30.8.19

FESTIVAL LOOK


Witajcie Kochani!

Po 2 tygodniowej przerwie wracam do Was z szaloną stylizacją! Wszystko za sprawą fryzury, która niewątpliwie od razu rzuca się w oczy. Kolorowe sztuczne włosy przyczepione do moich naturalnych i splecione w warkocze wyglądają obłędnie! Zawsze chciałam zafarbować włosy, jednak nie byłam na tyle odważna, a tutaj mogłam w bezpieczny sposób zaszaleć z fryzurą. Zapewne widzieliście podobne upięcia w mediach społecznościowych ze względu na to, że okres letni należy do festiwali muzycznych, na których oprócz świetnej muzyki trzeba tęz świetnie się prezentować!. W Polsce jednym z większych jest Opener, Orange Warsaw Festiwal czy Sunrise. To co ważne jest w stylizacjach na takie imprezy to wygoda bo przecież można tańczyć do rana ale także szalony makijaż! Ja w swoim postawiłam na podkreśloną dolną powiekę turkusową kredką. Jeżeli chodzi o look to zdecydowałam się na minimalizm ale w ostrym kolorze. Shocking pink, który spopularyzowała włoska projektantka mody Elsa Schaiaparelli, bo tak nazywa się prawidłowo ten odcień różu, pięknie wspólgra z włosami i jest on zarazem na tyle pozytywny, że zbędne są tutaj wszelkiego rodzaju dodatki. Jestem bardzo ciekawa czy Wy byliście na jakimś festiwalu i jak wyglądały Wasze stylizacje ;)

Co sądzicie o mojej festiwalowej propozycji?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*















Sukienka - Reserved
Naszyjnik Tous

112 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o festwale to wolę zakładać szorty i luźną koszulkę. Tak najwygodniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja propozycja również mi się podoba ;)

      Usuń
  2. WOW TE WARKOCZE POWALAJĄ NA KOLANA <3 WYGLĄDASZ FANTASTYCZNIE ;*

    MY BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) mnie samej bardzo się podobały ;)

      Usuń
  3. O ale świetnie prezentują się te warkocze :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa! jakaś Ty piękna 🎔! mega mi się podobasz w tych warkoczach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) lubię czasami odmienić swój image ;)

      Usuń
  5. warkocze, wręcz powalają! Piękne są :) Cudnie wyglądasz!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, tak radośnie i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! ;) takie kolory momentalnie ukazują uśmiech na twarzy ;)

      Usuń
  7. Amazing post

    Check out my latest

    http://www.alyinwanderland.com/2019/08/wallet-case-for-galaxy-s10-plus-with.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne kolorki, a sukienka boska!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) te połączenie kolorystyczne totalnie mnie urzekło ;)

      Usuń
  9. Te warkocze skradły moje serce!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne są te warkocze! Sama sobie kiedyś takie robiłam (no, może bez tych kolorowych dodatków), ale o dziwo łatwiej mi było spinać dłuższe włosy.
    Jak czujesz się z tą długością warkoczy?

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety sama sobie nie dałabym rady zapleść takich warkoczy ;) Koleżanka mi pomogła ;) a co do długośći to jak dla mnie jest idealna ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Śliczna stylizacja! A twoje włoski to totalny sztoooos!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne warkoczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, czuć klimat wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) wakacji któe niestety już za nami :(

      Usuń
  15. Wow,festiwalowo! Świetne te warkocze ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) w końcu lato to sezon festiwali ;)

      Usuń
  16. Super warkoczyki, świetnie zrobić sobie takie na lato :) sukienka nie w moim kolorze, ale Ty wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) wakacje to czas zabawy i szaleństwa ;)

      Usuń
  17. Widziałam dużo takich fryzur na insta, ale to Twoja wersja podoba mi się najbardziej. Idealnie dobrałaś kieckę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo miło mi to słyszeć ;)

      Usuń
  18. Włosy najbardziej przyciągają uwagę! Bardzo mi się podoba Twoja fryzura! Sukienka też idealnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło ;) róż i turkus to jak dla mnie cudowne połaćzenie ;)

      Usuń
  19. Bardzo podobają mi się te francuzy z tymi "włoskami" kolorowymi. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta fryzura wygląda niesamowicie! Ja już od dłuższego czasu marzę o kupnie doczepianych kolorowych włosów, by móc sobie trochę poeksperymentować. Stylizacja idealnie pasuje do makijażu!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci zamówić takie sztuczne włosy na aliexpressie ;) wychodzą naprawdę tanio ;)

      Usuń
  21. Oh I really love this color, and u look perfect in it! Wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy bardziej mi się podoba fryzura czy kolory 😍
    Podziwiam i zazdroszczę bo ja niestety nie umiem robić takich warkoczy
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie potrafię ;) to dzieło mojej koleżanki ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  23. Przepiękna stylizacja!!! Zarówno sukienka, jak i fryzura bardzo mi się podobają. Całość komponuje się genialnie :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za takie miłe słowa ;)

      Usuń
  24. Pasuje Ci ta stylizacja. Piękna, bardzo energetyzująca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje włosy wyglądają niesamowicie!
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful dress, love your rainbow braiding hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! i felt a little bit like dolly ;P

      Usuń
  27. ale świetne są te warkocze !! sprawiają, że wyglądasz bardzo festiwalowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) bez nich ta stylizacja nie miałą by tego czegoś ;)

      Usuń
  28. W tym roku byłam zaledwie na jednym koncercie :D
    Bardzo ciekawy look - niezwykle dziewczęcy, nowoczesny, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w kolejnym uda Ci się wziąć udział w większej ilości koncertów ;)
      A co do stylizacji to bardzo dziękuje ;)

      Usuń
  29. Ale cudownie! Uwielbiam kolorowe włosy <3 Fajnie wykonane warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) moja koleżanka ma takie zdolności ;)

      Usuń
  30. Uśmiechnięta, kolorowa i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) w końcu w wakacje aż trzeba się uśmiechać ;)

      Usuń
  31. Te warkocze są przepiękne, robią robotę :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) takimi kolorami można totalnie odmienić sój codzienny wygląd ;)

      Usuń
  32. idealnie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  33. To prawda, w tym roku pełno było takich fryzur na festiwalach :)
    Ale powiem Ci, że tak jak mało które mi się podobały to Twoje są genialne! Nie wiem czy to przez to, że ogólnie masz przecież piękne włosy czy to przez tę kolorystykę :)
    Wyglądasz świetnie!

    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki komentarz ;) ja sama czułam sięw tych włosahc rewelacyjnie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Piękne włoski masz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy5.9.19

    Super wyglądają te kolorowe warkocze :D Świetna festiwalowa stylizacja :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, bo kolorowo :) stylizacje nie powinny być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam siez Tobą ;) a zwłaszcza te festiwalowe ;)

      Usuń
  37. Zobaczyłam pierwsze zdjęcie i powiedziałam "O MATKO KOCHANA, JAK INACZEJ I SLICZNIE".. chyba najlepsze jak do tej pory stylizacje! Te warkocze, sukienka.. inna Ty! Chce Ciebie takiej więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło! ;))) dokładnie to chciałąm pokazać w tej stylizacji, totalnie inną mnie ;)

      Usuń
  38. Wyglądasz przepięknie w tych kolorowych warkoczach :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja a włosy obłędne :) uwielbiam nietypowe kolory, czy to farbowane czy doczepiane w sumie bez różnicy, z doczepami ma się pewność, że kolor będzie intensywny (mi nigdy nie wyjdzie co chce - ciemne włosy), nie niszczy się włosów (zwłaszcza jak trzeba rozjaśniać) można szaleć i zmienia dozwoli :). Minus jest taki, ze doczepy, zwłaszcza ze sztucznych włosów łatwo się niszczą a z prawdziwych mają swoją cenę. Jednak zainwestowałam w takie i takie :)
    Festiwalom mówię stanowcze TAK, zwłaszcza tym w rockowym stylu. Fajni ludzie, mocne koncerty i świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą . Jednak moje doczepy miałam tylko 2 dni ;) więc nie uszkodziły mi w żaden sposób moich włosów ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  40. Jeeju, jakie włoski. *-* Te kolory i długość powala! Fryzura w sam raz na jeszcze letnie miesiące. <3 Turkusowa kredka też przyciąga spojrzenie. :)
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! ;) miło że zauważyłaś turkusową kredkę wokół oczu ;)

      Usuń
  41. Kolorowo i festiwalowo :). Pięknie jak zawsze :*.

    OdpowiedzUsuń
  42. Do twarzy Ci w tych warkoczykach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) przyznam że aż szkoda było mi je rozplątywać ;P

      Usuń
  43. W tym roku nie miałam czasu na festiwale, a jeden nawet odbywał się tuż pod moim nosem! jednak inne sprawy niestety były ważniejsze... Twoja stylizacja baaaardzo mi się podoba, warkocze robią świetne wrażenie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję że w przyszłym roku uda Ci się na jakiś wybrać ;)
      Bardzo dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam :*

      Usuń
  44. Łał włosy przecudne!
    Ja czasem farbuje farbą kolorową
    zmywalną przy pierwszym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) czyli często możesz sobie zaszaleć z kolorem ;)

      Usuń
  45. ja swoje warkocze zamawiałam na aliexpress ale nie były aż tak długie :)

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) moja koleżanka jakoś tak je wplątała że zrobiły się takie długie ;)

      Usuń
  46. Mega fajnie wyglądają te warkocze;d Kojarzą mi się z Cleo i Donatanem hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka piękna! O.o Pięknie wygląda połączenie różu i niebieskiego. Szczególnie na Twojej urodzie. Naprawdę pięknie to ze sobą gra. Nazwałabym to nasyconym zachodem słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! jakie piękne stwierdzenie ;) coś w tym jest naprawdę ;)

      Usuń
  48. Warkosze są super i ślicznie w nich wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! warkocze mają to coś ;)
      Buziaki :*

      Usuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger