26.6.20

DOLCE&GABBANA


Witajcie Kochani!

Tym razem przybywam do Was z czymś zupełnie nowym na moim blogu. Mianowicie mowa o przepięknym perfumie Dolce&Gabbana Light Blue ze sklepu Brasty. Istnieje on na rynku ponad 20 lat lat i nadal cieszy się ogromną popularnościa. Perfum, który pasuje kobiecie 
w każdym wieku i który jest niesamowicie orzeźwiający. Wąchając go od razu można poczuć się niczym na rajskiej plaży nad Adriatykiem. Cytrusowa nuta jest mocna wyczuwalna, dzięki czemu jeszcze bardziej kojarzy się z wakacjami. Zapach ten polecany jest w miesiącach wiosenno-letnich ze względu na swoją owocowo-kwiatową nutę zapachową. To co można jeszcze o nim powiedzieć to to, że niewątpliwie jest bardzo elegancki i kobiecy, a to sobie bardzo cenię przy wyborze zapachów. Przyznam się, że poleciła mi go moja mama, która niegdyś była również posiadaczką tego zapachu. Jak widać bez względu na pokolenie zapach ten nadal jest pożądany. Osobiście od paru dni nie potrafię się z nim rozstać i myślę, że będe do niego wracała co jakiś czas. Serdecznie zapraszam Was do zajrzenia do sklepu Brasty.

Mam dla Was również 10% kod zniżkowy na hasło: jagglam
( Kod upoważnia do 10% zniżki na zegarki i biżuterię, nie obowiązuje na pordukty
 w promocji i wyprzedaży i jest ważny do: 31.07. )
Oprócz perfum sklep ten posiada biżuterię, zegarki oraz kosmetyki, 
więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Znacie ten zapach? Jaki jest Wasz ulubiony?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*








 





Perfum Dolce&Gabbana Light Blue - BRASTY

74 komentarze:

  1. Nie znam. Tego. Zapachu, ale chętnie poznałabym go bliżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny! jeżeli lubisz cytrusy to polecam ;)

      Usuń
  2. Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale na pewno jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie poznam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach ❤ mam z nim również cudowne wspomnienia bo były to perfumy, których używałam na swoim ślubie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju no to faktycznie wspomnienia które są z nim związane zostaną z Tobą na zawsze ;)

      Usuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym zapachem! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę rewelacyjny! Polecam ;)

      Usuń
  7. Miałam próbkę tego zapachu, bardzo ładny i taki ponadczasowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. It must be great fragrance from the famous brand!
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jego świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz 😍
    Nie kojarzę tego zapachu ,ale na lato byłby ,chyba ,idealny ☺
    Zaraz zerkne na stronę ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jeden zapach tej marki i kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że pomimo swojej ceny warto je mieć , ja miałam i to jedne z moich ulubionych perfum :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluję w obecnej chwili na ten zapach bo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja także! w letnie dni jest zbawieniem ;)

      Usuń
  15. Anonimowy27.6.20

    Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum. Z tego sklepu zamówiłam zapach Calvina Kleina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne na upalne dni ! ;) Calvin Klein też ma świetne perfumy

      Usuń
  17. Te perfumy to klasyka na lato. Świeże, rześkie i mega dziewczęce. Kojarzą mi się ze słonecznym dniem na plaży i orzeźwiającą kąpielą w morzu czy basenie. Nigdy ten zapach nie znudzi mi się jeśli chodzi o perfumy na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) klasyk na lata i nie zależnie od wieku ;)

      Usuń
  18. Kojarzę ten zapach i jest bardzo ładny :) Z Brasty mam mój zapach Calvina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że również Ci się podoba ;) też zastanawiałam się nad CK ;)

      Usuń
  19. Śliczne zdjęcia! Kojarzę zapach i bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zapach i podoba mi się Twoja stylizacja z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  21. Od wielu, wielu lat to mój ulubiony zapach na lato :) Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się ;) jest ponadczasowy ;)

      Usuń
  22. Coś czuję, że by mi się spodobały te perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dig That Belt - Wonderful Photos - Enjoy The Month Of July

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie znam na żywo tego zapachu, ale wygląda kusząco...

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci jak będziesz w drogerii powąchać ten perfum ;) jest cudny ;)

      Usuń
  25. Nie znałam tych perfumow, ale lubię cytrusowe nuty, a więc może by mi się spodobaly hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz cytrusy to jestem przekonana że tak ;)

      Usuń
  26. Nie miałam tych perfum ale muszę przyznać, ze kusisz :). Przy okazji piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kusze to się cieszę ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  27. Fantastycznie prezentujesz te perfumy :D!!!
    Pozdrawiam wakacyjnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) starałam się zaprezentować je jak najlepiej ;)

      Usuń
  28. Muszą pachnieć obłędnie, chciałabym je wypróbować na własnej skórze :) Wspaniały wpis, przepięknie o nich napisałaś a zdjęcia są fenomenalne :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi czytać takie komentarze! ;)
      Bardzo ale to bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  29. Ja to nie mogę się zdecydować na perfumy dla siebie. Nadal nie znalazłam ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że znajdziesz w końcu coś dla siebie ;)

      Usuń
  30. Bardzo fajna prezentacja produktu. Sesja wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach chyba w moim guście, chętnie go sprawdzę przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! ;) myślę że będzie z Tobą na dłużej ;)

      Usuń
  32. Świetne pozy fotograficzne stanowią przyjemność z perfum.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi że podoba się zarówno wpis jak i zdjęcia ;)

      Usuń
  33. Niestety nie miałam jeszcze okazji poczuć zapachu tej perfumy, ale ja uwielbiam owocowo-kwiatowe, tylko takich używam, więc myślę, że z tą mega bym się polubiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że napewno ;) jest przepiekny ;)

      Usuń
  34. Fakt, zapach bardzo fajny. Ciężko się z nim rozstać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! ja odkąd go mam to rzadko wymieniam go z innym perfumem ;P

      Usuń
  35. na pewno zapach jest przepiękny!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger