28.10.20

OMBRE DRESS

 

Witajcie Kochani!

Po prawie 2 miesiącach przerwy od blogowania wreszcie wracam. Potrzebowałam chwili odpoczynku, a w dodatku cała sytuacja z pandemią totalnie mnie przybiła i postanowiłam skupić się na innych aspektach mojego życia..ale wracam już wypoczęta. Całe szczeście, że we wrześniu podczas lepszej sytuacji związanej z koronawirusem miałam możliwość wyjazdu na wakacje. W tym roku zdecydowałam się wraz z chłopakiem na urlop samochodem do Chorwacjii, konkretnie wybraliśmy rejon Makarska. Przyznam, że ostatni raz takim transportem za granicą byłam jako małe dziecko i przerażała mnie myśl 12 h w aucie. Na szczęście wakacje były bardzo udane, dużo zwiedziłam, pokorzystałam z uroków plaży, morza i przepysznego jedzenia. Chłopak postarał się i zrobił mi trzy sesje zdjęciowe z Chorwacji i to każda z nich z zupełnie inną scenerią. Jako pierwszą prezentuje Wam sesję wykonaną na plaży tuż obok hotelu, w którym nocowaliśmy. Zdecydowałam się na minimalistyczną maxi dress z dosyć mocnymi wycięciami w okolicach pach i biustu. To co mnie w niej urzekło to przecudne cieniowanie od bieli, niebieskości, aż po kolor granatowy. Sukienka ta można powiedzieć, że współgrała z odcieniami morza, na które mogłabym patrzeć godzinami. Jako, że w wakacje korzystam z tego, że nie trzeba chodzić w pełnych butach to zdecydowałam się na wygodne klapki. Moje dodatki to zegarek oraz kolczyki koła. Jestem bardzo ciekawa co u Was słychać jak się macie i mam nadzieję, że jesteście zdrowi.

Co sądzicie o mojej wakacyjnej stylizacji? Jak wyglądał Wasz urlop?

Piszcie koniecznie! ;)

Buziaczki :*











Sukienka - Pull&bear
Klapki - Deichmann


59 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sukienka, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice shots :) Thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ze wracasz do nas po przerwie :) JA w tym roku niestety nie byłam za granicą ale wierzę, że w przyszłym roku mi się to uda :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Szkoda że nie udało Ci się wyjechać w tym roku za granicę, miejmy nadzieję że przyszły rok będzie tym lepszym :)
      Pozdrawiam i dziękuje

      Usuń
  4. You look so great in this ombre! A lovely ombre dress!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne włosy! Sukienka też bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wygodna ,letnia stylóweczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopak się postarał przy sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :) fajna stylizacja, na luzie, ale też elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this Ombre dress! You look so beautiful in it. I'm glad you could travel. I can't wait to go on a trip.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot ;) yess i am happy too.It was last time for holidays. I hope you go too ;)

      Usuń
  13. Cześć Jagglam. Ombre dotyk na twojej sukience wygląda wyjątkowo ... gradacje kolorów są piękne.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;) miło mi że Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Cześć miło Cie widzieć z powrotem, kazdy czasami potzrebuje takiej przerwy :-)
    Kolorystyka sukienki przepiękna, bardzo lubię takie ombre na ubraniach :-)
    Super,że wakacje się udały. Ja byłam w Porugali- udało nam się rzutem na taśmę. Obecnie żadnych dalszych wyjazdów nie planuję- zobaczymy jak to wzsystko sie poukłada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Cały ten koronawirus przepełnił mnie niechęcią do blogowania które uwielbiam :(

      Usuń
  15. Cieszę się że wrześniowe wakacje były udane 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Bardzo ładna jest ta sukienka 😍
    Czekam na kolejne sesje z tego miejsca 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) to był ostatni moment na wakacje ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;0

      Usuń
  16. No, no kochana wyglądasz olśniewająco! <3
    Super, że mogłaś spędzić wakacje za granicą zważywszy na fakt, że sytuacja była niepewna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja dlatego tym bardziej doceniam fakt wyjazdu za granice ;)

      Usuń
  17. Wspaniała sukienka. Nie mogę się doczekać aż przechodzę kolejne lato w przewiewnych maxi, uwielbiam je nosić. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor fajny, jednak niestety krój nie dla mnie, nie wiem czemu, ale źle bym się w tym czuła

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna.. ja odpoczywałam od bloga prawie rok :D Czasem takie przerwy są potrzebne :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ;) czasami potrzeba takiej przerwy ;)

      Usuń
  20. Każdy z nas czasami potrzebuje odpoczynku. Witamy z powrotem!

    Wyglądasz pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi być znowu z Wami ;)

      Usuń
  21. Super, że wróciłaś! Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne są te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) to robota mojego chłopaka ;)

      Usuń
  23. Hi dear, I just found your blog. You're amazing. Follow for follow? I already follow you. <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh so nice style, cute dress

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna ta sukienka! Wyglądasz w niej zachwycająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka ;) czegoś takiego szukałam :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Toner XL do Brother TN2110 TN2120 Black HTcube Premium pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger