15.11.17

FUR BAG


Witajcie Kochani

Mój dzisiejszy post to dawka zdjęć wykonana w pięknym Wrocławiu. Jako, że na wycieczki tego typu zawsze ubieram się ciepło to i tym razem nie mogło być inaczej, ciepły sweter, gruba kurtka, rękawiczki i czapka to podstawa, ale ja poszłam o krok dalej! ;). Wybrałam futrzaną, a zarazem elegancką torebkę marki Zaful. Nie wiem czy jesteście fankami futer ale ja bardzo je lubię( oczywiście sztuczne ). Miło grzeją w chłodne dni, dodają charakteru stylizacji oraz moim zdaniem są niezmiernie szykowne. Ostatnio oryginalnym akcentem jest wykorzystywanie futer w akcesoriach np. tak jak w moim przypadku w torebkach. Dla minimalistek polecam futrzane breloki, bądź czapki z futrzanym pomponem. Jednak skąd tak naprawdę wzięła się moda na takie dodatki ? Moim zdaniem główny nurt pochodzi od włoskiego domu mody Fendi, który to powstał w 1926 r. w Rzymie. Prowadzony był przez rodzinę w skład, której wchodziło 5 sióstr , początkowo tworzono tylko wyroby skórzane, następnie futra, które to dostrzegł sam Karl Lagerfeld. I to właśnie on od 1965 r.  stał się głównym projektantem domu mody Fendi tworząc piękne futra oraz torebki o szalonej kolorystyce i nowoczesnym kroju. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji postawiłam na sztuczną futrzaną torebkę, w której urzekły mnie okrągłe rączki. Do tego wybrałam długi golf z rozcięciem oraz klasyczne jeansy. Na wierzch zarzuciłam wełnianą kurtkę o pikowanej formie i ciekawej kolorystyce. Stawiając na wygodę wybrałam płaskie beżowe botki oraz z racji chłodnej pogody założyłam futrzaną czapkę w wielbłądzim odcieniu oraz pasujące do niej zamszowe rękawiczki.

Chętnych zapraszam do sklepu ZAFUL oraz na ich INSTAGRAMA FACEBOOKA

A czy Wy lubicie nosić futrzane torebki?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*











Torebka - Zaful
Kurtka- United colors of benetton
Golf - Parfois
Jeansy - Stradivarius
Botki - Stradivarius
Rękawiczki - Diverse
Czapka - Diverse

66 komentarzy:

  1. Swietną rzecz sobie wybrałaś. Torebka zachwyca, Zresztą całość również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) przyznam że już długo polowałam na futrzaną torebkę i wreszcie znalazłam tę idealna ;)

      Usuń
  2. Nie jest to może coś w moim stylu, ale zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to lubię wszystko co futrzane ♥
    Torebka cudowna <3 Ogólnie jak cała stylizacja :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) jestem fanką futrzaków pod każdą postacią ;P
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  4. Przepiękna torebeczka
    Widziałam podobną na zakupach i niemalże się zakochałam :)
    Super wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieciówkach zaczyna pojawiać się na ten moment sporo takich futrzanych torebek ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  5. Jaka świetna i oryginalna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the bag and the coat!!
    Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! ;)
      i will visit your blog ;)
      xoxo

      Usuń
  7. Raczej bym na nią nie spojrzała, ale ładnie komponuje się z całą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie każdy przepada za futrzanymi dodatkami ale mimo to dziękuje ;)

      Usuń
  8. Torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham futerko w każdej postaci:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! Torebka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  11. W tym przypadku podoba mi sie tylko torebka :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli gwóźdź programu zaakceptowany ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Twoja stylizacja przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ta kurteczka :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam nic futrzastego... może czas to zmienić?
    Fajna ta torebka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś futrzane dodatki dodadzą Twoim stylizacją charakteru ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Torebka jest czadowa, bardzo efektowna. Ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylówa - obłęd <3
    torebka mega mi się podoba <3
    cudownie wyglądasz :)

    ps. nie przypominam sobie jakiegoś posta w którym byś miała pokręcone włosy - oświeć mnie, lub plis zrób jakieś fale na zdjęcia, jestem bardzo ciekawa jakby wyglądały na Twoich długaśnych włosach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Kochana! ;) a co do pokręconych włosów to na blogu miałam tylko fale po warkoczykach. Niestety ja sama nie umiem zrobić sobie loków lub fal bo mam za długie włosy :( Wiem, że Ty zawsze masz piękne fale ;) może zdradzisz sekret jak je robisz? ;)

      Usuń
  18. Torebka totalnie nie w moim stylu, ale całośc połączyłaś rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie super że podoba Ci się całość ;)

      Usuń
  19. czwarte zdjęcie jest bajeczne, zachwycam się nim, pięknie wyglądasz )

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day :*

      Usuń
  21. Co do torebki to nie przepadam za takimi, natomiast kurteczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy przepada za futrzanymi torebkami ale miło mi że kurteczka wpadła Ci w oko ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Wrocław to naprawdę piękne i klimatycznie miasto. Miałam okazję być w nim w tym roku. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz mi się uda go odwiedzić i znaleźć wszystkie krasnoludki! :D
    Co do wycieczek to rzeczywiście warto zawsze ubierać się ciepło. Ja za futerkami nie przepadam, ale lubię je dotykać :D
    Stylizacja dosyć ciekawa ;) Zwłaszcza ta torebka - taka inna!
    I potwierdzam, że czwarte zdjęcie jest bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj zgadzam się z Tobą w 100 % ;) a jeżeli chodzi o krasnoludki są przeurocze! ;) w całym Wrocławiu jest ich ponad 360 ;D.
      Pozdrawiam i miło mi że podoba Ci się mój look! ;)

      Usuń
  23. ciekawa stylizacja :) bardzo oryginalna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WYglądasz niesmowicie Kochana! Ja tak samo jak Ty jestem dużą fanką futrzastych ciuszków i oczywiście sztucznych! Mam fioła na tym punckie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że tak samo jak ja lubisz takie milusie, futrzane dodatki ;) Ale tak jak piszesz oczywiście sztuczne ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  25. Super wyglądasz,cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WrocLOVE <3
    studiowalam tam, miasto przepiękne! teraz mieszka tam moja siostra :)

    Kochana Ty nawet na wycieczce modna i stylowa :D
    super swetrzysko ciepluchne i mięsiste, wlaśnie czegoś takiego szukam :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie miasto ma swój urok ;) ja też miałam tam studiować ;)
      Staram się nawet w cięższych warunkach wyglądać stylowo haha.
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  27. Bardziej od fur bag podoba mi się kurtka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie miło mi że wpadła Ci w oko ;)

      Usuń
  28. Wow! Wyglądasz bosko <33 Cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do końca mój styl, ale ty wyglądasz w tych ciuchach świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) i przyznam że bardzo czułam się w tym outficie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Anonimowy4.10.19

    Przynajmniej jedno futro musisz mieć prawdziwe, aby kiedyś nie żałowąć że nie miałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger