17.8.19

VINTAGE DRESS


Witajcie Kochani!

Miniony weekend miałam okazję spędzić z rodziną i chłopakiem świętując swoje urodziny. Jak przystało na taką okazję chciałam wyglądać odpowiednio elegancko. Tym razem postawiłam na dosyć niestandardowy miks materiałów; plisowany dół oraz szydełkowaną górę. Szydełko było niegdyś domeną babć, a teraz jest totalnie w trendach, a przy tym nadal vintage. Dziergane materiały to oczywiście szalone lata 70-te pełne luzu i swobody, przyjazne z  naturą. W kolekcji wiosennej na sezon 2019 nawet sama Victoria Beckham, która ceni sobie klasykę pokusiła się o wykorzystanie szydełkowanych materiałów w swoich projektach. Dla osób które nie do końca przekonane są do tego materiału fajną opcją jest tak jak w moim przypadku szydełkowana wstawka tego tworzywa. Bardzo w tej sukience spodobało mi się połączenie kolorystyczne, jak wiadomo czeń to klasyka ale z dodatkiem bieli i zbrudzonego różu nadaje jej tego czegoś. Pięknym elementem jest tutaj tył sukienki odsłaniający plecy, wciąż nie mogę uwierzyć, że dorwałam tą perełkę w sieciówce i to za taką okazyjną cenę ;P. Moje dodatki do torebka w odcieniach zbrudzonego różu na cieniutkim łańcuszku, srebrny zegarek oraz czarne klapki na niskim obcasie. Jeżeli chodzi o makijaż to jest on delikatny wpadający w brązy i róż.

A co Wy sądzicie o takich haftowanych wstawkach? Podoba Wam się moja sukienka?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :)














Sukienka - Zara
Buty - Reserved
Torebka - Wittchen
Naszyjnik - Tous

59 komentarzy:

  1. W takim razie spóźnione sto lat, samych radosnych w życiu dni kochana :) :*

    Sukienka świetna, a byłam pewna, że to bluzka i spódnica :) hehe
    Super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana :*
      Faktycznie na pierwszy urzt oka może to tak wyglądać ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience :*. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sukienka, ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka 😍
    Widzę że nie tylko ja myślałam że to spódnica i bluzka 😊
    Wyglądasz cudnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to pare takich osó się tutaj takich znajdzie ;P

      Usuń
  6. Ta sukienka to nie do końca moja bajka, ale Tobie w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) nie każdy lubi takie rećznie dziergane detale ;)

      Usuń
  7. Prześliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! A włosy śliczne łał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to w moim stylu, ale widzę potencjał w tych dzierganiach. Jestem ciekawa jakby to wyglądało gdyby cała sukienka była taka dziergana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że wyglądało by to przepięknie i na pewno oryginalnie ;)

      Usuń
  11. Śliczna sukienka bardzo lubie taki styl i mam swoją drogą bardzo podobna i dorwalam ja w lumpeksie
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! second handy mają takie perełki! ;)

      Usuń
  12. Wszystkiego co najlepsze :* Bardzo ładnie Ci w tejsukience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ci ładnie w tej sukience kochana:*

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sukienka. Podoba mi się przede wszystkim dół ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czyli jednak jesteś fanką plis ;)

      Usuń
  16. Świetna jest ta sukienka! :) Zazdroszczę zakupu. Sieciówki nie są jednak tak beznadziejne czasami :D

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie ;) czasami można dorwać tam coś naprawdę nietuzinkowego ;)

      Usuń
  17. Świetna sukienka, cieszę się, że plisy znów wróciły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! ;) dzięki nim stylizacje dodstają niesamowitego szyku ;)

      Usuń
  18. Góra trochę mi się nie podoba, ale tak ogólnie bardzo fajny krój :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, this looks lovely ♥
    A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło niezwykle elegancko i stylowo. Ta szydełkowa część tylko dodaje uroku.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100 % ;) Góra dodaje tej sukience dużo uroku ;)

      Usuń
  22. akurat nie moje klimaty, ale Ty wyglądasz w niej naprawdę cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się sukienka bardzo podoba i chętnie bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! ;) może jeszcze uda Ci się taką dorwać na wyprzedaży w Zarze ;)

      Usuń
  24. Kochana, jaką masz piękną sukienkę! W moim ulubionym czarnym kolorze, plus te pastelowe detale, no piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń to zdecydowana klasyka także nic dziwnego że to Twoja ulubiona barwa! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  25. Sukienka nie w moim stylu, ale widać, ze dobrze się w niej czujesz! :)
    ~ohmylifex~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak ;) w takim ważnym dniu trzeba czuć się dobrze w swoim ciele ;)

      Usuń
  26. Prześliczna jest ta sukienka, uwielbiam szydełkowe wstawki :) chociaż sama jestem rękodzielnikiem szydełkiem zawsze się zachwycam, bo to mi nie wychodzi hehe. Dół sukienki tez jest śliczny.No cudne połączenie <3 Spóźnione wszystkiego najlepszego dla Ciebie kochana. Spełniania wszystkich marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie pomyślałąm sobie o Tobie wstawiając tego posta i aż nie chce mi się wierzyć że nie wychodzą Ci dziergane ubrania ;)
      Pozdrawiam i dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience ! <3 Ależ Ty masz cudowne te włosy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger