6.5.20

TOPESTETIC


Witajcie Kochani!

Mój dzisiejszy post to dawka urodowych propozycji przy współpracy ze sklepem kosmetycznym Topestetic. Sklep ten posiada szeroką gamę kosmetyków, a przy tym wspaniałe grono specjalistów, którzy służą pomocą w doborze odpowiednich specyfików każdemu klientowi. Ponadto darmowa i szybka wysyłka oraz  zwrot to duży plus zwłaszcza w sytuacji w jakiej się aktualnie znajdujemy. Próbki i prezenty to również coś co przyciąga klientelę. W mojej paczce znalazły się próbki marki Mokosh, Veoli oraz Resibo, a także pilniczek wraz z kodem zniżkowym na kolejne zakupy. Bardzo cenię sobie dobre obrendowanie sklepu, także gadżety firmowe to duży plus i miły upominek. Produkty, które miałam okazję przetestować to kosmetyki marki Resibo. Marka ta od dawno mnie zastanawiała i jak tylko dowiedziałam się że będe miała okazję wypróbować te kosmetyki to bardzo mnie to ucieszyło. Ogromnym atutem jest fakt, iż kosmetyki są naturalne oraz że jest to produkt polski. Używałam kosmetyków jakiś czas i to co mogę o nich powiedzieć to przede wszystkim że nie zapychają i nie uczulają a jestem alergikiem więc coś o tym wiem. Płyn micelarny jest lekki, nawilża, pięknie pachnie i delikatnie oczyszcza skórę. Peeling natomiast, dzięki ekstrakcie z owocu papai dobrze złuszcza naskórek jednak nie podrażniając go, skóra po użyciu jest odżywiona. Jako że jestem artystyczną duszą to nie mogłabym nie skomentować opakowania oraz szaty graficznej, która jest subtelna i ekologiczna co oczywiście przypadło mi do gustu. Jestem bardzo ciekawa czy testowałyście coś z moich propozycji kosmetycznych. Serdecznie polecam Wam sklep internetowy Topestetic, jeżeli szukacie kosmetyków o dobrym składzie i pięknym opakowaniu ;)

Znacie kosmetyki marki Resibo? Testowałyście je?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*



















Płyn micelarny Resibo - Topestetic
Peeling do twarzy Resibo - Topestetic

33 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie stosowałam żadnych produktów tej marki ale strasznie mnie one musza! Czytań o nich same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także bardzo kusiła ;) Polecam ;)

      Usuń
  2. Nie testowałam tych produktów, ale dobrze, że są oki dla alergików bo też nim jestem
    PS. Masz pięęęękne włosy ajjajaj

    Obserwuję, życzę miłego wieczoru i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiesz jak to jest ;( niestety alergicy muszą uważać ;)

      Usuń
  3. Nie testowałam tych kosmetyków ale dużo osób chwali sobie tą markę :d
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I o sklepie i o marce Resibo (tych pozostałych kosmetyków nie znam, nawet ze słyszenia) czytałam sporo pozytywnych opinii 🙂
    Koniecznie daj znać , jak już przetestujesz te kosmetyki - jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdza 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już testuję dosyć długo i są godne polecenia ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Anonimowy7.5.20

    Spotkałam się z tymi produktami, jednakże nie miałam okazji ich testować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ta marka w blogosferze jest dosyć spopularyzowana ;)

      Usuń
  6. Naprawdę piękne opakowania i naturalność również cenię. Może kiedyś przetestuję :) Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) takie opakowania od razu przyciągają uwagę ;)

      Usuń
  7. Czytalam duzo dobrego o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam markę i bardzo lubię jej produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo o Resibo i Mokosh, skorzystałam z Twojego linku, ale jak zobaczyłam ceny, to stwierdziłam, że mam kilka sprawdzonych produktów w dużo niższych cenach.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że trzeba polować na jakieś promocje ;)

      Usuń
  10. Świetna firma kilka produktów ich znam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. Thank you for sharing! :)
    Have a lovely day too =)
    🎀🎀🎀 Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam tej marki, ani tych kosmetyków ale bardzo chętnie poznałabym je bliżej :) Wspaniała recenzja i cudowny post! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bradzo dziękuje ;) mam nadzieję że będziesz miała kiedyś z nimi styczność ;)

      Usuń
    2. Też nie znam niestety tej marki ale sprawdzę jeśli polecasz :) Toner XL do Brother TN2220 Black G&G Premium pozdrawia.

      Usuń
  13. Resibo każdy chwali. Jeszcze nie używałam, ale na pewno ma ładne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest na plus ale sam produkt także jest rewelacyjny ;)

      Usuń
  14. Lubię topestetic za szeroki asortyment, szybką wysyłkę, próbki i gratisy ;) A od resibo mam olejek do demakijażu i maskę. Jestem z nich bardzo zadowolona i chciałabym przetestować kolejne produkty :) swoją drogą te kosmetyki też mam od topestetic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że atkże miałaś możliwość współpracy z marką Topestetic ;) i cieszę się że kosmetyki Resibo także przypadły do gustu Tobie i Twojej skórze ;)

      Usuń
  15. Jestem tutaj pierwszy raz i powiem tylko tyle: Twoja uroda zachwyca!!! Piękne włosy i twarz! <3 a kosmetyki resibo znam i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger