29.4.20

RAMONES JACKET


Witajcie Kochani!

Jakże miło wyjść ,,legalnie'' na świeże powietrze! Nie wiem jak Wy ale ja staram się z niego korzystać codziennie. Ostatnio miałam okazję wybrać się nad piękne jeziorko, przy którym to wykonałam dzisiejszą sesję. Stylizacja, którą mam na sobie jest totalnie na luzie. Jeansy z efektem ombre, espadryle w kwiaty oraz całuśny t-shirt świetnie ze sobą korespondują. Jednakże główną role w tej stylizacji odgrywa kurtka, tak zwana ramoneska. Klasyk, który zapewnie w szafie ma każda z Was, zazwyczaj występuje w kolorze czarnym. Ja natomiast skusiłam się na dosyć niestandartowy odcień zieleni, który totalnie mnie oczarował. Kurtka ta została zaprojektowana w Stanach Zjednoczonych w 1928 r. przez Irvinga Schotta. Początkowo przeznaczona była tylko dla motocyklistów z czasem kojarzona również z przedstawicielami muzyki rockowej. Osobą, która to mocno wypromowała ten model kurtki jest Marlon Brando grający w filmie ,,Dziki'' lidera gangu motocyklowego. Wielu nastolatków chciało wyglądać tak jak zbuntowany bohater filmu. W dzisiejszych czasach krój ten można nosić do wszelakich stylizacji. W moim przypadku podrasowałam go dodatkowo jeansową czapką z daszkiem.

Co sądzicie o takim looku? 
Macie w swojej szafie ramoneskę?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*













Kurtka - Stradivarius
Koszulka - Stradivarius
Czapka - Calvin Klein
Jeansy - Reserved
Buty - Born2be

73 komentarze:

  1. fajna kurteczka i kolor ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Świetna jest ramoneska i pasuje do tych spodni 😍
    Sama mam kilka tego typu kurtek w szafie 🙂
    Też spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu, odkąd to jest legalne 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ;) ramoneska to must have w szafie każdej z Nas ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Nice outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klasyki, w mojej szafie jeszt chyba z 8 kurtek tego typu.
    Uwielbiam je ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to naprawdę sporo! ;) ja mam narazie tylko tą ;)

      Usuń
  5. Świetna jest ta ramoneska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice look ! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, tak na luzie! :) Lubię takie połączenia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio cały czas lubię chodzić tak na luzie ;)

      Usuń
  8. Piekne zdjecia i super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez staram sie codziennie wyjsć na swieze powietrze :) świetnie wyglądasz. Ramoneska jest super. Ja jeszcze nigdy nie miałam innej ramoneski niż czarna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) trzeba korzystać i wychodzić jak najwięcej na zewnątrz ;) a co do ramoneski to faktycznie kolor czarny jest najbardziej popularny ;)

      Usuń
  10. Fajna stylizacja. Nie widziałam jeszcze ombre spodni, podobają mi się. Tshirt też jest bardzo fajny, wyjątkowy. Ramoneska to klasyk, ja też lubię wybierać ją w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsumie mało gdzie można je dostać ;) mnie udało się parę lat temu ;D

      Usuń
  11. Mam w swojej szafie ramoneskę, jedną, ale na początek wystarczy :) Wyglądasz naprawdę świetnie w tej stylizacji, stworzyłaś wspaniały wiosenny look pełen energii! Wszystko komponuje się ze sobą idealnie, jest bosko! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podoba Ci się moja stylizacja ;) ja w swojej szafie mam także jedną, właśnie tą którą prezentuje ;)

      Usuń
  12. Gdyby nie studia i zajęcia online sądzę że byłabym częsciej na zewnątrz bo niestety komplikuje mi to trochę moje życie. Chociaż i tak masę czasu spędzam na tarasie i spacerach z psami. Prześliczna stylizacja. Sama posiadam bardzo podobną kurtkę to taki trochę klasyk w szafie :d
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak studia są najważniejsze ;) ale potem sobie odbijesz ;)

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz! I te Twoje cudne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the look of this jacket, it's so cute! xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Kurtka piękna. Uwielbiam ramoneski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ramoneski, ta jest świetna!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobne spodnie :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Definitely love this jacket. It's so cool!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramoneski uwielbiam, ale mi pasują tylko czarne. Tobie jednak inne kolory też pasują, zazdro hehe

    Miłego dnia i zapraszam :)
    http://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna także jest super w końcu to klasyk ;)

      Usuń
  21. Świetna kurtka i bardzo ciekawe spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spędzanie czasu na świeżym powietrzu jest dla mnie niezwykle ważne. Zdalna nauka powoduje, że po kilku godzinach spędzonych przed komputerem uciekam w inną rzeczywistość by czerpać z dobroci otaczającej nas natury :)

    Przepiękne zdjęcia, uwielbiam Twój styl i promienny uśmiech.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że spędzasz także sporo czasu na świeżym powietrzu ;)
      Bardzo dziękuje za takie miłe słowa :*
      Buziaki :*

      Usuń
  23. What A Beautiful Lake Front Location - Way Cool

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice jacket and beautiful color 👍

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy kolor kurtki. Ja wybieram bardziej ciepłe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) super że także szukasz kolorowych kurtek ;)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Haha cieszę się że widać ;) nowy obiektyw jest świetny ;)

      Usuń
  27. Bardzo ładna wiosenna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie w szafie wisi klasyczna czarna ramoneska ;) inne kolory jakoś mi się nie podobają ; cieszę sie, że można wyjść na spacer do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz mega! uwielbiam takie ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie kurtki ramoneski- ten film z Marlonem Barndo też pamietam :-)
    Ja jeszcze troche ograniczam wychodzenie, ale pierwsze legalne spacery też mam już zaliczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Remoneska to moje must have, już nie wyobrażam sobie życia bez niej. Coś mi się wydaje że nawet jako stara babcia będę ją nosiła :D zdecydowanie wolę w wersji czarnej lub brązowej, ale ten kolor również mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha coś w tym jest ;) i mam nadzieję że będzie wieczna ;)

      Usuń
  32. Super kolor ramoneski, taki wiosenny :D. Wyglądasz pięknie kochanie :*. Zdjęcia wyszły mega i ta sceneria :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) zielony odcień jest mega pozytywny ;) dziękuje Kochanie :*

      Usuń
  33. Taka stylizacja bardzo nam się podoba. Jest na luzie i na pewno bardzo wygodna. Obecnie spędzanie czasu na świeżym powietrzu jest jednak ograniczone więc fajnie, że masz miejsce gdzie możesz spędzać ten czas z dala od ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) trzeba szukać miejsc gdzie można na spokojnie i bez stresu się zrelaksować ;) a co do stylizacji to bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  34. Thanks a lot honey ;)
    Sure why not ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger