16.11.20

4SKIN


Witajcie Kochani!

Ostatnio dostałam ciekawą propozycję współpracy z marką 4SKIN, która to zajmuje się sprzedażą dermokosmetyków oraz kosmeceutyków. Od razu przypadło mi to do gustu, ponieważ tak jak niegdyś Wam wspominałam jestem alergikiem i muszę uważać na to czego używam, co jem, itd. We wspomnianej współpracy zdecydowałam się przetestować nawilżający krem do twarzy marki Dottore. Oczywiście wcześniej poczytałam opinie na jego temat, które są naprawdę pozytywne. W zimie staram się jeszcze bardziej nawilżać skórę niż w lecie zarówno od środka jak i od zewnątrz. Krem, który testowałam zawiera 5 % kwas migdałowy posiadający działanie antybakteryjne. To na czym mi zależy w kremie to, aby nie uczulał, dobrze nawilżał i nie był ,,ciężki'' dla skóry. Po używaniu kremu przez 2 tygodnie śmiało mogę zauważyć, że pomimo gęstej formuły pozostaje lekki na twarzy. Bardzo lubię po nałożeniu kremu połysk na buzi, dzięki czemu skóra wygląda zdrowo. Stosując ten krem cera wyglądała lepiej i przyznam, że jeżeli tylko miałam okazję to częściej pozwalałam sobie na pozostanie bez makijażu, gdyż twarz wyglądała naprawdę promiennie! Kolejnym plusem jest duża pojemność i minimalistyczne opakowanie, które kojarzy mi się z kosmetykami w spa. Zaletą jest także wysuwany dozownik, bo nie wiem jak Wy ale ja nie lubię używając kremu w słoiczku jak wchodzi pod paznokcie...Nie mogę nie wspomnieć również o gadżecie w postaci ręcznika do twarzy, który powinna mieć każda osoba oraz kilku próbek kosmetycznych. Jestem bardzo ciekawa czy znacie firmę 4SKIN i jaka jest Wasza opinia.


Znacie markę Dottore? Stosujecie dermokosmetyki?

Piszcie koniecznie! :)

Buziaczki :*















40 komentarzy:

  1. Cała sesja z kremem zaliczona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tej marki, jednak po Twoim wpisie wiem, że warto się z nią zaprzyjaznić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie znam tej marki ale po tej recenzji muszę wypróbować. Niszczarka pozdrawia.

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, raczej nie używam dermokosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą markę ;) Miałam jeden ich krem z filtrem a drugi z witaminą C i oba sprawdziły się super ;) Ten też z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! uwielbiam kremy z witaminą C ;)

      Usuń
  5. Nie miałam pojęcia o te marce ale ja też strasznie dbam o to nawilżanie zwłaszcz teraz. Gdy nasza skóra twarzy i usta są najbardziej narażone na czynniki klimatyczne :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! zimą trzeba jeszcze bardziej dbać o skórę :)

      Usuń
  6. Jesienią zawsze potrzebuję sporego nawilżenia, a nie lubię ciężkich kremów. Mogłabym wypróbować tą markę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so nice product darling
    I love it the skincare
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To dobrze że poznałaś je u mnie na blogu ;)

      Usuń
  9. Anonimowy23.11.20

    Nie znałam tej marki, ale jestem ciekawa jak ten produkt sprawdziłby się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będziesz miała okazję go przetestować :)

      Usuń
  10. Też jestem alergikiem, ale dotąd jakoś nie stosowałam kremów nawilżających, tylko zwykłe Nivea czasem, bo wydawąło się, że mam tłustą cerę, a kilka miesięcy temu poszłam na oczyszczanie twarzy do kosmetyczki i Pani zaskoczyła mnie, bo powiedziała że mam bardzo suchą cerę :O od stosowania pewnie matowych podkladów, także też musze w końcu kupić jakiś krem nawilżający hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiesz dobrze co to znaczy alergia :( a co do Twojej skóry to wiele osób myśli że ma zupełnie inny typ skóry a potem wychodzi coś zupełnie innego :)

      Usuń
  11. Właśnie potrzebuję czegoś nawilżającego, strasznie mi wysuszyło skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej musisz przetestować ten krem ;)

      Usuń
  12. Ciekawy skład . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam nigdzie tych kosmetyków :( A przydałoby mi się coś nowego, bo już wszystko mi wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bliżej zapoznać się z tą marką ;)

      Usuń
  14. Nie znam tej marki, ale byłoby miło poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! ja jestem szczerze zadowolona ;)

      Usuń
  15. Masz piękną skórę, wyglądasz bez makijażu zjawiskowo :)
    A marki kosmetyków nie znam, nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo miło mi to słyszeć :) ostatnio coraz częściej pozwalam sobie na chodzenie bez makijażu ;P. a co do kremu to jeżeli będziesz miała okazję to koniecznie przetestuj :)

      Usuń
  16. 4skin jest mi zanany, miałam okazję wypróbować LIFT4SKIN SNAIL C+ ACTIVE Ekstremalnie nawilżająco-regenerujące serum

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tych produktach, ale nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem niedawno korzystałam z produktów 4skin i byłam mocno zadowolona. Kapitalne efekty

    OdpowiedzUsuń
  19. O tych markach dermokosmetyków słyszałam już jakiś czas temu. Sklep ma ich bardzo duży wybór i z tego co wiem, jest możliwość skorzystania z konsultacji z dermatologiem. A od poprawnej pielęgnacji zależy stan naszej cery.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kojarzę tej marki, ale Twój post zachęcił mnie do zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger