4.11.19

BLONDE GIRL


Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post przedstawia prosty przekaz. Moda komunikacyjna pojawia się już od paru lat. Pokochały ją zarówno dzieci, nastolatkowie jak i dorośli. Czasami nie warto traktować mody nazbyt poważnie, dlatego też zabawne ubrania z napisami pozwalają na nieco luzu i swobody. Prekursorem takiej mody jest Franco Moschino, włoski projektant, który to zasłynał swoimi szalonymi wizjami w latach 80-tych. Jego pomysły mimo, że szokują to mają spore grono zwolenników. Często kpił sobie z wytwornego świata mody i z jego sztywnych zasad. Jednym z zabawnych akcesoriów są jego perfumy, które to posiadają flakonik przypominający spryskiwacz do szyb. Szokujące, a jednak ludzie to kochają. Ja sama pokusiłam się o dosyć komiksowy, zabawny i dosłowny sweter z napisem BLONDE, oczywiście nie bez powodu ;). Do tak barwnej góry wybrałam jeansy o fasonie dzwonów oraz militarne buty. Jeżeli chodzi o dodatki to zdecydowałam się na minimnalistczne srebrne koła.

A co Wy myślicie o zabawnych motywach na ubraniach?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki ;*










Sweter - Reserved
Jeansy - C&A
Buty - Bershka
Kolczyki - Yes

67 komentarzy:

  1. Love youe sweater so much! That's my favorite color!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot ;) a love that colour too ;)

      Usuń
  2. Jeszcze rok temu uwielbiałam różne motywy i napisy na tshirtach. Teraz w tej kwestii stawiam na basic. Mega podobają mi się Twoje spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się szaleć z modą więc czasami lubię basic a czasami coś totalnie odmiennego ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  3. Świetny ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very cute style sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the sweater. It's really cute with this "blonde" written on it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam różne motywy i napisy na ubraniach. Im więcej tym lepiej ;p Dlatego w większości moja szafa składa się z ubrań z fullprintami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super! ;) możesz w ten sposób wyrażać siebie ;)

      Usuń
  7. Sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweterek☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego typu motywami, to jak z białymi spodniami-u kogoś super ,jednak ja źle się w takich ubraniach nie czuje się dobrze 😃
    Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) też mam tak z niekórymi rzeczami ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Love this look, Great post!
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  11. This sweater is gorgeous! Beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja z przymrużeniem oka. Faktycznie patrząć na całość myślisz Moschino, który modą przede wzssytkim się bawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) cieszę się że również miałaś te samo skojarzenie ;)

      Usuń
  13. Mi się bardziej z "blonde" kojarzy rozwa góra i jasne jeansy. Sama od czasu do czasu lubię założyć coś z napisem.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ;) wiadomo że są to kolory Barbie ale połaczenie fioletu z żółcią pomimo tego że jest nieoczywiste świetnie się tutaj broni ;)

      Usuń
  14. What a fun knit! i like the purple and yellow together and it looks so good with your jeans :)

    Hope that your week is going well :) It's a very hot one here! More like summer than spring!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ;) i really like that too colours together ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja! Sweterek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) przyznam że świetnie się w nim czuje ;)

      Usuń
  18. Super wyglądasz kochana, jesteś śliczna :)
    buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama czasem lubię kupić sobie sweter z jakimś zabawnym napisem itp :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czasami warto posiadać takie zabawne ubrania ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  20. Często kupuje bluzy z napisami, czy swetry. Lubię zabawne napisy, czasem są również ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) niektóre dają sporo do przemyślenia ;)

      Usuń
  21. Czasem lubię takie bluzy i nieklasyczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ubrania z napisami i często takie noszę :) typowo luźne, ale do poważnej stylizacji też się spokojnie nada :) Jesli chodzi o spodnie, nie mój styl :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak takia odzież z zabawnym motywem pasuje zarówno do sportowej stylizacji jak i tej eleganckiej ;)

      Usuń
  23. Kolorystycznie super. Nie ma nudy!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny sweterek. O ile nie gryzie to można ponosić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gryzie! ;) jest milutki i aż nie chcę się go ściągać ;)

      Usuń
  25. Też uważam, że modą należy się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie niektóre ubrania z takimi hasłami :D kiedyś miałam czapkę z napisem blonde :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! na pewno wyglądałaś w niej czadowo ;)

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przyznam że nigdy nie miałam na sobie takiego odcienia fioletu ale bardzo go polubiłam ;)

      Usuń
  28. Dla mnie super :) Jej ale masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje Ci ten kolorek kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosto i wygodnie, tak to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
  31. Yay!I really loved reading your post! Hope you'll write more!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja, pięknie wyglądasz w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger