6.7.20

WOMEN'S TRACKSUITS


Witajcie Kochani!

Zacznę posta od pewnego hasła ,, Ja mam dres. Dres fajny jest! '' myślę, że takie stwierdzenie w czasach pandemii jest jak najbardziej zrozumiałe. O tym, że znaczna większość Polaków przekonała się do tego typu odzieży mówią statystyki, ale nic dziwnego. Ja także pokochałam ten rodzaj odzieży, który jest wygodny, a przy tym może być stylowy. Nie wiem czy wiecie ale pierwszy dres pojawił się w latach 20-tych. Zapoczątkował modę na niego Francus Emil Camuset, założyciel marki Le Coq Sportif (logo koguta), szyty był z dżerseju, który jest rozciągliwy i który to świetnie sprawdzał się wśród atletów. Zwolenniczką i wielbicielką wygodnych dresów była także Jane Fonda, która to w latach 80-tych tworzyła własne ćwiczenia aerobiku i które można było oglądać na kasetach. Lata 90-te wprowadziły dres na ulice i tak zostało do teraz. Zmieniło się podejście do dresu, który kiedyś kojarzył się z blokowiskami, a teraz może być równie modny i kobiecy co sukienka. Mój komplet pochodzi ze sklepu Femmeluxe. Do niego zdecydowałam się założyć buty typu peep toe na klocku. Naturalny makijaż i minimalistyczna biżuteria to coś co lubię najbardziej. Serdecznie zachęcam Was do zajrzenia na stronę Femmeluxe.

Co sądzicie o takim wydaniu dresu? 
Wolicie nosić go na sportowo czy elegancko?
Piszcie koniecznie! :)
Buziaczki :* 












Komplet dresowy - Femmeluxe
Buty - Stradivarius

25 komentarzy:

  1. Zdanie powinnaś zacząć"każdy ma te dresidła od feme " .. KAŻDY :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny beżowy kolor, bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dres nie dość, że dopasowany idealnie do Ciebie i butów, to jeszcze do Twojej urody. Ślicznie :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłam zakochana w dresach jeszcze przed pandemią :D To jedne z najwygodniejszych strojów!
    Ten Twój wygląda pięknie. W obu zestawieniach będzie super! Ściskam :-))


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ten dresik! Super w nim wyglądasz :)
    https://love-english-by-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wielką fanką dresów nie jestem, a jak już to wolę trochę grubsze materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie dres jest super pod każdym względem. Często latam w nim po domu ale szafe mam też bogata w super komplety w którym chodzę po zakupy czy ma wyjścia że znajomymi. Teraz dres jest właśnie tak popularny i tak wiele krojów jest jego że to super opcja na każdą okazję :D no może prawie haha :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz nosze zdecydowanie mniej dresów niż 2 miesiące temu :D bardzo podoba mi się kolor tego dresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką dresów (opcjonalnie w domowych pieleszach 😁) Ale ten jest bardzo fajny 😀
    Chyba zasługa tego połączenia z butami -cudnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dresik zdecydowanie tak, u mnie zawsze na pierwszym miejscu wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się, że ten materiał ma takie paski :) Ja jednak coraz częściej stawiam na elegancję

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie! Świetnie wyglądasz w tym komplecie :)
    Widzę się w nim i w sportowych butach, dla odmiany i kontrastu ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz naprawdę talent do pozowania. Pięknie wyglądasz jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały komplet fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dresik bardzo fajny. Ładny, delikatny kolor. Chętnie bym w niego wskoczyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your gorgeous hair! The suit also fits you perfectly!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest ten zestaw! Na początku myślałam, że dół jest różowy :) Tak wyglądało na pierwszych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo podoba mi się ten komplecik, ale ja skusiłabym się na czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dres u mnie tylko na sportowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dres na sportowo i elegancko :D. Pięknie wyglądasz kochanie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger