet nie ma opcji obserwacji, więc nie rozumiem takiej propozycji wklejanej u każdego do kogo się trafi na bloga. Jeżeli czytelnik się zaciekawi to sam zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz idealną dla siebie ;)

      Usuń
  21. uwielbiam takie cieplutkie sweterkowe sukieneczki <3
    cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że także jesteś fanką tego typu sukienek ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  22. Ślicznie wyglądasz :)
    Koniecznie muszę zaopatrzyć się w jakiś ciuszek w tym odcieniu! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ;) Koniecznie! ;) ten kolor jest niezwykle elegancki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  23. ale piękne zdjęcia <3 i te włosy! <3 cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torebka w moim ulubionym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że także lubisz ten kolorek ;)

      Usuń
  25. idealne kolory na jesień i ta torebka taka elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a torebeczka faktycznie każdej stylizacji dodaję nutę elegancji ;)

      Usuń
  26. Cudowną masz tą torebkę, kolor ma wprost idealny! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ten kolorek mnie również oczarował ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Ale świetnie wyglądasz, super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje stylizacje!! tak jak nielubiłam tego koloru na początku Jeseini to teraz jakoś się przekonuję :) Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podobają Ci się moje outfity ;) niegdyś też ten kolor mnie nie przekonywał ale przyznam że z czasem zauważyłam że jest on niezwykle elegancki i kobiecy! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  29. bardzo Ci do twarzy w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* przyznam że mam coraz więcej ubrań i dodatków w tym kolorze ;)

      Usuń
  30. Absolutely elegant bag my dear !Happy halloween

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Happy halloween too ;)
      xoxo

      Usuń
  31. I love the bag! Your hair is stunning! :)

    I follow you. Hope you will follow me back! ♡
    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Osobiście bardzo ją polubiłam ;)

      Usuń
  33. Śliczny ten golfik i widać że jest ciepły. Uwielbiam golfy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) w nim zima mi nie straszna ! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  34. Anonimowy31.10.17

    Wow naprawdę ciekawie wyglądasz :) Świetne zdjęcia!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Torba jest przepięękna ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz przepięknie, torebka śliczna
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealna stylizacja, bardzo mi się podoba. Obserwuje Twojego bloga, i z pewnością zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam na recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że wpadła Ci w oko ;)
      Pozdrawiam i na pewno do Cb zajrzę :*

      Usuń
  38. You look so chick in this dress and your bag is amazing
    P.S. I am your new GFC follower no.462 Please would you like to follow me back
    have a nice day
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! ;) Sure i visit your website ;)
      Have a nice day too

      Usuń
  39. Świetny kolor! Cieszę, ze akurat taki jest teraz modny. ;D Też lubię ciepłe sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) jest niezwykle elegancki i szykowny ;)

      Usuń
  40. You look so stunning!
    Amazing bag!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wyglądasz,a torebka i sukienka boskie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz cudownie :) Bardzo ładna torebka :)
    Blog x Facebook x Instagram x Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  43. ten kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) pasuje wielu osobom a do tego nadaje wiele szyku ;)

      Usuń
  44. Świetny look! Bardzo ładnie połączyłaś kolory. A te kozaki uwielbiam! <3
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ;) a co do kozaków to pomimo tego że sa ładne to do tego bardzo wygodne ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  45. Piękne bordo, idealne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* ten odcień bordo zdecydowanie wygrywa w tym sezonie ;)

      Usuń
  46. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się torebka!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :*
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. :) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;)

      Usuń
  47. Thank you so much! ;)
    Sure i visit your blog ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka jest świetna- też szukam czegoś takiego ciepluchnego, wełnianego i mięsistego :)
    dodatkowo super kolor ajćććć <3
    super wyglądasz kochana :) :*

    25,02$
    mogę prosić również o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz coś równie ciepłego jak moja sukienka ;) Naprawdę nieźle grzeje ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  49. Świetny post! :D
    Ten odcień super pasuje i podkreśla Twoją urodę ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) bardzo lubie ten kolorek ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  50. Super stylizacja!! Obserwuje<3
    https://blondshion.blogspot.co.uk/2017/10/romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny kolor tej torby! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) mnie również oczarował ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  52. Beautiful! I love it!

    New follower! Follow back? ;)
    🍁🍂 MARY MARÍA STYLE 🍂🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! ;)
      Sure i visit your blog ;)
      xoxo

      Usuń
  53. Bardzo ładnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger